SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akop Szostak

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 418960

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
JFAS ten pokaz był we wrzęśniu było to otwarcie hali sportowej

GrandeToro uważam ze każde pytanie jest dobre. Sam zadawałem wiele pytań, ponieważ nie zawsze mogłem znaleźć interesujące mnie informację. Nie ukrywam ze również dziś konsultuje moje decyzje dotyczące suplementację i treningu. Wracając jednak do pytania, polecam bym zawsze stosować kreatynę po treningu. Jest to chwila kiedy szczególnie potrzebujemy kreatyny. Okazało się ze przyspiesza ona regeneracji mięsni, stopuje katabolizm, wspomaga odkwaszenie organizmu, jak również stopuje miostatyne. Drugą porcję polecam wziąć przed treningiem, nie zależnie o której godzinie by to było. Kreatyna pozwala korzystać nam z energii, którą będziemy potrzebować pod czas ćwiczeń, właśnie dla tego ma to ogromny sens!

daniel7884 pytania dotyczące sklepu prosze na priv pisać.

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 639 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15537
na priv nie moge a na twojej stronie nie ma adresu email
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
masz zakładke kontakt

http://akopszostak.pl/?page_id=8 

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
Siema Akop, od początku śledzę twoją rubrykę w MD. Gratuluje zaręczyn! W ostatnim numerze poruszasz wątek suplementacji po treningowej. zalecasz ok 0,5 gr wegli na kgm, 20 gr serwatki, kilka gram bcaa i amin.A jaki masz zdanie na temat suplementacji przed treningiem i w trakcie? Obecnie w okresie masy przy wadze 83-84 kg korzystam z takiej opcji:
15 min przed treningiem 5 gr amin + 3 g bcaa + 20 gr carbo
w trakcie 5 gr amin + 2 gr bcaa + 30 gr carbo
po treningu
30 gr izolatu + 40-60 gr carbo
Co o tym sądzisz. Czy podczas lekkiej redukcji zmieniac wartości wegli w porze okołotreningowej, czy korzystiej kombinowac w pozostałych posiłkach. Jakie masz zdanie na suplementacje pre/intra/post treningowa?

Zmieniony przez - canecorso w dniu 2011-03-12 19:41:30

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 537
Dzięki Akop za odpowiedź i wyrozumiałość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
GrandeToro proszę

Canecorso dziękuje bardzo!!
Jeżeli chodzi o suplementację przed i pod czas wysiłku, to zrobił bym małą korektę. Nie dawał bym węgli przed treningiem, w postaci carbo. Lepiej zjeść dobry posiłek, z mieszanymi węglowodanami (płatki + rodzynki). Przed samym treningiem wystarczą same aminokwasy bcaa by uaktywnić hormony i wprowadzić korzystne warunki anaboliczne, jedynie dodał bym 5g kreatyny przed treningiem. Pod czas treningu węglowodany nie są konieczne, ponieważ nasz wysiłek jest bardzo krótki, i nie przekracza godziny. Mimo ze spalamy węglowodany, lecz nie tyle by pić takie ilości (jak sumujemy przed, pod czas i po wyjdzie dużo). Uważam ze wystarczy po by uzupełnić straty i zadziałać na kortyzol (Co równa się zmniejszenie katabolizmu). Pod czas pił bym mix bcaa i prostych, by oszukac organizm, by myślał ze jest w stanie mocnego katabolizmu, po przez większe stężenie amin we krwi, co spowoduje większy wyrzut hormonów.

Węglowodany w płynie można dodać pod czas treningu, w przypadków niejadków, którzy mają problem z jedzeniem i tyciem. Lecz w innym przypadku to nie jest potrzebne

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
dzieki za odpowiedź

Przed treningiem jasne że jam normalny posiłek tj. 100 gr ryu parobolic z piersia i jajkiem, dopiero po ok 40 min zaczynam przytoczoną suplementacje. Jesli sugerujesz ucięcie wegli z okresu przed i na treningu, gdzie je dodać, zeby zawchowac dodatni bilans kcal. w posiłku po tren czy równo w pozostałych?

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 686
Cześć Akop! Chciałbym Cię spytać co myślisz o stosowaniu kreatyny podczas diety ketogenicznej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 904 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 32757
akop mam pytanie jakie u ciebie w sklepie zbieraja opinie Fusion 6-bromo ,D-Aspartic Acid,Post Cycle Matrix ? i czy wogole stosujesz boostery testosteronu i ktore mozesz polecic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 468 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 131196
siema akop
nie wiem czy ten temat byl poruszany ale za duzo stron zeby to przejzej a mianowicie co sadzisz o zwyklych pieczonych ziemniakach na dobrej jakosci mase, nie we wszystkich posilkach tylko np 3 z 6 z weglowodanami a reszta wegli np z platkow czy ryzu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Instrukcja Obsługi

Następny temat

Rywalizacja!

Fruzelina