SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • PROJEKT MASA VOL. 3 DT LUQE

    Post
    ActivLab

    węgli, tym bardziej patrząc że jesteś już ciut podlany tak wodą jak i tłuszczykiem + zdecydowanie za mała ilość tłuszczy (poniżej 1g/kg m.c.!) do poniedziałku dobijam do 250/100/500 Rozumiem, że chcesz wrzucić 500g węgli? cóż, ciut za dużo, oscylowałbym w okolicach 2,5-3g tak białka, jak i węgli, a resztę uzupełnił tłuszczami - zobaczymy jak będz

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 10460 Data: 2013-10-21 12:50:37 Liczba szacunów: 0
  • czy w cwiczeniu na mase stosowac progresje??

    Post
    Trening dla początkujących

    treningu na trening).odpowiednia zmiana parametrow pozwala na bardzo dlugie stosowanie tego samego zestawu cwiczen-wszyscy wiemy,ze pewnych cwiczen(biorac pod uwage ich skutecznosc)-zamienic sie w 100% nie da. dlatego,m.in. takie dobre rezultaty przynosi trening HST,czy chocby aplikacja tzw."undulating periodization".to tyle. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1217 Data: 2007-11-04 20:29:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - proszę o ocenę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wiek: 26 Płeć: M Waga: 100 kg Wzrost: 176 cm Poziom BF (zdjęcie poglądowe): 30% Aktywność w ciągu dnia: Praca siedząca, trening 4 razy w tygodniu FBW. Zacząłem w lipcu, więc na razie lekki trening + 20 min aerobów Suplementacja: Odżywka białkowa + BCAA

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 541 Data: 2015-07-09 22:18:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Posiłek Jajka-2 owsiane-100g pomidor łyżeczka oliwy z oliwek węglowodany-70 białka-22 tłuszcze-13 2. Posiłek Kurak (150g) + oliwa z oliwek(3 łyżki płaskie) + surówka kapusta+marchew białka 32,5 tłuszcze-39 3. Posiłek Kura/wołowina(150g) + oliwa z oliwek(2 łyżki płaskie) jakieś warzywa (papryka,ogórek,brokuły) białko 32,5 tłuszcze-26 4. Posiłek K

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2010-10-26 06:23:00 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - HoligaN90*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    02.03.2013r. Po raz pierwszy sobota jako dzień treningowy, wczoraj wyjaśniałem z czego to wynika. Trening poszedł na prawdę elegancko i jestem w 100% pewien, że takiej efektywności nie byłoby wczoraj. No więc jedziemy : 1. Wycisk flarowy 12x30 / 12x35 / 12x40 / 12x45 kg 2. Uginanie stojąc 12x15 / 12x20 /12x25 / 12x30 kg 3. Francuz 15x26 / 15x26 / 1

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8391 Data: 2013-03-02 15:41:33 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl Deca+Susta+Oblok

    Post
    Doping

    posłucham:) Jestem już po zakupach więc zmiana arsenału nie wchodzi raczej w rachubę :) Pozdrawiam 1.WIEK: 26 2.WAGA: 84 3.WZROST: 183 4.WYMIARY: BICEPS: 36 KLATA: 101 UDO: 100 TALIA: 60 5.STAZ NA SILOWNI: 5 lat 6.DIETA BIALKO: 2,5 g na kg masy ciała WEGLOWDANY: 4 g na kg masy ciała TLUSZCZ: 1,5 g na kg may ciała 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STE

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1594 Data: 2016-03-22 18:12:16 Liczba szacunów: 0
  • DT - Stożek - kolejny start ;)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    100 double unders - unbroken :-) 25 toes-to-bar 25 deadlift 80 kg 50 box jump over 3 x 20 m opona od traktora :-) Trening dosc spokojny. Czwartek w zaleznosci od dyspozycji rano. Jak wypoczety to lekka kosmetyka na fbw. Jezeli wstane zmeczony to odpust przed goscinnymi sobotnimi ciezarami :-) Micha z dzis. Placek owsiany plus owoc. 170 g kuraka

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4823 Data: 2016-09-14 21:13:14 Liczba szacunów: 0
  • odblokowanie

    Post
    Doping

    18 -udo: -talia:90 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3 m-ce ( 6 lat przrwy ,wczesniej 3 lata ) 6. DIETA: -białko: -węglowodany: -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: metanabol 100 tabl, omnadren 1 paczk, omka+ metka po 1 paczce, androlic 20 tabl. 8. TRENING:4dn trening 2 odp. 9. CEL CYKLU: narazie masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃ

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 827 Data: 2012-08-09 11:14:55 Liczba szacunów: 0
  • Swędzące oczy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    iają magnez a zapominają o innych pierwiastkach... ...więc tu coś o potasie (artykuł z www.przygodnia.pl) POTAS Jak łatwo się go traci? W ciele człowieka znajduje się około 100-150 g potasu. Jednak intensywny wysiłek, pocenie się i odchudzanie, ostre biegunki, w tym wynikłe z użycia silnych środków przeczyszczających, wymioty, długotrwały stres,

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 12447 Data: 2007-05-15 12:00:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase-do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    rening-odzywianie-regeneracja lezy u Ciebie na calej linii! ty nie trenowales-ty chodziles sobie na silownie,rozumiesz? pierwszy skladnik lezy,bo teraz bys dzwigal ciezary o 100% wieksze, zarcie lezy,bo wazysz tylko 70kg regeneracja-to sie przelozylo na dwa wczesniejsze aspekty teraz,aby szybko nadrobic zaleglosci,jak myslisz,ktora forma treningow

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2011-10-14 11:33:47 Liczba szacunów: 0
  • klata 2x w tyg.?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    potrzebowania na energie, org. m.in. zacznie splac T). Jesczze jedno Mawashi: to, ze jakies podejscie np. do treningu dziala nie oznacza automatycznie, ze jego zalozenia sa w 100% prawdziwe. Kazdy trening bedzie dzialal jesli - chocby nieswiadomie - wykorzystuje "zrodlowe"-podstawowe mechanizmy funkcjonowania organizmu. Cala zabawa polega

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 10822 Data: 2003-04-14 18:07:46 Liczba szacunów: 0
  • Pobór krwi

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Z tego co wiem ciężki trening przed pobraniem może podnieść poziom limfocytów we krwi(co jest też markerem m.in. przeziębienia), więc lepiej odpuść sobie ciężki trening jak nogi, a zrób ramiona na przykład. Ja po pobraniu nigdy nie robię treningu, wole następnego dnia iść i dać z siebie 100%

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2015-07-08 11:47:31 Liczba szacunów: 0
  • MASÓWKA DO OCENY EW. POPRAWY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a. mozna liczyc 8 m-cy. skonczylem 4tygodniowy ogolnorozwojowy trening wczoraj. robilem poniewaz mialem teraz miecha ponad przerwy. chce osiagnac mase, jestem endo, po kazdym treningu biegam. 18 lat, 180cm, bic 38, klata 100 z groszami, udo 58, pas 83. czemu z dupy ? konkrety poprosze, staralem sie jak moglem i niewiem co jest nie tak. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 2007-10-21 00:36:13 Liczba szacunów: 0
  • pomóżcie dobrać trening...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale staram się dostarczyć ok 3g. białka, i ograniczam tłuszcze. Trochę kreatyny,hmb, oczywiście białko i garniery. W chwili obecnej jestem 2 tyg. po cyklu 5 tyg. cyklu z mety(100) i t. prol.(10x1ml), teraz jestem na kreatynie(10g dziennie) i hmb, oczywiście białko i trochę garniera. Chcę trening ten zacząc w połowie maja, jakieś porady mile widzia

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2004-04-09 10:42:51 Liczba szacunów: 0
  • zaczynam

    Post
    Ladies SFD

    Marta już jest Daj zdjęcia sylwetki, to ustalę ci rozkład BWT i kaloryczność, na podstawie których ułożysz sobie dietę Trening na 100% do wymiany będzie. Tymczasem poczytaj: http://www.sfd.pl/-t585708.html Znajdziesz tam m.in. wytyczne, na jakich produktach opiera się zdrową dietę Zmieniony przez - Martucca w dniu 2011-06-08 14:57:18

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2060 Data: 2011-06-08 14:53:20 Liczba szacunów: 0
  • cel MASA I Siła

    Post
    Trening dla początkujących

    e na poczatek wersje z progresywnym zwiekszaniem ciezaru. wykonujesz wszystkie 5 serii zwiekszajac ciezar z serii na serie,dochodzac(teoretycznie)do maxa dla 5 powtorzen,tzw 100%5CM.,np. po ogolnej rozgrzewce,jaka zawsze powinienes rozpoczynac kazdy trening,przystepujesz do rozgrzewki specjalistycznej. zaczynamy od samego gryfu(czy nawet ciezaru

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 782 Data: 2008-01-31 11:42:23 Liczba szacunów: 0
  • split pryjorytet klatka

    Post
    Trening dla początkujących

    Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :full Dieta :Jest Przeciwskazania medyczne :- Zażywane suplementy :- Przysiad ;120 Mc;blizej 200 Klata;100 pare ziomlogos zaproponuj przykladowy trening klatki z takimi seriami laczonymi podkreslam cel masa Zmieniony przez - ukyf w dniu 2009-05-15 19:06:40

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 2009-05-15 19:05:44 Liczba szacunów: 0
  • Back in to action - by myslik90 (dziennik treningowy)

    Post
    Inne dyscypliny

    Lady M - 17 maja:-)) N3sta - Niestety }:-( 15.04.2014 (wtorek): Trening na basenie: 800m zmieniając style 4x50m dokładanka do kraula 25m prawa ręka - 25m lewa ręka 100m klas 4x50m dokładanka do kraula cała 100m kraul na technikę 4x50m dokładanka do grzbietu 25m prawa ręka - 25m lewa ręka 100m klas 4x50m dokładanka do grzbietu cała 100m grzbiet na t

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 4469 Data: 2014-04-15 17:08:36 Liczba szacunów: 0
  • ocencie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    KOREKTA I Posilek (7:00) Platki owsiane 100 366 kcal 300ml mleka 2% tluszczu 153 kcal rodzynki 30g 83 kcal SUMA 602 kcal II Posilek (10:00) Puszka tunczyka w oleju 290kcal 100g bialego ryzu 353kcal warzywa (ruzne) Fasola szparagowa zasmazana) 102 kcal SUMA 745 kcal mozesz uzasadnic dlacze

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1961 Data: 2007-09-25 18:26:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Pomocy Pilne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cel Masa śniadanie 6 00 Musli na mleku ( salaterka lub talerz) czyli ok 100 g + 200 ml mleka jaja orzechy 9 00 ( w szkole) 2 bułki z twarogiem i miodem czyli ok 80 g warzywa reazowe bułki 12 00 peiczywo razowe z jajem twarogiem warzywami 15 :30 ( Juz w domu przed treningiem) Makaron z sosem + oliwa z oliwek + 2 paluszki rybne lub piersi z kurcz

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2591 Data: 2010-11-07 20:54:43 Liczba szacunów: 0