SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61789

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
Trzeba zmieniac, jeżeli chcesz efektów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 51 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 37367
Pisałem już, w każdym posiłku dobre źródło białka musi być.
Link który zamieścił adzik bardzo pomocny, poczytaj bo warto

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
janusz czekamy na wage i wymiary:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dzisiejszy jadłospis:
I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, garść migdałów
II - gruszka
III - jabłko i marchewka (starte), troszkę rodzynek i cynamon
IV - kurczak, kukurydza z puszki, pieczarki, cebulka, w sosie i 70 g białego ryżu
V - serek wiejski 200 g, pomarańcza
VI - 2 bułki pełnoziarniste z szynką, sałatka "grecka" (skład: kapusta pekińska, papryka żółta i czerwona, pomidor, ogórek, serek feta, oliwki i oliwa z oliwek). Jutro dam zdj:)

Dzisiejszy trening:
Podbiegi 6 x 150m - czasy: 29s, 29s, 29s, 31s(tu mogło być lepiej ale z naprzeciwka jechał autobus i musiałem zbiec na pobocze), 30s, 31s - tydzień temu było tak - 30s, 31s, 31s, 32s, 32s, 33s. Więc postęp jest co mnie bardzo cieszy:) Dodam że dziś warunki gorsze bo było -5 czyli 10 stopni mniej, jedna warstwa ubrania więcej niż tydzień temu.

Mam takie pytanie odnośnie diety. Czy do ostatniego posiłku mógłbym wstawić wątróbkę? Nie w każdy dzień oczywiście:)
I jeszcze jedno czy gdybym jako II (tak jak dziś gruszka) jadł np 3 jajka na twardo lub jajecznice to byłoby to dobre?

Waga bez zmian - 76 kg. Wymiarów już nie sprawdzałem. Nie wiem czy mi się wydaje ale chyba jest efekt wizualny:) tak jak stanąłem przed lustrem i popatrzyłem to mi się wydawało. Ale zrobię zdj i Wy to ocenicie:)

Coś mnie głowa boli:/ chyba skutek nieszczęśliwego poślizgnięcia się na lodzie:/

Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku, samych sukcesów w sporcie, wytrwałości no i osiągnięcia wyznaczonych celów:)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2010-12-31 20:32:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dzisiejszy jadłospis:
I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, garść migdałów, cynamon
II - gruszka, kawałek gorzkiej czekolady
III - jabłko i marchewka (starte), troszkę rodzynek i cynamon
IV - kurczak, kukurydza z puszki, pieczarki, cebulka, w sosie i 100 g brązowego ryżu, pieprz cayenne
V - serek wiejski 200 g, pomarańcza
VI - 2 bułki pełnoziarniste z szynką, sałatka "grecka" (skład: kapusta pekińska, papryka żółta i czerwona, pomidor, ogórek, serek feta, oliwki i oliwa z oliwek).

VI jeszcze nie było ale na pewno będzie to samo co wczoraj. No ale znów tak samo jak przez ostatnie 3 dni zauważam że nie jestem głodny o tej porze.
Co do sylwestra, zero przekąsek i alkoholu. Jedynie 3 szklanki soku multiwitamina tymbarku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
siema jak sylwek:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1922 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7236
Hejka!!!
Ta fota z trasy rewelka,dawaj więcej!!!
Pozdrawiam!!!

"odrobina aromatu zawsze pozostaje na ręce która podaje ci różę"

http://www.sfd.pl/Shula/WFC_CHALLENGE/Dziennik_Blog.2011/2012r.-t803927.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Boksero - a spoko, spoko:) zdrowo było bo zero alkoholu i przekąsek a tylko soczek:) a Twój?
shula - no jutro biegam więc coś postaram się tu wstawić:)

------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiejszy jadłospis:
I - 3 małe kromki chleba ciemnego z nutellą, garść migdałów, 250 ml mleka
II - IV - kurczak, kukurydza z puszki, pieczarki, cebulka, w sosie i 70 g białego ryżu
III - 200 g serka wiejskiego
IV - 3 kromki chleba ciemnego z szynką, bułeczka z serem żółtym, 3/4 serka camembert, na kanapkach kilka oliwek
Nie wiem co jest ale dziś nie miałem apetytu, dobrze się czuje, ćwiczyło mi się super no ale z apetytem gorzej:/ dopiero przed dzisiejszym IV posiłkiem coś się polepszyło. Chyba przed snem wypiję jeszcze szklankę mleka.

Dzisiejszy trening:
siłownia trening A: kolejność troszkę zmieniona niż mi to Adzik ułożył i dodałem ćw na brzuch
podciąganie na drążku
MC
wyciskanie leżąc poziomo
wyciskanie hantli siedząc
uginanie ze sztanga
pompki tyłem
unoszenie nóg w zwisie

Wykonuję 3 serie po 15 powtórzeń z 30s przerwy, wyjątkiem jest MC robię po 20 bo za mały ciężar mam (muszę dokupić).

Adzik jeszcze raz dzięki za rozpiskę ćwiczy się super:)
ale takie jedno pytanko, czy wiosłowanie sztangą mogę zastąpić podciąganiem szerokim nachwytem? Wydaje mi się że powinienem tak zrobić jeśli chcę zwiększyć liczbę podciągnięć na drążku.

----------------------------------------------------------------------------------
Chyba uda mi się nauczyć pływać:) pewnie nie pójdę na razie przez to na MMA no ale wypadało by w końcu:)
no wracam do robienia prezentacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95108
Drazek jednak dałbym po MC.
Warto abyś plecy miał w pełni sił podczas ciągów.


Masz drazek w jednym zestawie, w drugim zostaw wioslo [ono tez wzmacnia przeciez plecy].



Dlaczego takie krotkie przerwy i tak wysoka il powtorzen ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Zdjęcie z mojej trasy biegowej:) tak sypało że nic nie było widać no ale może następnym razem uda się zrobić lepsze.





Na zdj powyżej mój dzisiejszy obiad.
A dzisiejszy jadłospis wyglądał tak:
I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, garść migdałów
II - 2 jajka na twardo
III - starte marchewka i jabłko z żurawiną i cynamonem
IV - pieczeń z mielonego indyka z jajkiem na twardo w środku (na zdj), 100 g brązowego ryżu, oliwa z oliwek, troszkę sosu, pieprz cayenne
V - serek wiejski 200g
VI - budyń śmietankowy, bez cukru - 550kcal (tyle byłoby z cukrem)

Dzisiejsza aktywność fizyczna:
- bieg 10 x 200m (bardzo mocne opady śniegu)
- rozciąganie
- rąbanie drewna 30 min
- krótki trening sw na świeżym powietrzu (ok 30 min), stójka, trochę techniki i sparing z trenerem
- morsowanie (2 wejścia do rzeki, pierwsze 2 min, wyjście na minute i znów na 1 minutę do wody) temperatura -10

-----------------------------------------------------------------

Adzik - dzięki za porady, będę robił najpierw MC później podciąganie, a w drugim zestawie wiosło. A co do ilości powtórzeń i przerw to celem moich treningów jest wytrzymałość siłowa, nie masa.

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-01-03 22:33:57

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-01-03 22:37:40
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb