SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61814

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
2zestawy FBW, w jedynum przysiad, w drugim MC
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Adzik dzięki za podpowiedź. Poczytałem trochę o FBW i ułożyłem coś takiego:
zestaw 1:
- podciąganie
- wyciskanie leżąc
- przysiady
- wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc
- superseria:
* pompki w podporze tyłem
* naprzemianstronne zginanie ramion z hantlami stojąc
- sztrugsy
- spięcia na palce

zestaw 2:
- podciąganie
- wyciskanie leżąc
- martwy ciąg
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
- superseria:
* wyciskanie francuskie sztangielki siedząc
* zginanie ramion ze sztangą wąsko
- sztrugsy
- spięcia na palce

Jak myślicie może być?

Dzisiejszy trening:
- 10 x 200 m, czasy: najlepiej 34s najgorzej 39s. Oj ciężkie dziś były warunki do biegania. Nie dość że -10 to jeszcze droga częściowo pokryta śniegiem.
- 2 godz rąbania drewna - no powiedzmy że to też trening:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
w obu zestawach rozne cwiczenia, nie maja sie roznic tylko mc/przysiad
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale zmieniłem na taki:
zestaw 1:
- podciąganie
- rozpiętki
- przysiady
- wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc
- superseria:
* pompki w podporze tyłem
* naprzemianstronne zginanie ramion z hantlami stojąc
- zginanie nadgarstków nachwytem

zestaw 2:
- podciąganie
- wyciskanie leżąc
- martwy ciąg
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
- superseria:
* wyciskanie francuskie sztangielki siedząc
* zginanie ramion ze sztangą wąsko
- sztrugsy
- spięcia na palce

Podciąganie zostawiam na obu treningach bo to dla mnie priorytet:)
Lepiej teraz to wygląda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
A/B

mc / przysiad
wyciskanie lezac poziomo / pompki na poreczach
podciaganie na drazku / wioslowanie sztanga w opadzie
wyciskanie hantli siedzac [barki] / push press
uginanie ze sztanga / mlotki
pompki tylem / francuz sztanga lezac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
jak janusz leci? wszystko dobrze idzie:)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Adzik dzięki wielkie. Dostałeś soga ode mnie:) plan ten zaczynam od następnego tygodnia:)
Boksero spoko:) wszystko dobrze:) powrót do normalnej diety:) już dziś zero ciast:)
A6W dzień 12 zrobione. Zaczęło mnie boleć w dole pleców. No ale to i tak nie jest to co przy zwykłych brzuszkach:)

------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiejszy jadłospis:
I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, garść migdałów
II - jabłko, banan
III - kapusta z grzybami, ziemniaki - już wszystko co z wigilii zostało jest zjedzone:) tak że na jutro coś muszę wymyślić
IV - serek wiejski 150g, pomarańcza
V - ser pleśniowy brie 125 g, 2 bułeczki grahamki (więc chyba nie najgorzej) z serem żółtym i szynką
Były zdrowe tłuszcze, białka chyba trochę mało dziś ale jutro postaram się to zmienić.
Pryszcze mi się robią. Czyżby wpływ białka?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 37367
mi to załeży na kaloryferze na brzuchu:)

Mi już nie
No ale u Ciebie będzie to łatwiejsze do zrealizowania. Po pierwsze trening FBW + treningi SW , zadbać tylko o detale w diecie i krata sama się wyłoni. Zresztą na fotach już ją trochę widać

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
"Zaczęło mnie boleć w dole pleców. No ale to i tak nie jest to co przy zwykłych brzuszkach:) "

ten sam problem mam czasem przy niektórych ćw, i zawsze przy ostatnim ;/ troche ostatnie zmieniłem:)

jak będziesz na mma zasuwał też rób wpisy jak Ci tam idzie;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dzisiejszy jadłospis:
I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, garść migdałów
II - jabłko i marchewka (starte), troszkę rodzynek i cynamon
III - barszcz z uszkami (niestety jeszcze z wigilii)
IV - pomarańcza, serek wiejski 150 g
V - tuńczyk w sosie własnym, 2 grahamki z salami, 2 kromki chleba (niestety białego) z serem żółtym

Sprawdziłem dziś ile piję w dzień i jak do tej pory wypiłem 1,5 l zielonej herbaty, 4,5l wody, 0,5 l czerwonej herbaty i 0,5 l czarnej herbaty. A to jeszcze nie koniec dnia:) tak że chyba z tym nie jest źle.

Dzisiejszy trening:
- siłownia (dziś się nie przemęczałem, chce troszkę odpocząć a od niedzieli zaczynam ciężką pracę z nowym planem)
- A6W dzień 13
- godzina odśnieżania bo znów śnieg pada

demolub - dzięki:) o dietę się staram ale z tym u mnie najgorzej, jeśli możesz to podpowiedz troszkę w tej sprawie.
Boksero - no wpisy będę robił, opiszę chociaż mniej więcej jak wyglądają treningi, porównam z poprzednimi, ale to dopiero od stycznia:) i tak jak już pisałem u Ciebie w dzienniku podpowiedz proszę jak zmieniłeś to ostatnie ćwiczenie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb