SFD - po prostu najlepsze ceny! RABATY DO 90%
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

DT Madzia

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 307532

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13801 Napisanych postów 23343 Wiek 56 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 636483
...
Napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14517 Napisanych postów 21783 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 619819
Zależy od zawodów, spotkałam się z tym że kategorie były dwie, ale podział był zwykle do 165 i powyżej. Najczęściej były 3 kategorie.

A co do formy i oceń sędziów to niestety ocena często jest subiektywna i zależy też od charakterystyki danej kategorii, trzeba się dobrze wpasować w wytyczne. Nie znam się na tych kategoriach w których Madzia startuje Pamiętam że były kiedyś dziewczyny, "za duże" do bikini, "za małe" do sylwetkowego. Później wprowadzili więcej tych kategorii i nie wiem jakie teraz są.
...
Napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4272 Napisanych postów 5120 Wiek 47 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 118521
Tak, jest podobnie teraz tez z tymi ocenami.
...
Napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6886 Napisanych postów 36450 Wiek 47 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 682928
tomaszS
nightingal
krzyys88
Ja trenowalem długo bez pasa bo mi szkoda było 150zł w sumie nadal nie mam bo mi szkoda kasy :P A na audio wydałem że dobre używane auto bym kupił :P

Nie no ja długi czas miałem taką filozofię że pas zakładam do ciężarów dopiero powyżej 200 kg - czy to siady czy ciągi. Dziś mam inne podejście, wtedy miałem takie.

To dzisiaj Night kiedy zakładasz?
Cały trening?

Od pierwszej serii i uważam dziś że to lepsze rozwiązanie.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Ekspert
Szacuny 323 Napisanych postów 10198 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 67931