SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61811

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 374 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5113
janusz,
Ty biegasz codziennie?.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2111 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34922
Z tego co widze to chyba nie biega codziennie;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
ja tam nigdy dobrych butów do biegania nie miałem:) ale jak juz będę bogaty na pewno sobie kupie i zobacze jak to jest:)


lipa z tym basenem
ja jak chce to zbieram sie ide i zawsze da rade wejsc:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
jjfight - 3 razy w tygodniu:) 1 raz w tygodniu godzinka spokojnie i 2 razy interwały, codziennie spaceruję:)
wojtek - witam w moim dzienniku:)
Boksero - ja też długo w takich z targu biegałem i odrazu poczułem różnicę gdy zmieniłem:) no tak jest bo to baseny w hotelach te na które chodzę, a że jakieś większe grupy mają i szkółki i inne pierdoły to nie idzie się tam dostać, najbliższy pewny i w dodatku porządny (25m długości, 4 głębokości) mam dosyć daleko od siebie, ale w niedzielę może uda się do aquaparku iść bo wejściówki mam:) tzn ojciec ma ale mnie weźmie:) tak że na niedzielę już regeneracja zaplanowana bo w aqua niestety treningu się nie zrobi:/

13.07.2011

Jadłospis:

I - musli z mlekiem - 9.35
II - lody 150g - 11.00
III - barszcz z uszkami (w środku pieczarki), banan - 13.30 (po treningu)
IV - barszcz z uszkami (w środku pieczarki), czereśnie - 16.00
V - sałatka (buraki, ogórek, groszek, jajko, cebula, jogurt naturalny), 3 kromki chleba ciemnego - 18.30
VI - ser biały 125g, nektarynka, mały oscypek - 21.20
Podsumowując: lody weszły ale przy takiej temperaturze nie można się oprzeć:) najgorszy minus to chyba dziś brak zdrowych tłuszczy, warzyw dziś więcej:) buraki podobno naturalny doping:)

Trening:
- siłownia zestaw II ćwiczeń - 14 trening tego planu, czas trwania - 38 minut, tak ogólnie to było dobrze:) temperatura może troszkę przeszkadzała
przysiad:
5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy, 40 kg/ 40 kg/ 50 kg/ 50 kg/ 50 kg
ciężko było ale się udało, mam zamiar zmienić rozkład ciężaru trochę,
podciąganie szerokim nachwytem siłowo:
3 seria, 30 s przerwy, 8/8/9 i pół
dobrze jest:) dziś zadowolony jestem, w ostatniej serii +1 i 1/2 powtórzenia
martwy ciąg:
5 serii, 15 powtórzeń, 30 s przerwy 45 kg/45 kg/ 50 kg/50 kg/ 55 kg
czuję że za mały ciężar:/
pompki na poręczach:
5 serii, 30 s przerwy 4/4/8/8/9
tak jak ostatnio
wyciskanie sztangi stojąc:
5 serii, 15 powtórzeń, 15 kg/15 kg/20 kg/20 kg/27,5 kg
tak jak ostatnio ale odczuwałem wpływ tego ćwiczenia na barki:)
spięcia brzucha:
3 x 30
na koniec rozciąganie całego ciała 1 x 20 wdechów na ćwiczenie

Sen:
od w pół do pierwszej w nocy do 9.30 - 9 godzin:) bez pobudek

Inne aktywności:
- spacer 2 godziny połączony z jedzeniem poziomek i borówek (ale tego jest w tym roku)

Suplementacja:
jabłczan kreatyny - 3 tabletki (13 dzień suplementacji)
artresan - 1 tabletka

Chyba wszystko zapisałem tak jak powinno być:)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-07-13 21:50:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
14.07.2011

Jadłospis:

I - musli z mlekiem - 9.05
II - banan, lody - 11.00
III - pierś z kurczaka, 4 ziemniaki, 3 pomidory, koperek - 13.30
IV - pierś z kurczaka, 4 ziemniaki, buraczki - 16.00
V - sałatka (buraki, ogórek, groszek, jajko, cebula, jogurt naturalny), 3 kromki chleba ciemnego - 18.30
VI - ser biały 125g, migdały - 21.00

Trening:
- bieg interwałowy - 2 km rozgrzewka, dogrzanie stawów, 2x 15s sprint/30s trucht + 8x 15s sprint/ 15s trucht (przebiegłem 1250 metrów), rozbieganie 3,5 km, rozciąganie nóg 20 wdechów na każde ćwiczenie - trening bardzo udany, czułem że dałem z siebie tyle ile mogłem:) mam nadzieję że dalej będzie tak dobrze szło:)

Inne aktywności:
- spacer 1 godz

Sen:
od północy do 9, z jedną pobudką żeby otworzyć okno - 9 godzin

Suplementacja:
jabłczan kreatyny - 3 tabletki (14 dzień suplementacji)
artresan - 1 tabletka

Kupiłem dziś pół kg migdałów za 15 zł:) cena przystępna według mnie więc będę je jadł teraz:)

Zmieniony przez - janusz121 w dniu 2011-07-14 21:27:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
wow, ze powstrzymałes się na 150g lodów xD
ja jak zjem loda 330g to zaraz łapie się za drugiego i kolejnego

ale już się ogarnąłem na szczescie;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1664 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19975
150g to dosyć dużo jest jak dla mnie:) ale z przyjemnością zjadłbym więcej:)
trochę byś ich mógł pochłonąć:)
to dobrze, bo szkoda żeby ta praca poszła na marne, ale jeden czy dwa na tydzień nie zaszkodzą:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2525
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
takie 3 lody to tyle co nic, czuje sie po nich jak po rozgrzewce i że trzeba wrzucić coś konkretniejszego na ruszt lub litrowego lodzika

jak dzień mija? trening/biegi?:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1674 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7209
No ja dlatego nie tykam nic co słodkie :D Dla mnie lodzik to się na litrze zaczyna, na szczęście umiem się już zahamować i mnie słodkie aż tak nie ciągnie.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan do oceny i prosba o POMOC

Następny temat

plan mase po przerwie

nutloveb