SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Karpiu / Oby do jesieni 2013!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 224900

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 5059 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 134689
A ja mogę - TSH 7,2, jeje. Niebawem USG tarczycy, euthyrox już walę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 1720 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 22401
Karpik to odchylenie ft4 to pestka.Chcesz to wyrównac dla spokojnisci kup jakis preparat z jodem koszt pare Nie przejmuj sie tym. Jod Ci nie zaszkodzi Zerknij. http://www.i-apteka.pl/product-pol-1601-KELP-x-50-tabletek.html 

Idąc ciemną doliną zła się nie ulęknę, gdyż to ja jestem ten najgorszy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 3235 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 92723
Nie wiem jak jest na bombie, nie znam się. Ale normalnie, skoro ft4 masz za niskie to swiadczy o jakiejs tam juz niedoczynnosci tarczycy. Sam sie leczę na niedoczynnosc już 2 lata i jakby moja prowadzaca endokrynolog zobaczyła taki wynik to przepisała by euthyrox -lek na niedoczynnosc tarczycy. Ale zaznaczam, że nie posiadam wiedzy jak to wygląda na cyklu bo być moze takie odchyły to norma. No i druga sprawa co endokrynolog to inna opinia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1596 Napisanych postów 56736 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 264393
Akurat tarczyce badałem pierwszy raz w życiu. T3, o ile w ogóle było tam T3 jadłem w zeszłym roku w okolicach wakacji więc nawet jeśli to już by wróciła do normy.
Euthyrox to jest tylko T4, tak? Wolałbym novothyral :P

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący