[BLOG] by Banan - str 755 ogarniam się pod ten 2022 ;)

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1887792

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 4932 Napisanych postów 15291 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1180542
prz1993
Kurde czas chyba prawko zrobić, i też w 3h jeździć nad morze, a nie ciągnąć się ponad 5h pociągiem

nie dojedziesz z WAW do Gdyni w 3h
Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 5126 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 119909
kabo9
prz1993

nie dojedziesz z WAW do Gdyni w 3h

Dojedziesz

Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12974 Napisanych postów 20733 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 607822
Pendolino drogi, ale bardzo szybko jedzie, Krk-Wawa w 2h, a nad morze chyba coś ok. 6h, nie pamiętam już ale na zawody jeździłam.
A najszybciej i tak samolot tylko wiadomo, że bagażu mniej można zabrać. Jak się dobrze trafi to za samolot mniej wychodzi niż pociągiem.
Ekspert
Tak tylko samolot jak Ja jestem z mniejszej mieściny to muszę jednak doliczyć koszt dostania się na lotnisko (najbliżej mam Kato) itd. Ja tam pociąg lubię, zresztą.... Syn Kolejarza więc nie może być inaczej, hehe
ja pisałem o 3h w kontekście robienia prawka i jazdy samochodem
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 11393 Napisanych postów 72669 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958459
Mam ten plus mieszkania w centrum PL przy samym praktycznie wjeździe na A1, że niektóre trasy naprawdę są spoko. Chociaż jakoś nie lubię jechać tak prawie 100% tylko autostradą, wczoraj byłem tym znużony na maxa. Na dodatek, jak przestałem jeździć po zawodach (relacje) to odzwyczaiłem się od takich dłuższych podróży, głównie trasami szybkiego ruchu. Kiedyś robiłem przez to miesięcznie np. 4 dłuższe trasy (co weekend zawody w różnych rejonach PL), teraz praktycznie nie jeżdżę w ogóle, czuć różnicę. Chociaż w tym roku, akurat zapowiada się , że trochę naszego pięknego kraju pozwiedzamy

Wyjazd udany, czwartek był przepiękny - ciepły, słoneczny, mega dużo chodzenia. Nie wiem ile km zrobiliśmy, ale czułem w nogach, że dużo. Franek cały czas dzielnie z nami, dopiero pod koniec chwilę go niosłem na barana, może z 2-3 minutki. Sporo posiedzliśmy na plaży, gdzie było przepięknie. Czułem się po południu, jakbym był wczesnym rankiem w lato nad Bałtykiem. Piątek niestety już dużo chłodniejszy, mocny wiatr. Przewiało nas konkretnie, stąd też dzisiaj mam niezłego gila, ale zbieram się zaraz do zrobienia żarcia i jadę na trening oraz do pracy , zakończyć bardzo udany miesiąc w sklepie.

Nie przynudzając dalej, trochę fotek jedzenia, bo wyjazdowymi nie będę przynudzał. Jedzenie domowo-wyjściowe ;)
Przy wyjazdem solidne grzanki + tortille zrobione na trasę

Następnie rozgrzewające zupki, z jakiejs małej knajpki obok naszego apartamentu, mieli same zupy - około 20 rodzajów, szybko , ciepło i smacznie

Następnie po opiniach sprawdziliśmy polecaną pizzerię Francesco, zdecydowanie jedna z najlepszych picek, jakie miałem okazję jeść w życiu. Nie zawiedliśmy się. Polecam w ciemno

Śniadaniownie mnie zawiodły, obudziliśmy się wcześnie, więc szukaliśmy czegoś otwartego - jak na śniadaniownie przystało - od rana, czyli 7-8, a tu wybór był dość średni. Sporo knajp otwierało się np. o 10-12 (to już dla niektórych pora obiadu ) W końcu wybraliśmy Marmolada Chleb i Kawa, mój bajgel był spoko, ale bez szału jakiegoś, wybór śniadań nie powalał z nóg. Nie było praktycznie zestawów. Renia zjadła sadzone z dodtkami, Franuś jakieś tosty francuskie na słodko. Ogólnie takie 5/10 według mnie to wszystko. Nie ma podejścia do łódzkiej Fabryki Śniadań, którą w ciemno polecam każdemu, kto chce zjeść smaczne i solidne śniadania w Łodzi.

Mieliśmy ochotę skosztować greckiego dania, które bardzo nam smakowało podczas wizyty na Kos, czyli takiej greckiej pity z mięskiej, coś ala gyros. Była blisko nas, wysoko oceniania knajpka,ale w czwartek woleliśmy pizzę,a w piatek otwierali się dopiero o 12, więc nie czekaliśmy specjalnie i po wizycie na placu zabaw i plaży, ruszyliśmy jeszcze pozwiedzać Gdańsk. Tam mieliśmy zjeść coś solidniejszego, ale padł pomysł poszukania czegoś otwartego, by zjeść na miejscu. Nie wertowałem za dużo internetu, bo nie było na to czasu, trafiliśmy do Czary Gary Bistro, faktycznie można było zjeść w środku, po wypełnieniu deklaracji przystąpienia do strajku przedsiębiorców , którą potem trzymaliśmy ze sobą i na koniec można było to wyrzucić.

Jedzenie takie standardowe, bez żadnego wow, żurek i rosół ok, dania główne moje dobre, Reni mocno wysuszone wszystko. Jednak plus za działanie w tych chorych czasach, co z tego, ze moglem sobie zamowic gdzies na starym rynku pyszności, jak potem jeść w pojemnika na miescie, czy w aucie, to trochę problem, szczegolnie z małym dzieckiem Trójmiasto nie pierwszy raz nam się bardzo podobało, zajrzymy tam w tym roku jeszcze na pewno. Może się uda Grzesiu w podobnym terminie, byłoby wesoło
Ekspert
Szacuny 2353 Napisanych postów 5762 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 217563
Fajnie, że wypoczęliście, odskocznia od dnia codziennego
Też kiedyś planujemy Gdańsk zwiedzić, w tym roku raczej morza z Antosiem nie zobaczymy, ale kolejny kto wie
Banan BOSS FORUM Administrator
Czawaj
Fajnie, że wypoczęliście, odskocznia od dnia codziennego

W tym roku pewnie będzie więcej takich wyjazdów, póki co trzeba się cieszyć, że tak ładne dni mamy już w lutym. Wczoraj nawet mąż szwagierki rozpoczął u nas sezon grillowy Tak wcześnie chyba nigdy nie było, poczułem się przez chwilę jakby to była majówka ;)

Co u mnie przez weekend? Dalej trochę powolnego powrotu do lepszej wytrzymałości i kondycji.
Od rana w sobotę kolejny trening obwodowy, drugi trening z tygodnia 2, czyli 40 sek pracy / krótsze przerwy / troszkę większe obciążenia (gdzie się da zwiększyć)
Nie czułem się idealnie od rana, jakieś lekkie przeziębienie próbuje mnie pokonać, ale postaram się nie poddać. Jak już zrobiłem 1 obwód, to było z górki

Dzisiaj prawdopodobnie ostatni trening z tego drugiego tygodnia (50 sek pracy) i potem znowu skrócenie przerw i dodanie obciazenia na kolejne 3 treningi.
W niedzielę od rana rowerek w domu + trochę rozciągania.

Już dzisiaj premiera nowego smaku naszych topowych batonów. Smak - jak dla mnie numer 1.
Już poprzednie wyróżniały się z tłumu batonów proteinowych, tak ten ma szansę stać się zdecydowanie najsmaczniejszym batonem na rynku.
Oczywiście w Łodzi jesteśmy grubo przygotowani na premierę

Weekend jedzeniowo - jak widać mix polskiej tradycji i orientalnej kuchni

I przeciw wirusom, jedna koronka ;)

Od wczoraj wrzuciłem też do stałej suplementacji (o ile nie będę zapominał ) beta alaninę i kreatynę, których to nie brałem dłuższy czas.
Dawki około 4-5g codziennie
FighterX Moderator
Ekspert
Szacuny 24270 Napisanych postów 25221 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1020296
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 29912 Napisanych postów 27250 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 384534
fajna realcja, super że wyjazd się udał już powiedziałem żonie, że jak wszystko poogarniam co mi zajmuje teraz cały czas, który byłby wolnym to musimy na jakieś 4 dni gdzieś jechać - albo morze, albo Mazury, albo Białowieża
Nowy temat Wyślij odpowiedź

Split 4 dni staż okolo 2 lata bf 15 93 kg

Wybór planu na siłę-masę.