SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61086

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
24.04.2011 - praca 24 godz, nie będę się rozpisywał nawet

25.04.2011

Jadłospis:
dziś jak to od święta wpadło kilka kawałków ciasta ale obiad i reszta zdrowe i porządne, od jutra normalnie jem, bez ciast i rozpisuje

Trening:
- siłownia I zestaw ćwiczeń - lajtowo poszło, po treningu nie dość że przeszło mi zmęczenie i senność to jeszcze humor jakby lepszy:) pompek w podporze tyłem troszkę mało, muszę dodać następnym razem
rozgrzewka: wymachy, krążenia, 3 min biegu w miejscu
wiosło
wyciskanie na płaskiej
martwy ciąg
unoszenie sztangielek na boki
podciąganie wąskim podchwytem
pompki w podporze tyłem
spięcia brzucha

rozciąganie: całe ciało 2 x 6 głębokich wdechów

Suplementacja:
Propolis Plus - 5 tabletek
Thermo Speed Extreme - 1 tabletka
Vitrum Calcium - 1 tabletka
Bio Glukozamina Plus - 2 tabletki
Chela-Mag B6 - 1 tabletka

Sen:
w pracy 2 razy na podłodze po 2 godziny i w domu 3 godzinki snu

Jutro znów 24 godz pracy. Jak mi się nie chce tam iść. Na szczęście już coraz bliżej końca:) 21 dni i będzie spokój:) jutro już powinna być wypłata tak że kupie jakiś spalacz w środę rano:) zapewne thermo speeda tylko że będę jadł po 2 tabletki.

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-04-25 20:29:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1015 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2585
Uh, trochę się pogubiłem bo czasu nie miałem zaglądać - co Ty z tym snem odstawiasz? :D Chyba nie próbujesz zrobić jednego z tych planów internetowych "jak spać 2 godziny dziennie i się wysypiać"? Co prawda nie czuje się po nich zmęczenia, ale nie następuje regeneracja połowy struktur organizmu. Po kilku miesiącach kończy się co najmniej z ostrym przetrenowaniem i kontuzjami, w najgorszym razie z jakąś chorobą układową.

I taka dobra rada, której pewnie nie posłuchasz (sam nie lubię dobrych rad...), nie powinno się biegać maratonu jeśli nie ma się baaaardzo długiego stażu treningowego. Ten maraton po pierwsze będzie przetruchtany, co trochę mija się z celem, bo przynajmniej dla mnie jak już do maratonu podchodzić, to żeby go faktycznie przebiec, a nie przedreptać - czyli złamać te 3 godziny, po drugie - koszmarnie się stawy niszczą przy tak długim biegu z tak krótkim stażem.

Nigdy nie myśl o drugim miejscu.
VEGE POWER!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Śpię tak bo na więcej praca mi nie pozwala ale wkrótce to się zmieni:) o takim planie nie słyszałem i nawet nigdy bym go nie robił.

A chociażby dla treningu warto ten maraton przebiec:) ale narazie jak już mówiłem czasu na maraton i żadne inne zawody nie mam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
26.04.2011 - praca, ale jedzonko, suple ok

27.04.2011

Jadłospis:

I - 5 kromek ciemnego pieczywa z jakimś twarożkiem - 3.00
II - 5 kromek ciemnego pieczywa z jakimś twarożkiem - 6.30
III - sernik, jabłko - 9.30
IV - karczek, kasza gryczana, buraczki - 13.30
V - banan
VI - 8 bardzo małych kromek ciemnego pieczywa z serem żółtym - 18.30
VII - serek biały 250g - 20.30

Trening:
- uginanie nadgarstka podchwytem 4 x 60 i nachwytem 2 x 20 na jakimś specjalnym przyrządzie o godzinie 2.30 w nocy
- basen 60 baseników czyli 840 metrów w 35 minut czyli o wiele lepiej niż ostatnio:) wszystko klasykiem. Wypadałoby kraula poćwiczyć ale chyba na lekcję pójdę w tym celu żeby wyszlifować technikę.

Suplementacja:

Propolis Plus - 3 tabletek (koniec po 3 miesięcznej, owocnej kuracji)
Thermo Speed Extreme - 1 tabletka
Vitrum Calcium - 1 tabletka
Bio Glukozamina Plus - 2 tabletki
Chela-Mag B6 - 1 tabletka

Sen:
w pracy jakieś 4 godziny z przerwą godzinną w środku a w domu po powrocie 3

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-04-27 21:53:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
no no, bardzo ładnie na tym basenie;] widze że kasa nie idzie na marne i nie tracisz tam czasu:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dokładnie:) nie chodzę tam żeby się opier**lać:) to nie tylko przyjemność ale i inwestycja bo wiem że dzięki pływaniu może mi się udać znaleźć lepszą pracę. A praca związana ze sportem to praca z marzeń:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
no widze że wzsystko ropzlanowane:) życze powodzenia:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dzięki wielkie:) trzymaj kciuki 3, 6, 9 i 12 maja bo będę na kursie:)

28.04.2011

Jadłospis:

I - jogurt naturalny z musli - 7.45
II - 2 jabłka - 11.10
III - karczek, kasza gryczana 100g, fasolka szparagowa - 13.15
IV - 2 jabłka - 15.45
V - sałatka szczypiorkowa, kilka kromek ciemnego pieczywa z ziarnami - 17.50
VI - 3 jabłka - 20.30
VII - 6 kromek ciemnego pieczywa z ziarnami z serem żółtym, zapiekane w mikrofali - 23.00

Ostatni posiłek mógł zawierać więcej białka a tak poza tym to ok:)

Suplementacja:
Thermo Speed Extreme - 1 tabletka
Vitrum Calcium - 1 tabletka
Bio Glukozamina Plus - 2 tabletki
Chela-Mag B6 - 1 tabletka
Omega 3 - 2 tabletki

Sen:
od północy do 7.30 - bez pobudek w nocy, po obudzeniu wszystko ok

------------------------------------------------------------------------------------

29.04.2011

Jadłospis:

I - jogurt naturalny z musli - 9.00
II - 2 gruszki - 11.00
III - makaron z serem białym - 13.20
IV - banan, bułeczka - 16.00
V - 4 bułeczki bardzo małe (2 z jakimś serkiem z dodatkiem pomidorów i oliwek a 2 z serem żółtym), 250 g truskawek - 18.30
VI - tu będzie ser biały pewnie z odrobiną dżemu - 20.30

Dziś jedzonko też (wg mnie) ok:) najbardziej cieszą mnie te truskawki:)

Trening:

- bieg - cross 35 minut nie wiem jaki dystans, pierwszy długi (ok 2 km) podbieg dał nieźle popalić:) połowa po asfalcie a połowa polną drogą. Miał być inny trening ale droga zamknięta z powodu spędu owiec. No ale nie ma co narzekać bo było dobrze
- basen - 560 metrów w 25 minut:) klasykiem, 56 metrów grzbietem, na początku próba na 100 m (a dokładniej na 98) wyszło ok 3 i pół minuty. Tak może być:) po tej próbie chwila przerwy bo jednak dała troszkę w dupe no i dalsza część treningu. Na koniec nurkowanie.
- rozciąganie - całe ciało 2 x 6 głębokich wdechów - to przed chwilą zrobione


Suplementacja:
Thermo Speed Extreme - 1 tabletka
Vitrum Calcium - 1 tabletka
Bio Glukozamina Plus - 2 tabletki
Chela-Mag B6 - 1 tabletka
Omega 3 - 2 tabletki

Sen:

od 23.30 do 8.30 - 9 godzin, czułem się wypoczęty rano

To na tyle, jutro 24 godziny służby:( na śniadanko zjem jogurt z truskawkami:)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-04-29 20:19:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
hehe, masz tam tak ten kurs zaliczyć że po będą pytali i chcieli uczyć się od Ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 374 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5113
Siemanko.Co to za kurs robisz?Instruktor pływania?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb