SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Akop Szostak

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 415796

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
Dzięki Panowie ! to prawda, mam nauczkę, nowe doświadczenia, i wiem ze nie powinienem zbijać, ponieważ za łatwo rosnę. Z kolei masa mi tak łatwo nie spada.

z formy bardzo byłem zadowolony, ale niestety wyszło jak wyszło

teraz czeka mnie duuuużo pracy, ale najpierw musze poukładać prywatne sprawy, by zdecydować gdzie się szykować

a ten sport kocham, więc nie zrezygnuje z niego !

teraz przez kilka dni diety nie będzie i będę mógł sobie pofolgować, ale od środy znów reżim mnie czeka a dziś nie wytrzymałem i musiałem odreagować na treningu, lekki ale był !

Zmieniony przez - ASzostak w dniu 2010-11-20 20:50:03

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 8678 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 160898
gdzie trenujesz?

...:::Every Dream Has A Beginning:::...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
aktualnie cały czas jestem w Budapeszcie i wracam jutro z samego rana do Warszawy. Treningi wznowie od wtorku bądź środy, teraz kilka dni muszę odsapnąć zbijanie wagi wykończyło mnie strasznie, byłem na tyle odwodniony ze w saunie nawet kropelka potu nie leciała. A trening zrobiłem w hotelu

W Wwa trenuje w kilku miejscach. W First class fitness, ponieważ tam pracuje, obok mojego sklepu (czyli w Aplauz), no i pewnie jeszcze w S4 (mam ze sklepu raptem 600 metrów)

dziś można powiedzieć kolejny dzień jedzenia, od diety po zawodach zawsze odchodzę na około tydzień. Ale myślę ze we Wtorek już wrócę do trzymania. A dziś wyglądam jak pączek w maśle, baaaardzo wodą naszedłem

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34900
No to teraz idz do sklepu i Tokaja kup ;P Budapeszt nawet ładne miasto mmozna wiele rzeczy pozwiedzać.

Jedz jedz.
Ogolnie Podoba mi sie Twoja sylwetka ale ta na masie. Jak dla mnie super, bardzo estetycznie. Chyba wielu chcialoby tak wygladac ;P

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Possible Moderator
Ekspert
Szacuny 762 Napisanych postów 18382 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 708257
Akop, piszesz ze dosyc latwo rosniesz, a zbijanie wagi przychodzi Ci ciezko.Piszesz tez ze byles zadowolony ze swojej formy i tak odwodniony ze w saunie nie szlo nic wycisnac. A pomimo tego na wage wniosles az 1100g za duzo... Nie jest to naprawde malo, i gdybys jakims cudem ( co raczej przy Twojej formie nie bylo mozliwe)tego sie pozbyl, byloby to juz niebezpieczne dla zdrowia. W takim razie, zwazywszy na wszystkie te aspekty,- pytanie: Dlaczego nie celujesz w kulturystyke tradycyjna?. Warto tak katowac organizm i dusic naturalne predyspozycje rozwoju miesni?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 101 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5533
pisal juz to kilka razy ze forme mialby na zawodach ok 82kg a jest to za malo na 85, wiec chcial ostatni sezon sprobowac w klasyku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 4804 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 55930
Podziwiam Cie Akop, tyle sie przygotowywalem do tych zawodow, tyle wyrzeczen kosztowaly Cie ostatnie tygodnie, nie udalo sie wyjsc, a mimo wszystko podchodzisz do tego calkowicie spokojnie, wiadomo, ze zawsze jakis niedosyt zostanie, Ty potraficz to "przyjac na klate"

wiele osob zapewne by sie poddalo i zrezygnowalo z dalszych startow w takiej sytuacji

mimo wszystko gratuluje i zycze powodzenia w przyszlosci

Pozdro byku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 414 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6913
miło mi ! jestem zawiedziony, ale jeżeli bym się poddał zrobił bym głupotę, zamiast tego odegram sie kiedyś jeszcze po przez zrobienie lepiej formy.

też mogę to przyjąć, powiedzmy ze z łatwością, ponieważ mam wsparcie rodziny, przyjaciół, no i Was ludzi którzy mnie wspierają i kibicują ! a to najważniejsze

co do zmiany kulturystyki na extremanlną, chciał bym, a wręcz marzę o tym. Lecz to nie takie proste, ponieważ troszkę za drogie to dla mnie. Ale może kiedyś w końcu się dorobię . Moje marzenie to kategoria do 90kg.

facebook to zło, ale i tak tam jestem ... :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2380 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 49870
akop fotki fotki !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 111 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4787
Akop dzięki za pomoc w ostatnich dniach po wadze i za odpowiedzi na wiele pytań którymi Cię nękałem. Mimo że byliśmy konkurentami zakwaterowaliśmy się razem w przyjacielskiej atmosferze, gdy jeszcze nie było wiadomo,że dojdzie do tego dramatu z wagą. Trzymaj się bo wiem, że to Cię nie złamie dobierz odpowiednią strategię postaw konkretne cele i realizuj w 100procentach.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Instrukcja Obsługi

Następny temat

Rywalizacja!

WPC zestaw