SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 60887

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
na mnie owoce bardzo dobrze działają, zauważyłem że jakiś czas temu po zwiększeniu ich ilości poprawiło się i z treningami i z samopoczuciem, myślę że z ogólnym zdrowiem też, tak ze ich nie zmniejszę:) a jak tylko jest możliwość to jem dużo

banan nie wiem ile miał:) ale zważę na przyszłość:) ok zapamiętam z tym białkiem, a np 2 jajka na twardo lub serek wiejski mogły by być? i powiedz mi jeszcze czy te migdały nie przeszkadzają?

ok:)

dzięki za podpowiedź Boksero, SOG dla Ciebie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
jest zasada z tymi tłuszczami zeby nie jeść itd ale ja bym to olał xD na J/nj jadlem duze ilosci tluszczu po treningu i zylem, wiec tez dasz rade, raczej nie zabiją, ale możesz je dać gdzieś indziej;p

postawiłbym raczej na jajka, bo wiejski to jest te białko które sie długo wchłania ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
poeksperymentuję:) właśnie skończyłem trening, dziś w przedtreningowym były migdały a poszło super, wyciskanie na barki i pompki aż mnie zaskoczyły:) myślę że gdybym miał więcej ciężaru do martwego ciągu to tak samo by było bo niezwykle lekko poszedł:) nie czułem że coś robię:)

ok to do 2 posiłku wstawię jajka:) nie ważne czy to będzie przed czy po treningowy:)

co myślisz o takim treningu? za***iście mi się spodobał, szukam takiego żeby priorytetem były plecy:)


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
17.07.2011

Jadłospis:

I - musli (90% płatki owsiane) z mlekiem - 9.00
II - 2 garście borówek amerykańskich, garść migdałów - 11.15
III - zupa sałatowa:) sam robiłem, skład - sałata, śmietana, wołowinka, kilka ziemniaków do tego - 13.30
IV - sałatka (seler, ananas, szynka, jajko, kukurydza, jogurt naturalny), 1 grahamka - 16.00
V - sałatka (seler, ananas, szynka, jajko, kukurydza, jogurt naturalny), 2 grahamki, banan - 18.30
VI - 125 g sera białego z łyżeczką dżemu aroniowego - zaraz zjem:)

Trening:
- siłownia - II zestaw, 16 trening tego planu, czas trwania 38 minut, ćwiczyło się dobrze jak nigdy:) dziś odczułem brak ciężaru jak nigdy, zadowolony jak nigdy:)
rozgrzewka: wymachy, krążenia
przysiad:
5 serii, 15 powtórzeń, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 60 kg
pierwsze serie przygotowały mnie do tej ostatniej i nie było źle:)
podciąganie szerokim nachwytem siłowo:
3 serie 8/8/9 i pół
jak ostatnio:) ale jakby lepiej wychodziło
martwy ciąg:
5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy 45 kg/45 kg/ 55 kg/55 kg/ 60 kg
tu mi dziś brakowało:/
pompki na poręczach:
5 serii, 30 s przerwy 4/4/8/8/12
jest dobrze:) nie wiem skąd tak siła:)
wyciskanie sztangi stojąc:
5 serii, 15 powtórzeń, 15 kg/15 kg/20 kg /20 kg/30 kg
jest dobrze:) dodałem 2,5 kg w ostatniej a i tak mi mało było:)
spięcia brzucha:
3 x 30
na koniec rozciąganie całego ciała 1 x 20 wdechów na ćwiczenie

Inne aktywności:
- spacer - zaraz pójdę;)

Sen:
od północy do 8.30 - 8 i pół godziny bez pobudek

Suplementacja:
- Thermo Speed Extreme - 2 tabletki (3 dzień suplementacji)
- Artresan - 1 tabletka

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-07-18 20:58:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14669
Sila :D,tak patrze to masz podobne ciezary do moich na treningach :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2525
ok to do 2 posiłku wstawię jajka:) nie ważne czy to będzie przed czy po treningowy:)


nie ma sensu za wolno się wchłaniają przed/po pierś lub odżywka

Zmieniony przez - pitbuyll w dniu 2011-07-19 10:28:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
pitbuyll

"nie ma sensu za wolno się wchłaniają przed/po pierś lub odżywka "

co ty wypisujesz? poczytaj troche, przeciez on nie daje twarogu tylko jajka

wejdz do działu badania naukowe, poczytaj troche art. Solarosa i zobaczysz jak to jest na serio

w badaniu o mleku po treningu, wspomina że Arnold jadł po treningu jaja

zresztą, ja tez miałem okres ze jadłem jaja po treningu i jeszcze żyje;)


a Janusz, taka ciekaweostka
po treningu

"trezba spozyc odpwiedni ilosc bialka aby zatrzymac katabolizm.
Ile?
Ok 0,3-0,4g/kgmc ciala powinno zrobic robote."
czyli ok, tutaj bardziej kura sie przyda bo jajek bys musiał zjeśc z 4-5?

"1)uzupelnic glikogen

1) to da sie latwo uczynic spozywajac odpowiednią ilość węglowodanow
ile?
to juz zalezy indywidualnie
tak samo zalezy od celu
od typu budowy itd.
ale srednio powinno sie spozywac zaraz po treningu ok.0,8-1,2g/kgmc prostych weglowodanów (np.glukoza) "

akurat ty jesz dużo owoców, więc akurat tam możesz wrzucic banana i jabłko i git:)


ogólnie poczytaj sobie Janusz,
http://www.sfd.pl/Potreningowa_suplementacja__potreningowe_okno_anaboliczne-t699437.html

można się dowiedziec paru ciekawych rzeczy:) (takze z komentarzy)

Zmieniony przez - Boksero w dniu 2011-07-19 12:34:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Stanisuaf - a robisz 30 s przerwy i 15 powtórzeń?:)

Pitbuyll - nie stać mnie na tyle piersi:) poza tym nie toleruję zbyt dużej ilości białka. Białka w proszku też nie chcę:) wolę kupić coś czego nie dostarczę z jedzenia:)

Boksero - z twarogiem to wiem że się powinno na noc jeść, nie wiem czy wszystkie produkty mleczne tak mają?
Z węglami nie ma problemu, gorzej z białkiem. Tak jak już wspominałem zamula mnie i problemy ze skórą się robię. Kura, ale chyba może też być ryba, indyk lub inne mięska?
Przeczytam:) i dziękuję:)

19.07.2011

Jadłospis:

I - musli (90% płatki owsiane) z mlekiem - 9.30
II - garść migdałów, gruszka - 11.00
III - ryba nie wiem jaka ale dobra była:) 50g ryżu białego, kalafior, banan - 13.40 (po treningu)
IV - sałatka (seler, ananas, szynka, jajko, kukurydza, jogurt naturalny) - 16.00
V - sałatka (seler, ananas, szynka, jajko, kukurydza, jogurt naturalny), 2 bułeczki ciemne z ziarnami, 2 plastry szynki - 18.30
VI - ser biały 125 g, łyżeczka dżemu aroniowego - zjem o 21

Trening:
- bieg interwałowy na 400m - 2 km rozgrzewki; dogrzanie stawów przez wymachy i krążenia; 5 x 400m, 90 sekund przerwy (100 m marszu), czasy: 1:17, 1:26, 1:24, 1:24, 1:21 - pierwszy czas taki sam, drugi gorzej o 3 sekundy, 3 i czwarty lepiej o 3 sekundy no i ten ostatni aż mnie zaskoczył:) dobrzej już wy***any byłem a tu taki ładny czas zrobiłem:) ; 4 km rozbiegania; rozciąganie nóg 1 x 20 głębokich wdechów na ćwiczenie. Zaskoczenie z tym ostatnim czasem:) nie wiem jakim cudem udało mi się taki dobry osiągnąć, wszystko równo było zmierzone więc to napewno nie jest błąd. Trening dobry, mocny:) dałem z siebie 110%, mam nadzieję że to zaowocuje:)

Inne aktywności:
- spacer - 70 minut

Picie:
woda - 5 l (jeszcze z 1,5l wypiję)
herbata zielona - 1,5 l
herbata czerwona - 1,25 l
będzie zaraz jeszcze herbata czarna
daje bo dziś zapamiętałem

Sen:
coś po północy do 9, bez pobudek i jeszcze pół godziny leżenia - można liczyć 8 i pół godziny

Suplementacja:
- Thermo Speed Extreme - 2 tabletki ( 4 dzień suplementacji )
- Artresan - 1 tabletka

Odkąd zacząłem brać TSE to co noc mam sen:) nie wiem czy to tylko przypadek czy to przez to:)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-07-19 20:35:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2525
tak boksero ale pierś jest najlepszym rodzajem przyswajalnego białka, a może nie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14669
Janusz robie 20 powtorzen i 60-70 sek przerwy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

Wheya