SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Madzia

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 212130

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12184 Napisanych postów 22026 Wiek 54 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 627527
Madzia - a wstaw taki układ który uważasz za wzorcowy. Nie znam się na pozach ale jest kilka miejsc gdzie układ ciała wydaje sie taki nienaturalny…, tutaj np złapałam moment gdzie nogom coś estetycznie ta poza zabiera.
No i trza sie kokieterii nauczyć - jedyne co ja bym umiała z tego pozowania - to wejście, odgarnianie włosków i wyjście z ta zawinięta nóżka:)

Noga jakby po łuku - widzisz?? To tak ma być?






Zmieniony przez - Paatik w dniu 2023-02-24 10:31:16

Zmieniony przez - Paatik w dniu 2023-02-24 10:31:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3360 Napisanych postów 4355 Wiek 45 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 108192
Hehe, Patik, nie ma wzorcowego ukladu, kazdy robi uklad dopasowany pod siebie, to jest do pewnego stopnia free style, alw w pewnych ramach obowiazkowych poz. Poz jest duzo, alw trzeba wybrac te ktore pasuja do danej sylwetki i osoby, wazne zeby byly rozne pozy, z roznych stron pokazywaly sylwetke, zeby pokazac sie po calosci, pozy robi sie i ustawia sie tak by sylwetka korzystnie wygladala, u kazdego bedzie to troche inaczej Jak napisalam te pozy sa do dopracowania jeszcze wiadomo, moze sie okazac ze w pewnych slabo wygladam, nie umiem lasnie w nie wejsc, to trzeba wymienic na inne po prostu.

Co do kokieterii to to takie teoche sliskie, ja wlasnie chce uniknac tego, zeby nie przerysowac, bo to ma byc jednak sportowe, mocne, dynamiczne, wiadomo ze kobiece, ale to nie moze wygladac jak jakis erotic dance