SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • [BLOG]Czikita007

    Post
    Trening dla początkujących

    gX 15/ 40kg x8/ 50kg x 5/x5/x5 2a. Suwnica nogi neutralnie w srodku platformy 4x12-15 - 50/65/80/80kg x 10 40kg/50kg/60kg/70kgx10 kg 60 x 16/ 70x 14/ 80x 12/ 85x 10 40/60/80/100 kg x 12 2b. Bułgarski 4x12-15 na noge (90sek) z trx 8kg/12kg/12kg/12kg x 8 na strone cc/5kg/10kg/10kg x11 10kg/12kg/12kg/12kg x 11 10kg/10kg/15kg/15kg x12 looool, wszędzie

    Odpowiedzi: 735 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-06 21:01:23 Liczba szacunów: 0
  • Hydroxycut i zbijanie wagi wg planu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o, co się czuje. Ktoś mógłby jednak powiedzieć: „Ale ja mogę ćwiczyć z ciężarem 50 kg i jeśli wykonuję ruchy prawidłowo, to czuję się tak, jakbym ćwiczył z ciężarem 100 kg". I co z tego? To nadal jest tylko 50 kg negatywnego oporu działającego na mięśnie, a nie 100 kg. Pomyślcie o tym w taki sposób: sprinterzy mogliby prawdopodobnie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3757 Data: 2002-05-07 16:04:25 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a cp + mono jestem, wiec pewnie troche wody bedzie ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 160 MARTWY CIĄG: 125 WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 100 WIOSŁOWANIE SZTANGI : 80 WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ 60 (jak dla mnie masakra od pol roku nie moge poruszyc barkow) ****CEL************************************************* I

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-02 16:51:47 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Shotgun workout Day 5 Troubleshooting workout Day 6 Off Day 7 Off Day 1: Shotgun A1) Podciaganie sie na drazku nachwytem Serie: 5 Powtorzenia: 8 to 10 Przerwy między seriami: 100 seconds A2) Wyciskanie zolnierskie Serie: 5 Powtorzenia: 8 to 10 Przerwy między seriami: 100 seconds B) Martwy Ciąg Serie: 5 Powtorzenia: 8 to 10 Przerwy między seriami: 1

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-06 19:56:55 Liczba szacunów: 0
  • DT/Masa na tłuszczu s.15

    Post
    Trening dla początkujących

    li jutro masz siad tylny na 90%, to tylko w tej ostatniej serii, a te 90% jest dla 5CM, a nie dla 1CM. Załóżmy, że masz dla siadu 1CM 135 kg, empiryczny lub oszacowany 5CM to 100 kg. Czyli jutro masz zrobić set pięciu powtórek z 90 kg, ale tylko w ostatniej serii! Może to wyglądać tak: 40x5, 50x5, 60x5, 75x5, 90x5 Lub: 50x5, 60x5, 70x5, tu czujesz,

    Odpowiedzi: 245 Ilość wyświetleń: 12699 Data: 2014-04-15 16:44:13 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ składamy podania/zgłoszenia do weryfikacji!

    Post
    Odżywki i suplementy

    http://img97.imageshack.us/img97/9851/10017753mo.jpg ANKIETA: Urodzony:11.10.1988 Waga:113-116 kg -->Staż treningowy: Troche ponad 2 lata. Najbliższy cel sportowy: Dostanie się do Strong Man (może się wybiore na te eliminacje a jak nie to w przyszłym roku napewno:)). -->Planowana dieta zgodna z cyklem: Kcal około 4500-5000. Dietę opieram

    Odpowiedzi: 539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-13 15:44:32 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    TRENING NOGI 1.Przysiady 10x10 (100kg już trochę mało jest więc następnym razem dokładam) 2.Wyciskanie na maszynie jednonóż 3x12 (dzisiaj dojechałem do 100 kg na jedna noge więc tez ciezar w gore) 3.uginanie podudzi na maszynie 4x12 4,Martwy ciąg na prostych nogach 3x 12-15 5.Wspięcia na palce na suwnicy 5x max 6. Wspięcia jednonóż z hantlem 5x

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-13 19:13:10 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    TRENING NOGI 1.Przysiady 10x10 (105kg na ostatniej 110kg) 2.Wyciskanie na maszynie jednonóż 3x12 (100/100/110kg) 3.uginanie podudzi na maszynie 4x12 4,Martwy ciąg na prostych nogach 3x 12-15 5.Wspięcia na palce na suwnicy 5x max 6. Wspięcia jednonóż z hantlem 5x 15-20 Siła idzie do przodu dużo łatwiej dzisiaj było operować 105 kg na przysiad

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-20 18:46:02 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    T DIETA: 3300 kcal, białko 230, ww 450 TRENING A : Klatka (siła) , triceps + biceps - przedwczoraj skończyłem antybiotyk. wiedziałem że nie będę mógł pojechać z treningiem na 100% więc nie wszedłem na swój pułap tylko tak z 80-90% 1. Wyciskanie sztangi na poziomej ławce 2-3 x 3-5(40%CM) + 1x3(60%CM) + 1x3(80%CM) + 1x3(90%CM) + 1x2(95%CM) + 1x1(C

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-14 09:28:34 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    : 316,2 g (37,7%) t: 128,5 g (34,5%) trening: Klata + ręce: 1. Wyciskanie sztangi na poziomej ławce 2-3 x 3-5(40%CM-->50) + 1x3(60%cm-->75) + 1x3 (70%CM-->85) + 5 x 5(85%CM--100) 2. Wyciskanie koncentryczne(z zatrzymania) na m. SMITHA (ławka 15% ) 3 x 8-6 --> 70,90,100 3. Rozpietki na skośnej ławce(30%) 3 x 12 + 1 x 30 --> 15,17,5;20 --> 12,5 4. W

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-26 13:18:39 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    do góry że wskoczyła mi na bary i zatrzymana się na szyi ale jak by nie było to mega dla mnie wynik. Zapas ciągle jest;-) Program treningowy coacha działa jak narazie w 100%. 3) clean Dl - koniec na 2x120 - leci ponad pasek, do 90 wszystko leci na suty więc jest miejsce żeby się schować pod ciężarem na spokojnie. 100 kg tak pępek - mostek wi

    Odpowiedzi: 3820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-16 08:53:19 Liczba szacunów: 0
  • SYSTEMA w Polsce

    Post
    Sztuki Walki

    - Rosyjski Narodowy System Samoobrony) Aleksandra Retiuńskiego wywodzący się ze Szkoły Kadocznikowa. Michaił Riabko stwierdził, że jego wersję Sistiemy zna w Rosji mniej niż 100 osób a są znaczne różnice między jego stylem a innymi wariantami Sistiemy, między innymi dlatego, że w Sistiemie każdy nauczyciel przyswaja sobie metody i techniki najlepi

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-28 19:20:15 Liczba szacunów: 0
  • RunninHi / Zdrowie. redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    aga srednio leci ok 0,5 na 2 tygodnie. Z tego co wyczytalem, orientuje sie jest to zdrowy nie przesadnie srubowany wynik. I tez nie przesadnie sie staralem wszystko dopiac na 100% Wymiary w okolicach brzucha w miare reguralnie spadajaca. Tak przedstawia sie sutuacja po ostatnich pomiarach: http://i.imgur.com/PBvw7wo.jpg Teraz juz mam labe. Nie licz

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 10066 Data: 2013-12-24 10:50:54 Liczba szacunów: 0
  • OLIMP SPORTSWEAR - NAJNOWSZA KOLEKCJA UBRAŃ SPORTOWYCH JUŻ W SPRZEDAŻY!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    ER Wyróżnij się na treningu, w pracy lub w szkole! Dołącz do OLIMP TEAMu z T-shirtem OLIMP SPORTSWEAR T-SHIRT REDWEILER! Koszulka męska wykonana z najwyższej jakości bawełny (100%). Posiada oryginalne nadruki z przodu i na ramieniu oraz grafikę REDWEILER z tyłu. Idealny na trening oraz do noszenia na co dzień. Dostępny w kolorze czarnym. Rozmiary:

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4271 Data: 2013-06-19 18:20:04 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    __ Melduje: Czwartek 13.03. DNT dostarczono 1 796,5 kcal b: 129,4 g (28,8%) ww: 30,7 g (6,8%) tł: 128,5 g (64,4%) Warzywa - marchewka, rzodkiewka, brokuł. Suple - selen 100, wit. C 1000mg, wit. D 2000 j.m., Mg+B6, tran Napoje - 2x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3 l. ____________________________________________ Piątek 14.03. DT

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-16 22:17:34 Liczba szacunów: 0
  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    25.11.17 CZWÓRKI,ŁYDKI,LEKKO DWÓJKI 1. siady klasyczne - 60 x 8, 80 x 8, 100 x 8, 112.5 x 8, 125 x 7 2. wypychanie na platformie - 80 x 12, 100 x 12, 130 x 12, 150 x 12 3. prostowanie na maszynie - 4 x 15 (45,65,85, 90) 4. wykroki chodzone ze sztanga - 15 x 15, 25 x 12 5a. przywodzenie na maszynie - 3 x 30,20,20 5b. odwodzenie na maszynie - 3 x 15,

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-25 22:31:23 Liczba szacunów: 0
  • Opalinho - przygotowania do pierwszych zawodów...2019?

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    11.12.17 KLATKA, TRICPS, BRZUCH 1. wycisk sztangi w skosie - 60 x 6, 80 x 6, 90 x 6, 100 x 6, 102.5 x 6 2. wyciska hantli w lekkim skosie - 25 x 10, 30 x 10, 35 x 10, 37.5 x 10 3. rozpietki na butterfly - 3 x 15-12 4. wyciskanie na maszynie typu hammer - 20 x 12, 30 x 12, 35 x 9 5. brama - 3 x 15-12 6. wyciskanie wąski chwyt na smithcie - 70 x 8, 9

    Odpowiedzi: 998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-11 22:24:17 Liczba szacunów: 1
  • Trening pływacki i co dalej?

    Post
    Inne dyscypliny

    że być syfu "hey ja w sprawie pływania pływam przyzwoiczie technicznie wszystkimi stylami 3 x w tygodniu po 45 min mój trening wygląda mniej więcej tak : 200 zmiennym, 100 grzbiet, 100 klasyk, 300 dowolny, 100 NN (dow, grzbiet) 100 gleich, 200 dowolny z łapkami 200 grzbiet z łapkami, na koniec 100 - 200 luzu w tym 50 pod wodą. pływam tak nie

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 8503 Data: 2005-01-16 23:30:53 Liczba szacunów: 0
  • Redukcji z Iron Horse Series!!!!

    Post
    Iron Horse Series

    ut. Rzuty Przeskoki przez płotki Wskoki na skrzynie i materace Dużo rozciągania. http://img.fastshell.pl/images/dieta.png http://img687.imageshack.us/img687/2529/j8a8.jpg I-100-200gram morszczuka + 3 jajka + pomidory Trening 2 porcje Whey Supreme II-100-200gram morszczuka + 3 jajka + pomidory http://img836.imageshack.us/img836/4486/c5yz.jpg II

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-05 23:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Redukcji z Iron Horse Series!!!!

    Post
    Iron Horse Series

    tempo Nie dałem rady dalszych sprintach za gorąco... Po południu Zapasy zarzuty do 110kg 2 walki po 4 minuty rzuty rozciąganie http://img.fastshell.pl/images/dieta.png I-100-200gram morszczuka + 3 jajka + pomidory Trening 2 porcje Whey Supreme http://img401.imageshack.us/img401/6729/vvr6.jpg http://img39.imageshack.us/img39/9285/4xe.JPG II-20

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-07 23:56:08 Liczba szacunów: 0