SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61794

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Nie no, bieganie po treningu to głupota.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
vixen3 - chodziło mi o to jak się przygotowujesz do testów na to 1000m, czy łatwiej Ci gdy tylko bieganie robisz a siłownie odsuwasz na dalszy plan, czy łatwiej Ci gdy trening siłowy pozostaje normalny?
Mi zawsze wszyscy mówili że siłownia przeszkadza przy bieganiu więc przez pewien czas przestałem się na niej skupiać, teraz to i to jest dla mnie ważne, taka sama liczba treningów itp a biega mi się o wiele lepiej.
Chyba namieszałem:) mam nadzieję że domyślisz się o co mi chodzi:)

Cokta - dlaczego? Mi się tak dobrze biega:) ale aerobowo, interwałów bym tak nie robił.

9.11.2011

Dieta
- bez liczenia ale dużo

Trening:
- kickboxing - po rozgrzewce takiej jak zawsze dużo techniki - low kick; front kick; roundhouse kick; proste + sierpowe; 1 prosty + roundhouse kick; 2 proste + roundhouse kick; 3 proste + roundhouse kick. Jak powiem że wszystko wykonane setki razy to nie przesadzę. Dodam jeszcze że w powietrze. Na koniec sprawle przez 90 sekund i jeszcze troszkę się rozciągnąłem.

Inne aktywności:
trochę pracy fizycznej było ale nic specjalne ciężkiego

Sen:
poszedłem spać po 23, szybko zasnąłem, pobudka o 7.30

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 2 tabletka ( 101. dzień suplementacji )
Rutinoscorbin - 2 tabletki ( 38. dzień suplementacji ) - jutro ostatni dzień a pojutrze zaczynam suplementację Propolisem

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-11-09 21:46:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
10.11.2011

Dieta
- bez liczenia ale dużo było

Trening:
- bieg interwałowy (poprzedni taki trening 27.10)
rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu, dogrzanie stawów przez wymachy i krążenia
interwały: 8 x 45s sprint/15 s trucht + 2 x 30s sprint/ 15 s trucht - coś około 2275 metrów po ostatnim sprincie
rozbieganie: 2 km
rozciąganie: nogi 1 x 30 sekund na ćwiczenie, 5 ćwiczeń
warunki: widoczność z powodu mgły jakieś 50 metrów, +2 stopnie, zimny wiatr, krótko mówiąc trudne
wrażenia: po długiej przerwie wróciłem:) i jest dobrze, trening przyjemny dystans dłuższy pokonany, jedyne co mi się nie udało to że po 5 interwale musiałem się na chwilę (zatrzymałem stoper więc nie wiem na ile) zatrzymać żeby się wysiąkać. Ale po tym biegło mi się o wiele lepiej:)

Inne aktywności:
troszkę pracy fizycznej

Sen:
od jak się nie mylę 23.30 do 8, dobrze się wyspałem

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 2 tabletka ( 102. dzień suplementacji )
Rutinoscorbin - 2 tabletki ( 39. dzień suplementacji ) - ostatni dzień
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Bieganie to aero? Zależy jaka forma biegu

Pytałeś kiedy idę na boks? Zobaczysz, nie chce zapeszyć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Tak, jako aero, na stałym, niskim tętnie. Interwałów chyba nie powinno się robić blisko treningu siłowego. Chyba że coś się zmieniło bo dawno temu o tym czytałem:) a w sporcie to jednak co badanie/trener to inaczej.

Będę zaglądał to się dowiem:) to prawda, lepiej nie mówić:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Co Ty interwały i trening? Człowiek to nie maszyna. A co do takiego rozbiegania bardziej to można, ale lepiej wychodzi rowerek - mniej zużywa stawy i trochę taki relaksik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Kilka osób tu na forum robiło hill sprinty po treningu, a to przecież też interwały:)
Starsi kupili ostatnio rowerek stacjonarny więc tak będę robił. W tamtym tygodniu już próbowałem i fajna sprawa:) ale leje się z człowieka po tym:)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-11-10 21:28:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Zależy ile pedałujesz i jakim tempem. Ja pedałuje jakie 10 min tempem 30km/h - leciutko, żeby się zrelaksować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
nie wiem dlaczego by nie miał nie biegać po treningu jeżeli chce...
bardzo dobra forma aero, nie pamiętam jak nazywali to Ci, którzy o tym art pisal (dział odchudzanie?) ale jest to dobre z tym że bez przesady, jeśli planujesz więcej niż 30min to chyba białko po tren + jakis owoc by się przydał:) ale jak taki krótki bieg to luz, po można zjeść..

właśnie, ludzie też robią hill sprinty i się bardzo dobrze trzymają:)

(może to nazywali afterburn? coś w tym stylu)


Zmieniony przez - Boksero w dniu 2011-11-10 22:10:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Cokta - ja tydzień temu robiłem 20 minut tempem 25 km/h ale miałem kłopot z utrzymaniem równego tempa, troszkę mi latało:) dziś już powinno być lepiej, też mam zamiar pojeździć:)

Boksero - poszukam jakiegoś artykułu na ten temat. Więc jeśli więcej niż 30 minut to zjeść coś pomiędzy siłką a biegiem tak? Myślę że po treningu to tak maks 40 minut bym biegał. I to też nie po każdym a tylko gdy będzie ładna pogoda:)
Ty chyba robiłeś hill sprinty prawda? I chyba nie było negatywnych skutków a niby miało mięśnie palić czy coś takiego;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb