SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61764

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
musli<3 hehe, super sprawa:)

pamiętam że też miałeś priorytet podciąganie, jak idzie? ile juz razy dajesz rade:)?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
No zgadzam się:) nie wiem co ludzie złego widzą w musli. To które ja kupuję w Tesco składa się w 80% z płatków owsianych a reszta to dodatki typu płatki kukurydziane, suszone owoce (teraz mam egzotyczne więc banan, ananas i jeszcze jakieś tam). No a jogurt najlepsze źródło białka a pozatym działa hamuje wydzielanie hormonów stresu:)
A rekordu w podciąganiu dawno nie sprawdzałem, narazie nie robię na rekord w treningu więc nie mam kiedy tego wpleść ale przydałoby się:) dziś poszło 4 x 6 nachwytem siłowo z 30 s przerwy ale spoko. Tylko ostatnia seria ciężko:)

13-15 maj - na studiach ale zero alkoholu, zero fast foodów, raz wpadły lody:) ale takie drogie są że często nie będę sobie pozwalał. Kto to widział 3 zł za gałkę.
A tak na marginesie to lody to najmniej tuczący deser:) są zimne więc do ich strawienia organizm musi najpierw je ogrzać na co wydaje kalorie:) oprócz tego mają dużo białka:)

------------------------------------------------------------------
Nowy plan treningowy!! FBW 3 zestawy
Zestaw I:
- podciąganie nachwytem na szerokości ramion
- pompki
- martwy ciąg
- push press
- uginanie młotkowe
- prostowanie ramion w opadzie tułowia
- uginanie nadgarstków nachwytem
- spięcia brzucha

Zestaw II:
- wiosłowanie
- wyciskanie leżąc
- wykroki
- unoszenie na boki
- podciąganie wąskim podchwytem
- pompki w podporze tyłem
- szrugsy
- spięcia brzucha

Zestaw III:
- podciąganie szerokim nachwytem
- rozpiętki
- przysiad
- unoszenie na boki w opadzie
- uginanie z supinacją nadgarstka
- wyciskanie francuskie siedząc
- spięcia na łydki
- spięcia brzucha


Wszystko robione w 4 seriach po 15 powtórzeń z 30 sekundami przerwy

-----------------------------------------------------------------

Podsumowanie dzisiejszego dnia:

O diecie nie wspominam, powiem tylko tyle że przed chwilą (czyli zaraz po treningu) zjadłem 250 g serka białego chudego. A ok 18 schab z pęczakiem i pomidorami.

Trening:
- siłownia zestaw I ćwiczeń:
z mniejszymi ciężarami zacząłem niż ostatnio i czułem że za mało:( szczególnie w push press no ale będę zwiększał:) jednak nie ma spadku siły:) to chyba prawda z tym basenem że siłę można w nim lepiej zbudować niż na siłowni:) (w tym celu muszę jeszcze łapki sobie kupić). Wstawiłem nowe ćwiczenie na tricepsa a mianowicie prostowanie ramion w opadzie tułowia. Robiłem je dawno temu i stwierdzam że jest bardzo fajne. Czuć że się ćwiczy:)
Byłbym zapomniał, na początku była rozgrzewka (wymachy itp) a na koniec rozciąganie.

Sen:
od 23 do 8 czyli dosyć długo:) no ale w hostelu a to nie to samo co swoje własne łóżko:)

Suplementacja:
dziś bez thermo speedu
Omega 3 - 2 tabletki
magnez - 1 tabletka

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-05-15 20:58:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 449 Wiek 53 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9232
tak na marginesie to lody to najmniej tuczący deser:) są zimne więc do ich strawienia organizm musi najpierw je ogrzać na co wydaje kalorie:) oprócz tego mają dużo białka:)


Datego ja zawsze pije dobrze schłodzone pifffko:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Dobrze pomyślane:) ale i tak przed tym przydałoby się jakieś dłuższe bieganie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 449 Wiek 53 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9232
no przeciez ze sklepu samo sie nie przyniesie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Pozytywne myślenie;) ale z takiego myślenia może brzuch urosnąć niestety:) chyba że do sklepu 10 km:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 449 Wiek 53 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9232
grunt to zeby dobrze sie czuc i nie odmawiac sobie za wiele i dobrze przy tym wygladac, a trzymanie zbyt niskiego bf nie jest tez za zdrowe:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
ja na szczęście piwa sobie nie odmawiam, nie muszę tego robić bo go nie lubię:) słyszałem o tym że nie zdrowe jest niskie bf, najzdrowsze to chyba dla oka innych:) bo nie razi tak jak duży brzuch:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
jaki zakres powtórzeń w nowym treningu? a ja nie mam ochoty i na piwo i na lody i na nic słodkiego;) bardzo mi zależy na tym aby ujrzeć piękną liczbe na wadze 79.9 ;D
i rikomp!!:)

nic mnie nie powstrzyma:)

a tak do tych lodów, to smak był adekwatny do ceny;D?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
15 powtórzeń
4 serie
30 sekund przerwy

ja tam chce wrócić do 76 bo z tym mi dobrze było:)
no to piękną masz motywację jeśli nawet ochoty na smakołyki nie masz:) ciekawi mnie czy do końca maja zejdziesz do planowanej wagi:)
a lody pyszne były:) warto było zapłacić:) truskawka, jogurt, banan - takie smaki:)

zapomniałem dodać że od następnego tygodnia zabieram się za interwały:) czytałem że bardzo dobrze poprawiają czas na 1 km

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-05-15 22:05:02
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb