SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61055

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dziś kalorie około 3200 nie chce mi się wypisywać i nie policzone dokładnie ale napewno jest na plusie:)

Trening:
- bieg interwałowy
rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu, wymachy i krążenia
interwały: 9 x 30s sprint/ 15s trucht + 1 x 15s sprint/ 15s trucht po ostatnim sprincie coś pomiędzy 1650 m a 1700 m byłem.
rozbieganie: około 3,7 km
rozciąganie: nogi, 1 x 30 wdechów na ćwiczenie
wrażenia: ciężko coś było ale dałem radę, za wolne te truchty robię, chyba wrócę do 15/15 żeby poprawić szybkość

Sen:
od 23 do 9 czyli odespałem:)

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 50. dzień suplementacji )
Visaxinum - 1 tabletka ( 25. dzień suplementacji )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Problem z trądzikiem? Może przez białko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Cokta - tak jest ale już o wiele mniej mam tego niż było, powiedział bym że 1/3 została. Całe szczęście że to na plecach mi się robi bo gdybym taką twarz miał to nie wychodziłbym z domu.
Przez białko na 100% ale teraz już mniej go jem:) znalazłem też w necie że to może być wina basenu więc chwilowo go odstawiłem:/
Ostatnio i tak tego białka dużo nie jadłem. Jakiś czas temu próbowałem zwiększać białko i wyglądało to tak że rano mleko następnie serek wiejski, mięso, znów serek wiejski i jogurt albo jajka na koniec dnia i problemy z trądzikiem były i to spore. Ale gdy zmniejszyłem białko to znów było normalnie. Tak że na 100% wiem że to może być wina białka.
Masz jakiś sposób na to może?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Zmniejszyć spożycie białka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Cokta - coś z tym pokombinuję ale nie wiem czy to już nie było by zbyt mało:)

21.09.2011

Jadłospis:
I - 250 ml mleka, 50g musli - 9.15
II - banan, winogrono - 11.30 (po treningu)
III - karkówka, ziemniaki, pieczarki, trochę sosu, surówka z kapusty czerwonej - 13.30
IV - karkówka, ziemniaki, pieczarki, trochę sosu, surówka z kapusty czerwonej - 15.50
V - chleb wieloziarnisty, ser żółty i jeszcze jakiś serek naturalny, ząbek czosnku - 18.15
VI - ser biały ze śmietaną - do zjedzenia około 21.30
2900 kcal + kalorie z sosu, ze śmietany którą zjem z serem, z kawy z mlekiem i cukrem i pieczarek których nie liczyłem, mam nadzieję że nie wyjdzie za mało chociaż w niedzielę sobie podjadłem to napewno ogólnie nie będzie na minus:)
liczę częściowo z tego co pisze na opakowaniu a częściowo szukam w necie

Trening:
- bieg coś ponad 13 km (nie wiem ile dokładnie bo mi google earth nie działa) w 57 minut 40 sekund - cały czas biegłem lajtowo, nie spodziewałem się że tyle przebiegnę:) rok temu taki dystans robiłem w około 60 minut ale to była męczarnia, 2 zakres tętna, dziś tętna nie sprawdziłem dokładnie bo pulsometru nie mam ale na 99% 1 zakres czyli progres jest:) cieszy:)
po biegu rozciąganie całego ciała po 30 sekund na każde ćwiczenie

Inne aktywności:
brak czegoś konkretnego

Sen:
od chyba północy do 9

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 51. dzień suplementacji )
Visaxinum - 1 tabletka ( 26. dzień suplementacji )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Albo wizyta u dermy, jakiś antybiotyk da i może pomóc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Cokta- już myślałem o tym ale nie chcę znów jeść antybiotyku, już się ich dość najadłem w dzieciństwie gdy na anginy chorowałem. Ale jest coraz lepiej:) może całkiem się poprawi:)

22.09.2011

Dieta - 3100 kcal

Trening - siłownia push, zrobione w domu, ale ciężar już dokupiony:)

Inne aktywności - dużo spacerowania

23.09.2011

Dieta - około 3200 kcal

Trening - pomad 13 km w 59 minut, warunki dobre ale za wcześnie po posiłku zacząłem i źle się biegało:/ 2 min gorszy czas był niż ostatnio

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 53. dzień suplementacji )
Visaxinum - 1 tabletka ( 28. dzień suplementacji )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
elo, ile tam kupiłes cieżaru;)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
2 x 10 kg tylko ale jutro obczaję tarcze hamulcowe:) wyczytałem że jedna waży około 10 kg tak że w sumie miałbym 40 kg nowego ciężaru i tak się zastanawiam jaką ilość powtórzeń robić. Mając 100 kg to napewno zmniejszę z 15 ale nie wiem czy na 12 czy na 10.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
zwiększ na 20

chyba tylko w mc i sq dasz rade zrobic z 12-10x? jak tak to dowal 15 i ciśniesz:D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

Wheya