SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61775

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Venc1Lq - Nie wiem jak się ten plan nazywa, nie mogę znaleźć linku. Założenia są takie:
TRENING A:

1. PRZYSIADY 6-10 serii
2. POMPKI NA PORĘCZACH 5-6 serii
3. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ 5-6 serii
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ: 4-6 serii

TRENING B:

1. PUSH PRESS 4-6 serii
2. MARTWY CIĄG 6-10 serii
3. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU ŚREDNIM NACHWYTEM 5-8 serii
4. WYCISKANIE WĄSKIM CHWYTEM 5-8 serii
Jest to plan autorstwa Knife'a.

Dałem na maksa liczbę serii i liczbę powtórzeń żeby mi ciężaru nie zabrakło:) stałego ciężaru z tego samego powodu używam:)

Ćwiczy mi się tym planem super. Wcześniej robiłem push/pull to była kompletna klapa. A to sprawia mi przyjemność. Siła idzie, wygląd też na plus, a z taką liczbą powtórzeń to i wytrzymałość się poprawi:) już 9 tydzień go wykonuję a jeszcze mi się nie znudził. No ale jeszcze 4 tygodnie i będzie zmiana, najprawdopodobniej na trening obwodowy taki jak robiłem dawno.

Stanisuaf - tylko w bicepsie mi siła nie idzie i ciężar stoi w miejscu:)
poprzednio odjąłem w przysiadzie a dziś w wiośle bo zakwasy mi przeszkadzały na treningach sw:/
mi się tam nie śpieszy z dokładaniem bo tylko 100 kg mam niestety:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 12867 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90343
Stasiek, chodziło mi o to czy robi 10 serii, ze stałym ciężarem. A nie o progresję cotygodniową/treningową.

No to ładnie dajesz, jak 10 serii ze stałym ciężarem. Gratuluję :D

Zmieniony przez - Venc1Lq w dniu 2011-12-06 20:33:30

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Jeszcze nie ma czego gratulować:) powiem szczerze że gdybym miał tak z 60 kg więcej to robiłbym 5x5. No ale niestety brak ciężaru.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 12867 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90343
Tylko że takie 10 serii, to niszczy fajnie. Kondycję i siłę siię na tym wyrobi do SW, jak cholera :)

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
No racja kolego:) chyba ten trening bardziej pasuje pod SW. I chyba nawet lepiej go robić gdy siłkę mam 2 razy w tygodniu bo to objętość przecież większa:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
zawsze możesz robić jak wczesniej 3x 15;) czy tam 5x 15p ze 100kg^^

pamiętaj że ćwiczenia na bica, to raczej izolacje, tu masz czuć mięsień a nie podnosić niewiadomo ile;) patrz lepiej tutaj na wygląd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
właśnie myślałem o tym żeby zrobić przez jakiś czas trening na 15 powtórzeniach (może nawet 20) ale to w nowym roku:)

z tą siłą w bicepsie to był żart:) właśnie tak to wykonuję żeby czuć ciężar, fazę negatywną robię powoli, pompuje to porządnie i żyły pięknie wychodzą:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
KONTUZJA
Pierwsza w życiu no ale cóż, nie ma ludzi nie zniszczalnych. Całe szczęście że to tylko drobiazg. W trakcie biegu zwolniłem bo się zrobiło ślisko ale pies biegł za mną i nie zwolnił tylko z pełną szybkością wbiegł na ten lód, poślizgnął się i podciął mi nogi, upadłem do przodu na kolana. Jedno kolano już jest ok ale drugie spuchło zayebiście. Pojechałem z tym do szpitala, kazali maści nakładać na to i przyjechać w piątek na przekucie żeby coś mi stamtąd upuścić. Przeyebane.

7.12.2011

Dieta:
kcal - 3200 (uciekł jeden posiłek bo w szpitalu byłem)

Trening:
- bieg 50 minut, nie będę tego komentował bo zaczęło się pięknie a skończyło fatalnie

Sen:
nie pamiętam o której się położyłem, pobudka przed 8, wyspany

Suplementacja:
Propolis Plus - 4 tabletki ( 27. dzień suplementacji z 90. )
Mangez + B6 - 1 tabletka ( 12. dzień suplementacji z 60. ) do wypicia przed snem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1452 Wiek 44 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9032
kurva to sie narobiło!!!!!!!!!!!!!
ale napewno wszystko bedzie oki
Pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 12867 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 90343
Prawdopodobnie wypłynął Ci ten płyn, z torebki stawowej.
Nie no, ja nie miałem kolana zbitego, tylko piszczel, pod kolanem. Więc ja mam luz.

Trening bez nóg, to jak seks bez orgazmu.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb