SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akop Szostak

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 418859

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
nie

tam gdzie jest mneij czerwonych warto robić też mniej pow :) generalnie, jak pisalem wczesniej. W kazdym mięsniu sa każde włokna, dla tego warto mieszać ! np klatka

1 wyciskanie sztangielkami skos 4 x 8-10
2 wyciskanie plaskie sztangielkami 4 x 8-10
3 wyciskanie na maszynie siedząć 4 x 10-12
4 rozpiętki na maszynie 4 x ponad 12-15

tak będzie mięsnien pracował całkowicie !


aby znaleść informację o HIIT czy kcal, wystarczy wpisać w wyszukiwarce te skróty. Jest ona turaj na sfd

http://kulturystyka.pl/hiit-zebrane-badania-by-qazar/

http://www.sfd.pl/Dieta__ułóż_sam_a_-t315296.html



Zmieniony przez - ASzostak w dniu 2010-08-01 22:34:26

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1328
aminy na masie , co sadzisz , potrzebne czy nie ? dodam ze robie aero na masie . jakie dawkowanie i o jakich porach ? aminy na masie pomoga budowac miesnie czy nie ma to znaczenia

co do tych amin to np. aminy 6600 z fa beda dobrym wyborem ?

jakbys mogl tak obszerniej wypowiedziec sie na ten temat :D
...
Napisał(a)
Usunięty przez scR za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
tutaj obszernie nie widze sensu aminokwasy budują mięsnie, wieć są koniecznie. Na masie sa budulcem, a wzmocniony sygnał anaboliczny w tedy jest tak samo korzystny jak na redukcji.

Jedynie co, to na masie nie biorę w dni wolne i przed snem. Tylko po treningu siłowym, kiedy organizm potrzebuje białka które od razu będzie wykorzystane na regenrację. Ilość jaką biorę pisałem kilka stron wcześniej

Te aminokwasy sa dobre, mają również dosyć duży udział aminokwasów rozgałezionych (czyli bcaa, w proporcji 3:2:2)


Nie jestem za treningiem całego ciała, tym bardziej tak często. Nie widze możliwosci regeneracji. Można ćwiczyć systemem FBW, lecz jest to bardziej trening wytrzymałosciowy, i max to 3 razy w tygodniu. A to ze jesz raz dziennie, mam nadzieje ze to żart, i ktoś się smieje ze mnie Ponieważ tak się odżywiajać nie widze sensu ćwiczyć.

Zmieniony przez - ASzostak w dniu 2010-08-02 08:26:21

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 529 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 49435
Nie zwracaj na niego uwagi ,to prowokacja na niskim poziomie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1328
5. mięśnie klatki piersiowej 45 - 60 % ST

na treningu klatki nie schodzic do 6 powt w serii ? tak wnioskuje z rozpisanego przez ciebie treningu klatki


i jeszcze jakbys opisal przykładowy trening tricepsu i plecow , chodzi mi o ilosc powt w poszczególnych cwiczeniach

Zmieniony przez - _toster_ w dniu 2010-08-02 10:17:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
Witaj Akop, mógłbyś dać link, lub napisać jak zaczęła się twoja przygoda z kulturystką i jakbyś streścił w paru zdaniach drogę do kadry. Bo nie ukrywając, chciałbym zostać zawodowcem tak jak Ty i bardzo mnie ciekawi Twoja historia, tym bardziej, że jesteś jeszcze młody (ja mam 17 lat (r.93). Pozdrowienia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
ja nie schodzę po niej 8 pow uważam ze to dobra ilość. Choć każdy am swoje metody.

np plecy:

- podciąganie sie na drążku szeroko 3 x 10-12
- wiosłowanie sztangą nachwytem 4 x 8-10
- wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 4 x 8-10
- Przyciąganie drążka do brzucha siedząc w poziomie 3 x 10-12
- Przyciąganie do klatki, na wyciągu górnym wąsko 3 x 10-12

- prostownik grzbietu na ławeczce rzymskiej 4 x 12


Co do moich początków, to wystartowałem w 2008 na MP juniorów, gdzie wygrałem klasyczną open i kulturystykę open. W tedy trenerze kadry wybrali mnie, jako jej członka. Zasada jest taka ze to Oni na eliminacjach powołują do kadry Polski. Aby wystartować należy być zrzeszonym w klubie sportowym i tyle

Jeżeli chcesz wystartować, to powodzenia ! Jest to niesamowite przeżycie ! ps. zawodowca mamy tylko 1, czyli Roberta

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 618 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16582
mam pytaine akop jesteś duzo ekto czy mezo ?
Ile powtórzeń preferujesz robić? na klate i plecy
Jakie produkty stosujesz na masie ? Pozdraiwam

Trening czyni Mistrza!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2920 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 25539
Najpierw chciałbym wystartować w Debiutach w 2012 roku, a później jeżeli osiągnę jakieś miejsce (5 to cel - 3 marzenie) w kulturystyce klasycznej to postaram się o dołączenie do klubu Olimp Zabrze (?), ponieważ jestem z Katowic a to niedaleko . Dzięki za miłe słowa i informację. Pozdrowienia!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Instrukcja Obsługi

Następny temat

Rywalizacja!

Fruzelina