SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akop Szostak

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 433464

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4140
Akop kiedy nakręcisz kolejny odcinek gotuj z.. bardzo je lubimy fajnie gotujesz ale też podajesz dużo istotnych informacji o produktach itp Czekam z niecierpliwością

****szykuje forme ponad norme***
****teraz***gg:9359530***"on"***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6913
Cieszę się z tego powodu :) z tego co wiem, chłopaki z KO będą u mnie za trzy tygodnie, więc pewnie wtedy nakręcimy nowy odcinek :)

Co do startów, planuje zaliczyć cały sezon wiosenny, czyli MP również

WaldekOo nie mam takich fotek niestety, i sam żałuje. Co do barków, to zawsze miałem taką obręcz, tutaj niestety jest to kwestia „fartu” genetycznego. Żadne studia mi nie pomogły z tym sportem, sam cały czas się uczę :) we własnym zakresie

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3009 Wiek 17 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 54628
no to zostaje zyczyc powodzenia w nowym sezonie;) dzieki tez za subiektywną odp:) bede czekal na nowe filmiki itd:)

Let's do IT

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Akop da rade skontaktowac sie z tobą przez maila?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Zobacz tutaj może - http://akopszostak.pl/?page_id=8 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
dzięki

soq

Zmieniony przez - davidooo w dniu 2011-11-24 20:48:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49725 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 849 Napisanych postów 3170 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 58209
Witaj Akopie!
Pozwole sobie znów podbić Twój temat z pytaniem.
Ostatnio w newsletter z kulturystyki.org dostałem filmik, w którym odpowiadasz na różne pytania.
W jednym z nich wypowiadasz się o kreatynie.
Mówisz, że warto dołączyć kreatynę w stałej suplementacji.
Ile zatem, w jakich porach ją przyjmować?
Czy tylko podczas "masowania" czy też na redukcji?

Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 336 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5337
Akop domyslam sie ze masz kontakt z roznymi zawodnikami wysokiej rangi w kulturystyce wiec powiedz mi jak mozesz jakie aeroby najlepiej robic w trakcie przygotowan do zawodow??tzn rower,bieznia,orbitrek czy nie ma to znaczenia??i czy jest roznica w porze ich wykonywania tzn miedzy ranem na czczo a po treningu silowym..i jeszcze jedno..slyszalem ze coraz wiecej zawodnikow stosuje interwaly w trakcie przygotowan..zamiast 60 min aerobow powiedzmy 20 mi interwalow..co Ty o tym myslisz??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6913
Everlast nie ma jednej odpowiedzi na twoje pytanie, ponieważ każdy robi na swój sposób. Część zawodników robi dwa razy dziennie (po 30min) od rana (lub po treningu) i przed ostatnim posiłkiem. Inni robą tylko raz(np. godzinę) po treningu. Ja osobiście robię raz rano (3h po śniadaniu – efekt będzie podobny jak na pusty żołądek, ponieważ cukier po3h opada we krwi) oraz wieczorem, przed ostatnim posiłkiem (lub po treningu siłowym, ponieważ ćwiczę późni) 30 minut każda sesja. Co do interwałów, kiedyś próbowałem i za dużo mięsni traciłem na.

Tomasz :) dokładnie pod czas nagranie mówiłem ze warto używać kreatyny, oraz można stosować ją dosyć często (oczywiście nie cały rok bez przerwy) Nie będę tłumaczył dlaczego, polecam zobaczyć film (tam to mówię)
W dni wolne polecam brać rano i wieczorem, a w treningowe przed i po treningu. Ilość to 0,5g na kg masy ciała (jedna porcja) .
Na redukcji jest tak samo pomocna, ponieważ jest dobrym antykatabolikiem, i pozwala lepiej wykorzystywać energię z pokarmu, której i tak jest wtedy mało. Negatywnego wpływu nie ma żadnego na spalanie

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Instrukcja Obsługi

Następny temat

Rywalizacja!

BF