SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • EM1L / DZIENNIK - Dalsza ,,jazda od poczatku'' ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    iwosci kontynuowanie tego treningu, wiec podsumuje, to co udalo mi sie zrobic w ostatnim czasie. WAGA I WYMIARY: JEST/BYLO WAGA - 79/75 (+4kg) BICEPS - 34/33 (+1cm) KLATKA - 100/98 (+2cm) PAS - 85/83 (+2cm) UDO - 60/57 (+3cm) LYDKA - 37/37 WYNIKI SILOWE: JEST/BYLO skonczylem trening przed dojsciem do maxow, wiec ciezko porownac PRZYSIADY 5x75kg

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 8813 Data: 2008-01-29 19:10:08 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] krisss_zaw - Weightlifting & Powerlifting. cel: mistrzostwa europy w TS

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ac po spadkach. 08.06 rwanie + wybicie rwaniowe (1/3 siadu) 55 *2 +1 60 *2 +1 65 *2 +1 65 *2 +1 70 *1 +1 75 *1 +1 80 *0 80 *0 podrzut - góra na nożyce 60 *2 70 *2 80 *2 90 *2 100 *1 x6 (poprzednio 95 *2) wyciskanie leżąc z zielonymi gumami 100 *4 x4 (poprzednio 90 *4) odwrócone J-M press z podłogi 50 *7 50 *7 (poprzednio 50 *6) 50 *6 50 *6 scot

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3342 Data: 2016-06-08 22:53:07 Liczba szacunów: 0
  • (P)mika / DT

    Post
    Ladies SFD

    Monia może masz rację o tym nie pomyślałam }:-( _________________________________________________ 04-03-2013 tydz 9/1 DT -> dzień 4 aale przed 100 burpee :)) czas: 15:20 min 1. wyciskanie żołnierskie 2. wyciskanie sztangielek – arnoldki 5x 10 3. ściąganie drążka górnego 5x10 4. podciaganie/opuszczanie 3x 6 5. Rower st.13 min (M go wskrzesił

    Odpowiedzi: 515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-04 20:08:49 Liczba szacunów: 0
  • kolejne FBW do oceny...

    Post
    Trening dla początkujących

    hyła 3. Wiosło 4. Unoszenie hantli bokiem 5. Młotkowe hantlami stojąc 3 serie każdego ćwiczenia. Ilość powtórzeń 10-12. Zaczynam 1s-12powt 2s-11powt 3s-10powt. Wszystko to z 100% CD. Na następnym treningu staram się dobijać do 12 powt w 2 i 3 serii. Jeśli się udaje to zwiększam ciężar od nast. treningu i spowrotem 12,11,10 itd. Każde ćwiczenie pop

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 508 Data: 2011-06-09 08:37:58 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI v2

    Post
    Piłka Nożna

    zedewszystkim technika i podania... ćwiczenia: truchty na 2-3km strzaly z dystansu sprinty wyskoki z siadu w powietrze tzw. hopki 100 razy zonglerka min 500 razy prowadzenie pilki obiema nogami po wyznaczonej trasie długie podania do celu np na murze albo do kole

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-09 21:14:39 Liczba szacunów: 0
  • PŁYWANIE-WYTRZYMAŁOŚĆ Z ELEMENTAMMI SPRINTU

    Post
    Inne dyscypliny

    zi w tych poleceniach ale ciezko mi idzie.Napisze czego nie rozumiem a Ty jezeli mozesz to wyjasnij mi: 8*25 zm od tyłu - co to zm od tylu? 4*50 ćw wg zm - co to ćw wg zm? 8* 100 kr styl (Styl na MAX) - co to kr styl? kr to kraul a styl to inny ulubiony styl?jak to rozumiec i wykonywac? 4*50 kr/styl 10s R - tu podobnie R to przerwa ale kiedy odpocz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 9973 Data: 2005-01-24 21:13:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik "Akcja P 2011"- DamianCsz

    Post
    Iron Horse Series

    en Marcin :P ja wrzucam zaległą wpiskę z czwartku i ogłaszam powrót z kolejnego wypadu :P na szczęście teraz już takowych nie będzie więc i dieta będzie dopięta i trzymana na 100%:), Trening M. obręczy barkowej wyciskanie sztangielek siedząc (sztangielki równolegle do siebie) 17,5x15/20x15/22,5x15 wyciskanie sztangielek siedząc (tradycyjne, po duży

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 12401 Data: 2011-02-27 18:29:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik "Akcja P 2011"- DamianCsz

    Post
    Iron Horse Series

    ętki na ławce dodatniej 12,5/15/17,5 x15 wyciskanie sztangi wąsko + wyciskanie hantli na ławce dodatniej 55+20/65+22,5/75+25/85+27,5 x8+8 wyciskanie sztangi skos dół 70/80/90/100 x12 rozpiętki na ławce ujemnej 10/12,5/10 x15 brama linki 3szt/5szt x15 biceps zginanie przedramion z sztangielkami + w chwycie młotkowym 10+10/12,5+12,5/15+15 x10+10 zgi

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 12401 Data: 2011-03-16 20:19:58 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik "Akcja P 2011"- DamianCsz

    Post
    Iron Horse Series

    Trening : 1/m. klatki piersiowej rozpiętki na ławce dodatniej 12,5/15/17,5 x15 wyciskanie hantli na ławce dodatniej 22,5/25/27,5/30 x10 wyciskanie sztangi skos dół 70/80/90/100 x12 rozpiętki na ławce ujemnej + krzyżowanie linek na bramie 10i3sz/12i4szt x12+12 łapy francuskie wyciskanie ze sztangą łamaną leżąc + - zginanie przedramion na modlitewn

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 12401 Data: 2011-03-21 17:22:15 Liczba szacunów: 0
  • Santiago92/Zmiana priorytetów, masowy-recomp str. 9

    Post
    Trening dla początkujących

    y włoskie - jabłko - kiwi Szkoła: - chleb razowy - jaja - sałata - ogórek - jabłka - orzechy włoskie Obiad: (przed treningiem) - ryż brązowy - pierś z kury - kapusta pekińska 100G GAINERA. Po treningu: - ryż biały - pierś z kury - kapusta pekińska Kolacja: - ser twarogowy - chleb razowy - orzechy włoskie - ogórek - sałata - suszone śliwki Dieta trz

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 6196 Data: 2011-03-03 19:44:59 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy co sadzicie ?

    Post
    Trening dla początkujących

    (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Siłownia wypasiona nie brakuje niczego Dieta : tak Przeciwskazania medyczne : Nie Zażywane suplementy : Tak Ostatnio przerabiany plan: 3 dniowy masa Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) przysiady 90kg, martwy 130kg ławeczka 100, 110

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1295 Data: 2016-06-09 06:02:33 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję porady TRENERA PŁYWANIA

    Post
    Inne dyscypliny

    co oznacza " do delf"? >>> do delfina czyli np Nogi do delfina, może być do kr - czyli do kraula itp. i itd. 6.-"d.400 zm ćw techn 1 minuta przerwy/4*100 zm 2 min" - 2 min przerwy czy 4*100zm w 2 min ? >>>najpierw płyną 400 zmiennym i odpoczywają po tym 1 minutę a pozniej płyną 4*100 zm w limicie 2 minuty.Gdy

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6161 Data: 2005-05-24 23:26:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę dla początkującego do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    seria na 50% CD (ciezaru docelowego/roboczego,czyli takiego,na ktorym wykonasz ostatnia serie) x 15p  1 seria na 75% CD x 15p  serie docelowe(zasadnicze;robocze);  1 seria na 100% CD x 12-15p  ciezar musisz tak dobrac,aby zmiescic sie w zalozonym przedziale powtorzen. jesli wykonasz mniej,.niz 12p poprawnych technicznie,bez pomocy partnera,bez ruch

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 912 Data: 2012-05-05 14:02:47 Liczba szacunów: 0
  • D0MINAT0R / Dziennik / Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    2x70 2x70 B Rwanie na wysoko z pod kolan 2x20 2x30 2x40 2x45 2x45 Cześć II A W.L 3x40 3x60 3x80 3x80 3x80 B W.L (wyciskanie połowiczne) 3x90 3x90 3x90 C W.L (trzymanie sztangi) 100 100 D W.L (wąsko dolny skos) 6x40 6x55 6x70 6x70 6x70 E M.C Sumo 8x40 8x80 8x80 8x80 F Trzymanie sztangi 90 90 90 G Unoszenie kolan do klatki na drążku 10 10 10 10 10

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 12095 Data: 2009-11-16 21:40:27 Liczba szacunów: 0
  • Siła kopnięcia

    Post
    Sztuki Walki

    No właśnie jest - ale w przypadku gdy mamy dwóch uderzaczy (!), dwóch wyszkolonych technicznie, zawodników: JEDEN: 1.83 M, 82-85 KG DRUGI: 1.95 M, 100 KG tu ma to ogromne znaczenie! Nawet dorzucenie 15 kg na siłowni (odżywki, trening masowy) NIE DA temu lżejszemu i niższemu wiele w walce z przeciwnikiem cięższym po prostu ... naturalnie. Rozumiesz

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 8118 Data: 2004-11-05 19:11:28 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Controlled Labs - "NO PAIN - NO GAIN!" by sLs (str.38)

    Post
    Odżywki i suplementy

    osobiscie nie mam). Zawsze dziele sie moimi opiniami - pisze co i jak działa - jakie mam odczucia - moze komus sie przyda - zawodowcem jakim s ie jestem - nie m oge posiwcic 100% swojego czasu tylko na diete + trening i regenerację - musze treningi wrzucic pomiędzy zarabianiem pieniedzy na zycie i na suple... To by było na tyle mojego tłumaczenia

    Odpowiedzi: 435 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-12 18:38:58 Liczba szacunów: 0
  • przeróbka termiczna pączka w maśle na wersję fit

    Post
    Ladies SFD

    do ok 14 mam nic nie jeść, dziś start o 10 :D. dużo tych posiłków wyszło :D śniadanie - 1 jajko na twardo - w biegu (nie działa jak słodka przekąska na mnie ;p) podjadanie - 100 g ogórków kiszonych między posiłkami :D lunch- łosoś na masełku z liściem sałaty i pomidorkami z własnego balkonowego krzaka podwieczorek - czarna kawusia z tostami migda

    Odpowiedzi: 243 Ilość wyświetleń: 16813 Data: 2015-08-25 23:05:46 Liczba szacunów: 0
  • TEST: ''''A'''' jak...................masa na animalach - pods. str.50!

    Post
    Odżywki i suplementy

    danko: Mleko lowfat 150 Białko z prochu 35 Płatki owsiane 110 Siemie lniane 10 sok low carb 0-3 3kaps 1x Animal pak przed treningiem: Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 Ryż biały 60 keczup 20 baton Tri-o-Plex 1/2sztuki suplementacja peri-workout -15min: 1x Animal stack/m-stack + 1x Animal nitro -podczas: Intra aid 30g +15min: 1x Ani

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-18 15:46:06 Liczba szacunów: 0
  • TEST: ''''A'''' jak...................masa na animalach - pods. str.50!

    Post
    Odżywki i suplementy

    lowfat 150 Białko z prochu 40 Płatki owsiane 110 Siemie lniane 20 sok low carb jogurt 0% 0-3 3kaps 1x Animal pak przed treningiem: Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 Ryż biały 70 baton Tri-o-Plex 1/2sztuki suplementacja peri-workout -15min: 1x Animal stack/m-stack + 1x Animal nitro -podczas: Intra aid 30g + CarbComplex 20g +15min:

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-25 05:08:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST: ''''A'''' jak...................masa na animalach - pods. str.50!

    Post
    Odżywki i suplementy

    lowfat 150 Białko z prochu 40 Płatki owsiane 110 Siemie lniane 20 sok low carb jogurt 0% 0-3 3kaps 1x Animal pak przed treningiem: Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 Ryż biały 70 1x NutriGrain baton Tri-o-Plex 1/2sztuki suplementacja peri-workout -15min: 1x Animal stack/m-stack + 1x Animal nitro -podczas: Intra aid 30g + CarbCompl

    Odpowiedzi: 592 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 19:21:09 Liczba szacunów: 0