SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Alexxa/Blog/MY BODY!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 125412

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53926
Ja nie mam żadnych uwag, ale... ja tam się nie znam

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3023 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 21590
Merażadnych uwag do śmietanki?Czy jak?Bo taka pora..to pytam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 53926
Nie znam się na śmietankach

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2969 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26817
radosuaf daj spokój ,że niby dlaczego WPC złe na noc.. bo są inne wolnowchłanialne ?? raczej różnicy nie odczujesz pijąc np. mieszanke na kazeinie ,a wpc.. Kiedys nie było tych wszystkich "night formula" " night protein" i jakoś dawali ludzie rade
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 6212 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 49212
ale stron z pochwalami , gdzie nie otworzysz to jedno za drugim , spowiadaj sie lepiej z czasow jakie mialas trenujac, to chociaz tutaj pokrytykujemy

Zmieniony przez - slayerek01 w dniu 2008-05-24 01:17:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3023 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 21590
Witam sobotnio!
No tak wyszło jakoś z tymi pochwałami,Slayerek

spowiadaj sie lepiej z czasow jakie mialas trenujac
ale co, wyniki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42828