SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masti -kulturystyczne życie:plany,opinie,komentarze

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 981339

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10021 Napisanych postów 30362 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 728650
Drażekm - jak nie jak tak :zajmuję się tymi problemami juz od 12 roku życia-nawet prędzej niż zacząłem trenować.
Raz mnie nawet z religii wyrzucili za przedstawienie teorii Denikena :)

Wiele rzeczy tam przedstawianych sprawdziłem osobiście i tak ogólnie -jest to sprawa mocno naciągana i przeinaczana,dużo jest też po prostu kłamstw.



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dziś kolejny trening regeneracyjny i podejście do 100/200 .
Olka niestety nie będzie-ale jakoś sobie z kamerą poradzę a z pompkami?
Zobaczę :)

Jakoś zakwasów po tych dwóch próbach nie mam-lekko czuję tricepsy-nie takie napakowane ,jak po treningu na ramiona aale takie jakby zmęczone.

Wagę mam dziś niższą niż w niedzielę(bo było ladowanie ) i i zrobię to w innej sekwencji niz ostatnio -tak jeszczę nie robiłem i na Waszych filmach też tego sposobu nie ma.
Może znów ktoś dołączy? :)

A tak poza tym?


Zostało 2,5 dnia na zaliczenie eliminacji w konkusie Włączamy Przedni Napęd !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10021 Napisanych postów 30362 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 728650
Na okazję dzisiejszych pompek wziąlem przedtreningówkę Iron Horse - Show Time sting 3.0-powinno pomóc :)

Pompki zrobię w połowie treningu-wtedy jak będą robił klatę-a dokładnie-na sam koniec ,jako takie dopompowanie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 7295 Napisanych postów 12491 Wiek 65 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 87758