SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Poczatkujacy, chce zaliczyc Podstawowa Sprawnosc Fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1397

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
Witam wszystkich. Dopiero zaczynam przygode z silownia, wczesniej cale zycie jej unikalem :) Moje wyniki sa wrecz zenujace, co jest smutne tym bardziej ze jestem postawnym gosciem i cale zycie tak naprawde uprawialem sport (10 lat treningow koszykowki, przestalem grac niecaly rok temu). Planuje zaliczyc Podstawowa Sprawnosc Fizyczna Wodyna (pisalem zreszta w jego temacie, ale mysle, ze tu szybciej uzyskam odpowiedz), dlatego chce uzyc planu, ktory zaproponowal w/w autor tj:

poniedzialek i czwartek :

podciaganie na drazku podchwytem 10 serii po 1-6powt
pompki na poreczach 10 serii po 1-10 powt
unoszenie talerzy bokiem, stojac 5x5p

wtorek i piatek

przysiady ze sztanga 10 serii po 1-10 powt
wspiecia na palce [doloz 20kg do przysiadu i zrob 1 serie na maxa]
uginanie nog 10 serii po 5 powt
unoszenie talerzy bokiem w opadzie i od razu unoszenie talerzy bokiem stojac 5 serii po 15+15 powt

Zarówno podciaganie jak i pompki na poreczach musze odciazac na maszynie(http://www.sportowymarket.pl/data/gfx/pictures/large/0/0/9400_2.jpg), poniewaz jestem jeszcze za slaby nawet na 1 tydzien... Stad moje pytanie. Czy jest sens pracowac tym planem stopniowo robiac progres, az do zaliczenia podstawowej sprawnosci? Jesli tak to czy lepiej w takim wypadku pracowac mniejszym ciezarem na normalnej ilosci powtorzen, czy ciezary dobierac blisko maximum i robic duzo serii z pojedynczymi ruchami?

Bede wdzieczny za kazda rade, pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 118

Wzrost: 196

Cel treningowy: Redukcja/Poprawa wyników

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: obecnie nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: Precision Nutrition

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: omega3,witaminy, białko
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 963 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3860
autory napisal, zeby nie zastepowac cwiczen innymi, np. izolowanymi
zwyczajnie pomagaj sobie nogami lekko
ani sie obejrzysz a bedziesz robil sam 1 powtorzenie w serii, a pozniej jakos pojdzie
pamietaj zeby po 6 tygodniach zrobic sobie tydzien przerwy lub lekki trening regeneracyjny - mozesz sie "pobawic sztangielkami"

powodzenia

Through every dark night, theres a bright day after that.
So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it. /2pac

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
Nie wiem czy nie gadam glupot, ale to chyba nie jest zmiana cwiczenia, bo ruch i zakres jest identyczny. Jedyna zmiana to zmniejszenie ciezaru ciala poprzez odciaznik- tak jakbym schudl np 20kg przed cwiczeniem : P Jak najszybciej planuje wskoczyc na swoj ciezar oczywiscie. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 963 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3860
tak, to nie jest zmiana cwiczeniami, dlatego nogami mozesz sobie śmiało pomagac
z umiarem oczywiście, to ramiona mają pracować, a nie nogi
zrzucenie wagi bezwzglednie wiaze sie z ulozeniem diety i jej bezwzglednym przestrzeganiem:) proponuje zajrzec do działu "odżywianie" i "odchudzanie" i poczytać posty podwieszone
na forum ze wszystkim pomogą, jednak nikt nie odwali roboty za Ciebie, także układanie diety to Twoja brocha, specjalisci na forum mogą ją poprawić lub nakierować Cię, byś sam od początku ułożył wszyskto, ostatecznie sprawdzają czy wszystko gra i akceptują
tak samo jest z treningiem

pozdrawiam

Through every dark night, theres a bright day after that.
So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it. /2pac

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy na masę do sprawdzenia.

Następny temat

Pomoc w ułożeniu planu

Dzem