SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 263857

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 637 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15877
aktualnie mamy treningi 3 razy w tygodniu, pn,śr,pt- ale dostęp do siłowni codziennie mam. do tego dochodzą też studia AWF więc chcąć nie chcąc w ruchu praktycznie jestem codziennie do potęgi drugiej. dodam że nigdy nie jadłem żadnych tabletek, białek itp i raczej nie chciałbym, może nie znam się nawet na tym zbyt dobrze ale wydaje mi się żę na dłuższą metę może to bardziej zaszkodzić niż pomóc, ale moge sie mylic :) skakanie+plyo+siłownia to coś na czym bazowałem do tej pory i myślę zę nie chcialbym specjalnie cos tu zmieniać, stąd kazda rozpiska co robić i jak będzie baaaardzo mile widziana :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2040 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28291
ja po treningu:)
podskoki ze sztanga 3x6
przysiad 5x5 130kg:)ale to lajtowo:) co tydzien sobie zwiekszam 10kg:)nie ryzykuje kontuzjami narazie.
wykroki z 60kg na plecach 2x6
push press 3x6 60kg;)
brzuch silowo z obciazeniem do 30kg na klatce na laweczce;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 637 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15877
kurna jak tak widzę wszyscy koksują na siłkach, az rwie mnie by znowu wejśc pod ciężary, ale latem nie chce, wole sie cieszyc pełnią swieżości nóg i skakać :P więc skoro może póki co nie myślę o siłowni tylko dopiero na okres przygotowawczy do sezonu-sierpień- to może coś na regeneracje, jakieś suplementy? co tu generalnie radzicie zastosować, napewno sierpień-wrzesień przeznacze na prace na siłowni
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2040 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28291