SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akop Szostak

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 433588

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 220 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2138
Akop piszesz ze:

- po siłowym polecam zestaw ktorego sam używam:
*carbo (o,6g na kg)
*bcaa (1g na 10kg)
*proste aminokwasy 15-20g
*kreatynę (nawet mono) 3-5g
*okresowo AAKG 4g

a gdzie bialko? bo jesli ktos moze np dopiero godzine po treningu zjesc posilek to co w tedy? bialko uzpelniz z odzywki i w jakim czasie od wyzej wymienionego mixa? czy ten ktos lepiej zeby posilek wzial w pojemniku na silownie i na spokojnie po 30 min go zjadl?

Jeszcze pytanie do wersji z aerobami po silowce, mowisz ze po aerobach od razu posilek , czy moze byc to makaron durum plus piersi plus salatka i oliwa?

dzieki

ZAGLEBIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6913
Białko przecież składa się z aminokwasów zamiast białka, dostarczam już strawione aminy, to jest korzystniejsze, ponieważ nie musimy trawić i organizm od razu wykorzystuje je. Wiele badań pokazało ze połączenie amin z węglowodanami działa korzystanie na anabolizm oraz stopowanie katabolizmu po wysiłku.

Co do posiłku, jak najbardziej najlepiej 30 minut po, i ja sam jem an siłowni. Godzina to max odległość, pisałem ze od 30m do 1 h Makaronu z mąki durum nie polecam, ponieważ jest to pszenica. Ona jest kiepsko wykorzystywana (nie chodzi o IG). Polecam Makaron razowy żytni, z mąki typ 2000 (niski przemiał) oraz rożnego rodzaju ryżę i kaszę gryczaną.

Co do sosów, do dokładnie z USA, a nazywają się http://www.waldenfarms.com/


Syzyyyf koniecznie idź do lekarza ! tylko On może ci pomóc

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 220 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2138
no fakt aminy to przeciez bialko, ale 25-30g to spora ilosc tab do polkniecia, chyba ze sa kap po 6000mg? hehe ciezko by mi bylo polknac 25tab.

po chwili poszukiwan zobaczylem ze aminy z FA maja duza zawartosc 6600mg w 2tab to juz znacznie mniejsza ilosc tab do lykniecia
ale natknalem sie rowniez na aminy z formie plynu i najlepiej/najwiecej tych aminokwasow maja z Dymatize do tego sa tanie, i tu pytanie lepiej w tab czy w plynie? czy tak na prawde jest roznica? z tego co policzylem to w tab wyjdzie o wiele wiecej porcji, ale mniejszy konfort bo wiadomo wole wypic:) wiec zadecyduje wchlanialnosc?

Czytalem rowniez ze niezly z CIebie kucharz i chyba na animalu masz tam sporo przepisow, mozesz cos polecic dobrego na posilek potreningowy na zimno? bo ciepla niestety przez 2-3h posilek mi w torbie nie utrzyma nawet w foli aluminiowej.

dzieki wielki

Zmieniony przez - bastekkkk w dniu 2010-08-01 18:44:41

ZAGLEBIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3135
Mam pytanie odnoscnie aerobow jak wczesniej napisalees o nich to rozumiem ze jem sniadanie czekam 3h i ide robic aeroby tak ? Chce zrobic redukcje musze zbic wage do 80 kg waga obecna to 86 i ile mam spozywac wegli bialka i tluszczy najlepiej zeby ta waga spadala okolo 1,5 kg na tydzien poniewaz za niecalem 4 tyg mam zawody? Cwicze 3 razy w tygodniu na silowni i 4 razy boks. Z góry dziekuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6913
Matek, to nie jest taka łatwa sprawa. Musi policzyć kcal, i ustawić naujemny bilans (np -25%), w tedy będziesz redukował tkankę tłuszczową. Bialko daj 2,5g. Tłuszcze w zależności od metabolizmu 0,5-0,8g na kg. Reszta kcal to węglowodany. O aerobach już nie wspomnie, choć bardzej u Ciebie sprawdzą się (moim zdaniem) HIIT. Też ciężko doradzić, ponieważ szykująć sie na zawody, trzeba wciaż wspólpracować.

Dokładnie, nie jestem za aerobami od rana (pusty zołądek), ponieważ jest to dosyć kataboliczne. Polecam po posiłku, lecz w odstępie 3h. Przed jednak i tak biorę bcaa.

Co do amin, to już mówie Jeżeli chodzi o czas, to wchłanialnosć jest podobna, różnica jest minimalna. Tylko należy zwrócić uwagę, by były to hydrolizaty, a nie sproszkowana serwatka. Płynne zazwyczaj są z kolagenu (oczywiście nie wszystkie). Choć sam używam w tab (2g, więć wychodzi około10), to dosyć dobre są w proszku FA hydrolizat. Smak też dobry. (FA mnie nie sponsoruje, uważam ze to dobry produkt i tyle )


Przepisy są własnie tam , wiec kilka ich już jest Ostatnio własnie wstawiłem fajny przepis na ciastka i można zawsze zobaczyć je, i fakt lubię gotować !
Dieta też moze być smaczna !!

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 691 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23619
Akop co do sposobu treningu to naprawdę sie tym zainteresowałem. Zawsze na redukcji zakupowałem kreatynke, arginine, jakiś pobudzacz żeby wykonywać trening na maksymalnych obrotach gdy jestem na ujemnym bilansie kalorycznym. Myśle, że aby jak najmniej stracić z mięśnia to trzeba wykonywać trening na podobnych cięzarach co na masie. Np. jak na masie robie biceps 50kg w uginaniu ramion ze sztangą to na rzeżbie tez staram się takim cięzarem operować. Dopiero po tym ćwiczeniu robi się ćwiczenia izolowane jak ćwiczenia sztangielkami na modlitewniku lub uginanie ramion opartych o kolano np. po 20 lub 30 powtórzeń.
Upraszczając jedno ćwiczenie wielostawne gdzie się wykonuje od 8-10 powtórzeń żeby zachować masę mięśnia na rzeżbie a 2 ćwiczenia izolowane z dużą ilością powtórzeń nadające kształt mięsniu. Jakoś nie mogę ogarnąć, że biceps robie z dużą ilością powtórzeń (uginanie ramion ze sztangą). W ten sposób to poleci sporo mięcha. Tak samo jak klatkę piersiową miałbym robić po 15-20 powtórzeń (zawsze maksymalnie robie od 4-8 powtórzeń na ta partie mięsniową), nie wyobrażam sobie tego; co innego rozpiętki gdzie zwiększam ilość powtórzeń lub wyciskanie sztangielek. Mógłbyś jakoś uzasadnić, że wykonując dużo powtórzeń w serii nie straci się na masie mięśniowej. Ostatnie pytanko żeby nie zamęczać, robiłeś może jakieś badania u lekarza sportowego czy innego na rodzaj i ilość włókien mięśniowych w poszczególnych grupach mięsniowych? Pozdrawiam.

Zmieniony przez - lewylife w dniu 2010-08-01 20:59:08

Ból przemija, chwała jest wieczna!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6913
Pierwszy raż słyszę by od wiekszej ilości pow malały mięsnie, zobacz na nogi Toma Platz, i ile On pow robił. Mięsnie maleja przy zlej diecie, zbyt malej ilosci kcal, oraz nieregularnemu odżywianiu, nadmiernemu stresowi. Jeżeli wszystkie te czynniki są opanowane, to spokojna głowa tym bardziej jeżeli się stosuje suplementy !

Zresztą pod czas redukcji zaleca się większą ilość pow. Aby spowodować większy wydake kcal.

Procentowy udział znajdziesz w podręcznikach do anatomii, oraz w google jeżeli wpiszesz

mniej więcej wygłąda to tak (choć każdy ma inaczej, jest to uwarunkowane genetycznie):

Stosunek przekroju włókien czerwonych ST do ogólnego przekroju włókien mięśniowych.

1. mięśnie łydki/przedramienia 80 - 100% ST
2. mięsień dwugłowy ramienia 50 % ST
3. mięsień trójgłowy ramienia 20 - 40 % ST
4. mięsień czworogłowy uda 55% ST
5. mięśnie klatki piersiowej 45 - 60 % ST
6. mięsień najszerszy grzbietu 55% ST
7. Naramienne 70 - 80% ST

Reszta procentów, to białe włokna



Pozdrawiam !!!

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4568 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34748
Akop, jak otworzysz sklep, chętnie wpadnę
Gratuluję massy... Czekam żeby zobaczyć Cię w "normalnej"

Witalij Kliczko na prezydenta Ukrainy !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3135
A moglbys mi przblizyc trenig Hiit? i Jak mniej wiecej obliczyc zapotrzebowanie kaloryczne mam 187cm przy wadze tak jak mowilem 86. dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 691 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 23619
Kurcze, mój światopogląd treningowy wywrócił się do góry nogami. Zmienie całkowicie trening i zobacze jakie da to rezultaty. Czyli wychodzi na to, że śrenio powinno się wykonywać 15 powtórzeń w serii, jedynie na łydki można więcej, a na triceps od 6-8. Jeszcze raz dzięki.

Ból przemija, chwała jest wieczna!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Instrukcja Obsługi

Następny temat

Rywalizacja!

sosy