SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akop Szostak

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 421805

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1020
a jaka twoim zdaniem jest najlepsza ilosc ruchow generalnie na masie, niektorzy pisza ze na masie robia 6-8 powtorzen.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7832 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 81052
akop pytanko:
odczuwasz wzrosty cisnienia/tetna na masie? nabralem 5kg w ciagu ostatniego miesiaca i zawsze bylem niskocisnieniowcem tzn okolo 110/70 tetno 60-65 ,a nawet mniej,obecnie mam lekki wzrost na 120-130/80 i tetno 70-75
wszystko w normie!to rozumiem ale nie martwia mnie wysokosci,ale wzrost ktory wystapil. Chyba za szybko nazucilem kg, jak sadzisz?czy to w pelni normalne i masz podobnie?
przy przysiadach i martwych mocno czerwony na twarzy sie robie,wczesniej,az tak nei bylo.

Moderator na emeryturze.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 639 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15537
Co do diety to moze yc masło orzechowe z orzechow zeimnych czy musi byc z laskowych?jaka jest róznica prócz ceny?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
Daniel7884 masło z orzechów ziemnych ma gorszy profil kwasów tłuszczowych, są tam głownie omega 6. Są one koniecznie w diecie, lecz na ich brak nie narzekamy. Dodatkowo orzechy ziemne zawierają białka (lektyny) które zakłócają prawidłową pracę insuliny.


Randall09
Niezależnie jaki mamy cel treningowy, należy kierować sie budową włókien mięśniowych. Mamy włókna czerwone i białe, zależenie od budowy należy dobrać ciężar i zakres powtórzeń w serii. Uważam ze najlepiej na każdą partię robić mieszana ilość powtórzeń, (np. 1 ćwiczenie po 15, a inne po 8), w tedy mamy pewność ze wszystkie będą pracować


xero nie mam takich problemów, ale myślę ze to jest możliwe jeżeli tak szybko zwiększyłeś wagę. Na twoim miejscu dodał bym suplement argininy, oraz dodał bym 3 krótkie sesję aerobów, to powinno pomóc

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 639 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15537
Trudno kupiłem to zjem ale będę musiał poszukać masła z orzechów laskowych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 240 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3743
cześć Akop

mam pytanko do Ciebie:

mój chłopak aktualnie jest po skończonej redukcji i ma dylemat
-przechodząc teraz na masę od razu podbić kcal na bilans+30%
-czy też powoli dodawać kcal z tygodnia na tydzień?

i wtedy w zależności od wyboru jak z aero?było 6x45min bieżni po siłowym zaraz

jest ekto,waga po redukcji prawie 100kg,bardzo niski bf

dzięki z góry za podpowiedzi Akop i powodzenia w nadchodzącym sezonie 2011!

Zmieniony przez - promyk88 w dniu 2010-12-18 09:43:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
Hej Promyk

Wszystko zależy od jego celu, jaki sobie wystawił. Jeżeli jego celem jest dobry wygląd i nie zależy mu na zrobieniu dużej ilości masy w krótkim czasie, i nie chce się zalewać, polecił bym mu dietę rotacyjną. Nalezy zrobić dni gdzie je dużo (czyli +25% kcal - 3 dni, dni średnie- 3 dni, oraz jeden dzień niski – stara dieta, który po 2 tygodniach odstawiamy na dzien wysoki)

Niezależnie od wybory aeroby należy zmniejszyć, myślę ze najlepiej do 30 min x 4. Tkanka tłuszczowa odłoży się tylko pod warunkiem nadmiaru kcal (wiec przy rotacji to mu nie grozi), a 4 razy w tygodniu i tak utrzymają metabolizm na obrotach

Dzięki wielkie ! I gratuluje twojemu chłopakowi takiej dziewczyny, która interesuje się jego pasją !

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1020
Akop jak najlepiej rozlozyc tluszcze w ciagu dnia ? Slyszalem ze przed i po treng nie powinno ich byc w posilkach bo to spowalnia wchlanianie sie wartosci odzywczywch? Ile maxymalnie moze byc w jednym posilku zeby organizm nie mial z tym problemow?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
Po treningu powinno sie pić carbo z aminokwasami, wtedy śmiało można dodać tłuszcze do posiłku ktory będzie po tym napoju.

Posiłek przed treninowy najlepiej zjeść do 2h przed, aby ćwiczyć z pustym układem pokarmowym. Jeżeli mamy tyle czasu, wtedy również bez obaw można dać zdrowe tłuszcze.

Zdrowe tłuszcze mają to do siebie, ze są lepiej wykorzystywane i mniej zalegają. Oczywiście spowolnią trawienie pokarmu, lecz nie jest to tak uciążliwe jak tłuszcze nasycone.

Jeżeli chodzi o ilość w posiłku, polecam aby nie było więcej niż 15g w posilku z węglowodanami. Jeżeli to sam białkowy (np ostatni) w tedy mozna nawet do 30g. W przypadku problemów z trawieniem, polecam dodać enzymy (choć nie jest to do końca dobre)

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 48189 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Siema Akop!
Ja może z innej beczki ;)
Na różnych forach, stronach internetowych można poczytać o treningach do wyczerpania mięśnia.
Nigdzie nie można znaleść odpowiedzi typu "tak trenuj do wyczerpania na każdym treningu" oraz "nie trenuj do wyczerpania tylko ,od czasu do czasu". Zdania są na ten temat podzielone.
Niektorzy mowia ze duzej masy sie nie osiagnie gdy nie bedziemy trenowac do wyczerpania , a nawet zacheca sie do powtorzen wymuszonych.
Co ty sam o tym myślisz?
Chodzi mi oczywiśćie o trening w trakcie budowania masy mięśniowej.

Zmieniony przez - Urgrok w dniu 2010-12-20 15:12:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Instrukcja Obsługi

Następny temat

Rywalizacja!

FuckBaton