SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61813

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
coś pokombinuję:) chyba jednak skupię się na 15 powtórzeniach bo na mniejszych to szybko ciężaru braknie:) dziś tak myślałem że może mógłbym same pp i hp robić na 5 bo tam sporo mi brakuje do 100 kg. Jak Ty myślisz mogę robić tylko na jednym ćwiczeniu rampe 5 a na innych 15?

24.09.2011
Dieta - 2700 kcal. Mało dziś ale na festynie byłem a nie chciałem byle czego jeść:/ jutro nadrobię:) ale dzień bez treningu to chyba nic się nie stało że mniej:)

Trening - brak

Inne aktywności - spacer i festyn:)

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 54. dzień suplementacji )
Visaxinum - 1 tabletka ( 29. dzień suplementacji )

Od jutra już normalne wpisy robię bo po tych ostatnich to nic się nie widzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
jasne że tak:p

z tym że ta rampa 5 to mc/siad/wl a reszta na 15:D

ale myśle że pp i hp jak zrobisz na 5 nic się nie stanie:p

może jakiś trening Knife'a(czy jak to się odmienia:D) weź, ma jakieś na pewno na wytrrzymałość:p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
spróbuję tak do końca tego planu że na pp i hp rampa 5 a na resztę 15:)
zastanawia mnie jeszcze czy można robić bez progresji z serii na serię? dałbym jakiś środkowy ciężar, na dłużej by starczyło.
widziałem że ma jakieś kompleksy sztangowe, może to byłoby dobre;)
ogólnie to Knife ma sporą wiedzę i ciekawe artykuły pisze, poprzedni plan który robiłem to jego autorstwa był i bardzo zadowolony z niego byłem:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
mozesz zrobić tak że
np. max w pp na 5p. to 65kg
więc dochodzisz robisz pare serii i dochodzisz do 55kg i tym obciążeniem robisz przykładowo, 5 serii:)
i na nastepnym dokładasz 1-2,5kg:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
rozumiem wszystko:) jutro będzie siłka więc już tak zrobię:) nakombinuję się trochę ale mam nadzieję że już będzie dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Kompleksy sztangowe są super, prawdziwe piekło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
Jeszcze nie próbowałem:) ale z tego co widziałem to chyba w żadnym nie ma ćw na klatę. To tak ma być? Jak tam zdrowie? Bo ostatnio z tego co widziałem w Twoim dzienniku to kłopoty były:/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
25.09.2011

Jadłospis:

I - jajecznica z pomidorem i ciemnym pieczywem - 10.00
II - melon, banan - 12.15 (po treningu)
III - papryka nadziewana mielonym mięsem z indyka i białym ryżem z ziołami (3 takie zjadłem), 50 g ryżu brązowego, sos z pomidorów - 13.40
IV - papryka nadziewana mielonym mięsem z indyka i białym ryżem z ziołami (w tym posiłku 2 takie zjadłem), 50 g ryżu brązowego, sos z pomidorów - 16.00
V - ciemne pieczywo z serkiem wiejskim i masłem czekoladowym - 18.30
VI - ser biały 125 g do zjedzenia po 21
Kalorie - nie dałem rady dziś tak dokładnie policzyć wszystkiego ale 3400 jest więc nadrobiłem:) węgli na pewno jest dużo czyli jest ok:)

Trening:
- bieg interwałowy
rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu, wymachy i krążenia
interwały: 10 x 30s sprint/ 15s trucht, po ostatnim sprincie było troszkę ponad 1900 metrów:) korwa ale postęp:) jak się cieszę:)
rozbieganie: 18 minut, nie sprawdziłem dystansu
rozciąganie: nogi, 1 x 30 wdechów na ćwiczenie
wrażenia: dziś było super:) ale czuję że nie dałem z siebie 100%:/ warunki bardzo dobre, samopoczucie tak samo:) sama przyjemność dziś była chociaż troszkę serce zakuło przy 7 interwale ale olałem to i biegłem dalej:) pora zacząć 45 sekundowe interwały:) już się nie mogę doczekać:) to jest to co lubię.

Inne aktywności:
spacer około pół godziny

Sen:
nie wiem o której zasnąłem ale pobudka przed 10.

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 56. dzień suplementacji )
Visaxinum - 1 tabletka ( 30. dzień suplementacji )


Jutro muszę wcześnie wstać:/

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-09-25 20:17:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
26.09.2011

Jadłospis:
I - musli 40 g z mlekiem 200 ml - 7.00
II - kanapka z jajkiem i warzywami - 9.30
III - banan, winogrona - 11.00
IV - zapiekanka z mięsa mielonego, ryżu, brokułów, fasolki szparagowej i jeszcze jakichś warzyw z sosem ze śmietany, mleka i serka topionego - 13.30 (po treningu)
V - zapiekanka z mięsa mielonego, ryżu, brokułów, fasolki szparagowej i jeszcze jakichś warzyw z sosem ze śmietany, mleka i serka topionego - 16.00
VI - ciemne pieczywo 250 g, ser żółty 20g, szynka 20g, masło czekoladowe - 18.30
VII - serek biały 125g do zjedzenia po 21
przez tą zapiekankę trudno było podliczyć kalorie dziś więc odpuściłem, ale napewno nie za mało:)

Trening:
- siłownia PULL
high pull - 5 x 8p x 50 kg
martwy ciąg - 5 x 15p x 60 kg
podciąganie - 11 + 5 kg/ 10 + 3,75 kg/ 8 +2,5 kg/ 9 + 1,25 kg/ 8
wiosłowanie - 3 x 15 x 50 kg
uginanie ramion - 3 x 10 x 25 kg

Hp ostatnia seria ciężko, mc przyjemnie ale bardziej na kondycję taka liczba powtórzeń bo lekka zadyszka była, podciąganie cieszy:) wiosło lekko, najciężej uginanie:) całkiem przyjemnie się ćwiczyło stałym ciężarem ale przed zrobiłem solidną rozgrzewkę. Będę dokładał powoli po 2,5 kg i powinno być dobrze:)

Sen:
położyłem się przed 23 a pobudka 6.50

Suplementacja:
Omega 3 Gold - 1 tabletka ( 57. dzień suplementacji )
Visaxinum - 1 tabletka ( 31. dzień suplementacji )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Aaah, nadal są kłopoty, ale jak pójdzie dobrze, to w tygodniu wrócę do treningów, a od następnego tygodnia na 99% powrót do rehaba

Zmierz se maksy lub maksy na 3-4 powtórzenia, ciekawe ile taka zabawa na 15 powt. daje
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb