SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 62782

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1015 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2585
Podstawa to raczej postawy i poruszanie się w postawach, to się powinno rok szorować zanim w ogóle jakąkolwiek technikę się zrobi. No ale może dobrze się trener sprawił, nie wiem, nie widziałem go, nie znam :D Tyle, że kravka sama w sobie w ogóle żadnych podstaw nie daje.

Nigdy nie myśl o drugim miejscu.
VEGE POWER!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 3488 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47806
Wzrost: 183 cm
Waga: 76 kg


I redukcja bro masuj a nie redukujesz . Ja mam podobny wzrost a waze 15kg wiecej

W diecie dorzucilbym wiecej miecha :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19976
Tommo - te podstawy to oczywistość:)
"kravka sama w sobie w ogóle żadnych podstaw nie daje." - tu się zgodzę, żeby warto było ją trenować to należałoby coś już umieć, traktować jako dodatek albo mieć trenera który będzie przekazywał więcej niż sama kravka

ziomal - mnie masa nie cieszy:) wolę się wyrzeźbić i dlatego miała być redukcja:) ale doszedłem do wniosku że rzeźba przyjdzie razem z dietą i treningami, dużo poświęceń do tego znów nie potrzeba.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19976
Jadłospis :
I - jajecznica z 2 jajek na maśle (mała łyżeczka) + 2 kromki chleba - 7.00
II - jabłko, bułka ciemna z plastrem szynki - 11.00
III - spaghetti - k 150g makaronu, 200 g mielonego indyka, pomidory, pieczarki, troszkę żółtego sera - 13.30
IV - serek wiejski, banan - 16.00
V - klopsiki + sos koperkowy - 18.30
VI - jogurt naturalny duży kubek - 21.00 - a to dopiero zjem ale zjem na 100%, już nawet z lodówki wyciągnąłem :)

Trening :
- basen - dziś bez instruktora:) 30 basenów na przemian kraul i grzbiet. Muszę sobie płetwy swoje własne kupić bo w nich mi lepiej idzie:)

Suplementacja :
Propolis Plus - 5 tabletek
Glukozamina - 3 tabletki
Żeń Szeń - 1 tabletka

Jutro bieg i siłownia:) a pojutrze wolne tzn egzaminy a nie wolne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
raczej nikt nie chodzi i nie zaczepia ludzi jak cos trenował:) tacy ludzie są uczeni o tym jak wykorzysytwać umiejętności i że tylko w ostateczności jako obrona xD raczej nikt im na treningu nie mówi ' na ulicy i zaróbcie troche grosza'
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19976
Boksero - żebyś się kiedyś nie zdziwił:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19976
Robię już wpis za dzisiejszy dzień bo tak mnie komputer wku**ia że zaraz wywalę przez okno i wpisu nie będzie:)
Jadłospis:
I - jajecznica z 2 jaj, 2 bułeczki (ciemne), pomidor - 8.00
II - banan, serek wiejski 200 g - 11.00
III - filet z piersi kurczaka, 100 g kaszy, surówka z kapusty - 13.30
IV - pomarańcza, serek wiejski 200g - 16.00
V - filet z piersi kurczaka, 100g ryżu brązowego, surówka z kapusty - 18.30
VI - jogurt naturalny (duży kubek) + migdały - to będzie między 20.30 a 21

Trening:
- bieg - 10' rozgrzewki + interwał 5 x 1'sprint/1'trucht + 10 min rozbiegania - krótki trening ale intensywny, za pierwszym razem zrobiłem 300 m w 52 s a za ostatnim w 55:) zwracam na to uwagę żeby widzieć jak idzie a że taki dystans w tą minutę zrobię to patrzę w ile jest 300
- siłownia - II zestaw ćwiczeń
podciąganie szerokim nachwytem - coś dziś ciężko
przysiad
pompki na poręczach
push press
- dodałem obciążenie, bardzo polubiłem to ćwiczenie, mam w nim niesamowity progres, wydaje się że mógłbym za każdym razem więcej dźwigać
francuz siedząc
uginanie ramion z supinacją
- tu również dodałem ciężar i poszło bez problemu tak że myślę że następnym razem też się doda:)
spięcia na łydki

wszystko powyżej - 3s, 15p, 30sekund przerwy
spięcia brzucha - 1 seria 60 powtórzeń
- rozciąganie - całe ciało, 2 x 6 głębokich wdechów na każdym ćwiczeniu

Suplementacja:
Propolis Plus - 5 tabletek
Glukozamina - 3 tabletki
Żeń Szeń - 1 tabletka

-----------------------------------------------------------------

Dzień dzisiejszy nawet udana, dieta piękna jak nigdy:) trzeba będzie się starać żeby taka była częściej:) bieganie tylko takie krótkie zrobiłem bo nie miałem zbyt dużo czasu (fachowcy od pralki mieli przyjechać).

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-02-17 19:43:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 666 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4491
janusz, powiem ci że jak zaczełem tak ostro z siłownią to mi się biegać nie chce
na siłowni przeznaczam ok 1,5 godziny i ciągle mokry jestem, a wiesz jaka temperatura u mnie na siłowni panuje i nawet się nie zalewam, bynajmniej tego nie czuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19976
Ryba aeroby po treningu nigdy by nie zaszkodziły:) ja tam wolę biegać i prędzej z siłowni zrezygnuję niż z tego:) ale na chwilę obecną to szkoda by mi było z czegokolwiek rezygnować. Tyle czasu no i nie powiem bo kasy też trochę na to wydałem że żal by było to zostawić. We wtorek właśnie pracę zaczynam ale treningów nie przerwę:) na szczęście praca co drugi dzień tak że będzie dobrze z treningami:)

Wpis za wczoraj dam później, razem z dzisiejszym

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-02-19 15:57:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19976
18.02.2011 - nie zrobiłem wpisu bo źle się czułem i nie było czasu.
Jadłospis:
I - owsianka na mleku 0,5% + rodzynki + słonecznik - 8.00 - jedyny normalny posiłek ale i tak żałuję że go zjadłem bo źle się po nim czułem
II - sucha bułka grahamka - 11.00
III - sucha bułka grahamka - 15.00
I to było tyle, ale wolałem nie jeść bo tak mi było niedobrze. Na szczęście już przeszło.

Trening: - ok 9.00
- skakanka - 3 x 2 min
- 60 spięć brzucha

Suplementacja:
- Propolis Plus - 5 tabletek
- Glukozamina - 3 tabletki
- Żeń Szeń - 1 tabletka

Jakoś na szczęście przeżyłem ten dzień.

------------------------------------------------------------------------------------

19.02.2011

Jadłospis:
I - owsianka na mleku 0,5% + rodzynki + słonecznik - 8.00
II - pomarańcza, banan - 11.00
III - bitki cielęce, ryż biały 100g - 13.30
IV - 2 jabłka - 16.00
V - jogurt naturalny (duży kubek) + migdały + rodzynki - 18.30
VI - dziś ten posiłek odpuszczam

Trening:
- bieg - 5 km w 25,56 minuty - znów spokojnie bo jeszcze większy lód, nie zdyszałem się ale za to strasznie spociłem
- siłownia - I zestaw ćwiczeń:
podciąganie nachwytem na szerokości barków
MC
wykroki
wyciskanie leżąc
wyciskanie siedząc
pompki w podporze tyłem
"siódemki"
uginanie nadgarstków
spięcia brzucha

- rozciąganie

Suplementacja:
Propolis Plus - 5 tabletek
Glukozamina - 3 tabletki
Żeń Szeń - 1 tabletka
Neo Mag Cardio - 1 tabletka - magnez, zacząłem brać bo już niedobór magnezu dał o sobie znać (latająca powieka)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-02-19 19:40:59

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-02-19 19:41:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

Water