SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • [BLOG]Krisking2012 - Masa, Sila, MOTYWACJA | PODSUMOWANIE MASY: str 32

    Post
    Trening dla początkujących

    05.09.2012 - plywanie Czas: ~25 min Ogolnie planowalem trening 60-cio minutowy jednak nie mialo to wiekszego sensu - na torze po 5-7 osob. Zrobione minimum: -100 m delfin -100 m delfin - same nogi -150 m kraul -100 m zaba -50 m zaba z bardzo dlugim wylezeniem -50 m plecy -50 m plecy - same nogi Byloby wiecej delfina bo na tym teraz chce sie skup

    Odpowiedzi: 631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-05 20:25:47 Liczba szacunów: 0
  • Trening sprinterski jak podzielić go na mikrocykle

    Post
    Inne dyscypliny

    Roczny cykl treningowy dla sprintera Publikacja zawiera projekt rocznego cyklu treningowego dla sprintera na dystansie 100, 200, 400m. Lekkoatletyka jest sportem obejmującym bardzo formy ruchu o zróżnicowanych wymogach technicznych, sprawnościowych i energetycznych w poszczególnych blokach i konkurencjach. Ze względu na bloki możemy wyróżnić: b

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2183 Data: 2012-08-27 10:06:34 Liczba szacunów: 0
  • TRENING PŁYWACKI

    Post
    Inne dyscypliny

    gajacy na skupieniu sie na jakimś elemencie. Raczej wszystko po trochu. Ostatnio, jak wspominalem, staram sie stawiac na kraula. Dzisiejszy trening wygladal tak: rozgrzewka - 100 klas, 100 grzbiet test coopera - podczas ktorego plynalem: 200kraulem, 150 grzbietem, 50 klas, 150 kraulem potem bylo po 100 m. nogi do grzbietu i nogi do kraula z doklada

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-14 01:53:20 Liczba szacunów: 1
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    RE, 1,5 h - pływanie na sucho 1. Maksowanie szybkościowe, czyli sprinty bez obciążenia: odcinek 10 m, na maxa, z nawrotem, z obiegnięciem przeszkody 10 odcinków po 10 m czyli 100 m w ciągu 30 sekund w pierwszym podejściu. Za drugim razem wynik taki sam. Za każdym razem spory zapas. 2. Technika- klincze, lowy, middle, kolanka itd. 3. HARDCORE STACJE

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-09 22:35:56 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    ra-) A resztę się doklepie rano. Miałem w planach zrobienie 4 stacji wokół stadionu: 1. Worek bułgarski - aureola, albo inne energetyczne ćwiczenie ew. pompki/burpees x 10 2. 100 m bieg po prostej - 3. Kettlebell 32 kg - full swing x 10 4. 100 m biegu po łuku 5. Kettlebell 24 kg - goblet squat x 10 6. 100 m biegu po prostej 7. Kettlebell 2 x 16 kg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-15 23:55:30 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 - dziennik 2012 (kickboxing + siła + wydolność)

    Post
    Trening dla początkujących

    ł mnie brzuch. W nocy pojawiły się jeszcze wymioty. ----------------------- 16.06.2012 Pomimo choroby i nie wyspania zdecydowałem się jechać do szkoły, rano ledwo przeszedłem 100 m na przystanek. Ale później leki zaczęły działać i jakoś dożyłem do wieczora. ----------------------- 17.06.2012 Na szczęście nie musiałem iść do szkoły:) pół dnia odpocz

    Odpowiedzi: 304 Ilość wyświetleń: 12923 Data: 2012-06-21 21:58:30 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    rka a według innych nawet i 10 250 m i po raz kolejny organizatorzy tej imprezy partolą prostą sprawę domierzenia trasy bo tu było gdzie to zrobić pal licho jakby to było 50, 100 m ale 200 na 10 km to jest moim zdaniem dużo to mniej więcej 45sek-1 minuta. Dla mnie osobiście to nie ma żadnego znaczenia bo ja i tak sobie zaliczę wynik z 10km a to co

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-12 02:38:11 Liczba szacunów: 1
  • Bieganie? Testy? Plany treningowe - TYLKO TUTAJ

    Post
    Inne dyscypliny

    do Gregg masz racje nie sprecyzowałam. chodzi mi o trening wytrzymałościowy,i żeby poprawić swój czas ogólnie jeżdżę na rożnego rodzaju mityngi i mój czas wynosi 14.26 s na 100 m, dlatego zwróciłam się do Ciebie żebyś ułożył mi jakiś plan mam w tygodniu do dyspozycji 4 dni bo chodzę na treningi kosza 2 razy w tyg. 2 godz. Jeśli chodzi o wzmocnieni

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-14 19:16:36 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie? Testy? Plany treningowe - TYLKO TUTAJ

    Post
    Inne dyscypliny

    bliższy jest w granicach 60 km. Mój aktualny wynik na 400 metrów wynosi 1.06, a chciałbym zbliżyć się do minuty może nawet poniżej. Jeżeli do czegoś się przyda to mój czas na 100 m wynosi 11,64 bez treningów. Dodam, że mam 14 lat, ważę ok 60 kg i mam 175 cm wzrostu. Od kilku lat uprawiam jogging. Biegam po 7-8 km 5 razy w tygodniu. Potrzebowałbym p

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-09 19:17:42 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    o 165 W przez 6 min (50-65% ftp) + 1 min 90% ftp 224 W, 1 min 93% ftp 232 W, 1 min 95% ftp 237 W pomiędzy tymi minutówkami 5 sekundowe sprinty 130% i 140% ftp + 5 min 40% ftp 100 W, zadanie 4x8 min 95-99% ftp 237-247 z przerwą 5 min 99 W, 8 minutówki podzielone na 2 minutowe kawałki z różną mocą z zakresu 95-99% ftp a pomiędzy nimi 5 sekundowe spri

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-15 23:06:09 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3

    Post
    Po 35 roku życia

    treningu biegacza długodystansowego były wolne wybiegania na odcinkach 10-15km, potem niemiecka szkoła trenerów W.Gerschler i H.Reindel wprowadziła powtórzenia na krótkich 100; 200 metrowych odcinkach, podczas których tętno zawodnika miało osiągać poziom 180 u/m. Przerwa trwać miała do momentu aż spadnie ono do 120u/m, po czym rozpoczynała się k

    Odpowiedzi: 3630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-05 11:20:35 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 30- 11. 11. 14 r Dieta: 4 jajka+ 100 g pierś z kurczaka+ 100 g ryż basmatii+ 50 g m. zytnia+ 300 g marchew+ 150 g sos pomidorowy ok. 200 g jabłko. Tego ,, posiłku`` nie miałem w planach ale czułem dużą ochotę żeby coś zjeść po interwałach 200 g wołowina+ 100 g ryż+ ok. 250 g mieszanka warzyw+ 10 ml olej rzepakowy

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6586 Data: 2014-11-11 18:22:13 Liczba szacunów: 0
  • (lekko) Atletyczne Lato z SFD

    Post
    Po 35 roku życia

    zarzutami-niby prawie to samo a okazuje się,że 60 kg tak podnoszone to nie jest wcale takie lekie ,jak przy innych ćw... Co do biegu na 400 m-nie jest tak ekstremalny ,jak na 100 m,200m,jest taki by sie ie nabawić kontuzji. Bardzo istotne jest rozłożenie odpowiednio sił,choc wydaje sie ten dystans smieszny.Ale gdy walczymy o dobry czas-wygląda to j

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-23 18:26:57 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    obiłem planowo. 2009.04.16 1. 13 TRENING BIEGOWY: trzy etapy. I etap:rozruch , luźniutko 7 minut 11 sekund II etap: bieg na maxa, biegłem 3 minuty, 26 sek. zrobiłem dystans 1000 metrów; średnie tempo ~ 18 km/h (o 1 sekundę lepszy czas) Trochę poprawiłem poprzedni czas. Dokładnie co 100 m zaznaczony farbą dystans bardzo pomógł. Tym razem grzałem

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-16 16:27:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening silowy podczas biegania.

    Post
    Inne dyscypliny

    ń 1. 30-40 minut biegu w tempie konwersacyjnym + 6 przebieżek 20 sekundowych przerwa 1 minuta marsz/trucht + 5' schłodzenie 2. 35-45 minut biegu w tempie konwersacyjnym + 5 x 100 m podbieg przerwa 100 m zbieg (trucht) + 5 minut schłodzenie 3. 15 minut biegu w tempie konwersacyjnym + rozgrzewka biegowa + 2 przebieżki x 20 sekund przerwa do wypoczyn

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1613 Data: 2013-05-15 18:50:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    Basen rano po pracy. Rozgrzewka 400m lekko, 2x50m prosta ręka 25 m, 25 dokładanka, 2x50 dotknięcie głowy 25m, 25 dokładanka, 3x100m regresja szybko, wolniej, wolno. Przerwy na setkach 20sek, reszta po 10. Zadanie 3x(300m, 45 sek przerwy, 2x100 mocniej) przerwa po 3setkach 45 sek po setkach 30 sek. Pierwsza trzysetka łapki druga ósemka trzecia łapki

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-01 20:18:11 Liczba szacunów: 1
  • DT Shadow - exTri, Ultra Running & Vegan Living

    Post
    Po 35 roku życia

    wacja jest - pierwszy raz miałem tętno 168 na basenie. Dla ciekawych program zajęć: 350 m rozpływanie żaba / grzbiet 450 m pływanie na boku / kraulem ratowniczym / kraul 4 x 100 m kraul tempo startowe 6 x 75 m kraul tempo szybsze niż startowe 25 x ileś sprint ( nie pamiętam ile ) + reszta luźne rozpływanie - ręce do żaby, nogi delfin na przemian z

    Odpowiedzi: 4247 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-11 14:18:38 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynamy trening CROSSFIT. Przykładowe WODy i rozpiski

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    lady biegowe? Np cos takiego jak to: "3 sesje FBW (trening siłowy np. PON, ŚR, PT) + CROSSFIT biegowy raz w tygodniu (np. w CZWARTEK). Ewentualny bieg stałym tempem w sobotę. 100 m biegu szybko, 200 m wolno. Całość x 10 powtórzeń; całość uzupełniona burpees/sprawlami – 20 powtórzeń." Jak zamienic to ma sekundy? Nie mam biezni i nie jestem w stanie

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-05 15:22:37 Liczba szacunów: 0
  • BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

    Post
    Ladies SFD

    erapy Plus, kurkuma, cynamon, imbir. TRENING ORBITREK – program 1. Weight loss x 1 cały cykl czas: 5.58 min ---- dystans: 2 km ---- prędkość: 19,7-22,8 km/h obciążenia (po 100 m): 1-1-5-5-7-7-7-9-9-7-7-9-9-7-7-7-5-5-3-3 x 1 powtórzenie całości 1.Przysiad sumo (12-15) x 10,12,15 / 15 kg total (sztangielka) x 10,12,15 / 23 kg total (sztanga) – l

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-23 11:33:33 Liczba szacunów: 0
  • Skok w DAL - wszystkie informacje.

    Post
    Inne dyscypliny

    a w koszykówkę 10 minut. Wtorek: Rozgrzewka w truchcie 10 minut, Stretching 10 minut, Starty z różnych pozycji wyjściowych 10x, Elementy techniki 15 minut, Przebieżki 6x100 m Rozbieganie 3 km. Środa: Rozgrzewka w truchcie 10 minut, Gra w koszykówkę 10 minut, Obwody siłowe: Wyciskanie nogami, Wyciskanie rękoma, Skłony na skośnej ławce,

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3456 Data: 2012-01-14 18:55:59 Liczba szacunów: 0