[BLOG] by Banan - str 755 ogarniam się pod ten 2022 ;)

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1887832

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 11393 Napisanych postów 72670 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 958472
DJ_DoDo
te prążki na nogach mega forma na plażę jest miejsce w Chorwacji już wybrane? może już wspominałeś, tylko mi umknęło, także proszę o wybaczenie jak tak było

OD dawna, pierwszy tydzien Brela, drugi tydzień wyspa Vir , a jedziemy na spokojnie z noclegiem na Słowenii więc i Maribor przy okazji trochę zwiedzimy jutro

Ekspert
Szacuny 3202 Napisanych postów 5126 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 119909
Udanego urlopu! A ustawka u Ciebie to akurat jeśli chodzi o sylwetkę to niech jest najważniejszy aspekt więc bez spiny. Spotkanie najważniejsze, paczki dla Dzieciaków
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 29912 Napisanych postów 27250 Wiek 32 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 384534
Banan
DJ_DoDo

dzięki!

ooo to jakbyście z Breli skoczyli do Makarskiej polecam z całego serca restaurację Mirakul
udanego urlopu
Ekspert
Szacuny 984 Napisanych postów 2953 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94266
No to ttzeba robic forme na ustawke a raczej jej nie zepsuć do ustawki milego wypoczynku

kaczo

Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 156 Wiek 38 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 24876
Banan

dzięki!

Jak lubicie owoce morza, polecam Konoba Ivandica Dvori w Breli. Genialne miejsce.

Udanego urlopu.

Walczmy z alkoholizmem - pijmy więcej, żeby inni mieli mniej %)

Ekspert
Szacuny 2591 Napisanych postów 5124 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 78394
Kuba nie było mnie tu bardzo dawno i patrząc na fotki,mega progres uczyniłes! Prążki na nogach, okablowanie.
Jedzenie pierwsza klasa ale akurat z tego zawsze słyną Twój dziennik
Gratuluję!
Mam duże nadzieję że wrócę na forum bo nigdy mnie nic tak nie motywowało jak Wasze dzienniki
Pozdrawiam!
Ekspert
Witam w końcu po urlopie. Brak czasu niestety na taki luksus jak 'wpis do dziennika', a jak już dać posta po wakacjach - to z klasą

Urlop oczywiście mega udany, cieszy powrót do Chorwacji po 6 latach - jest tam pięknie.
Jeszcze bardziej cieszy odskocznia od tej covidovej szopki, która w Polsce aktywna na każdym 'rogu' ,a tam spokój cisza, pełen chillout Bardzo się cieszę, że nie zmieniliśmy planów i pojechaliśmy, nawet mimo niemiłej niespodzianki - jak przyjazd do Mariboru (Słowenia) na zwiedzanie + nocleg, by spokojnie następnego dnia dojechać do miejsca docelowego. Ledwo się wypakowaliśmy, opłaciliśmy nocleg, a od kolegi dowiedziałem się, że akurat tego dnia co przyjechaliśmy - zaledwie kilka godzin wcześniej (nie jak w innych przypadkach np. Austriacy tydzień wcześniej mieli info, że zostanie wprowadzona dla nich - wracających z Chorwacji do Austrii - kwarantanna lub obowiązek posiadania testu) kochana Słowenia, wprowadziła Polaków na czerwoną listę i możliwy przez kraj był tylko tranzyt , bez noclegów Na początku wahaliśmy się co robić, bo info wpadło dosłownie kilka godzin przed naszym przyjadem, ale właściciel apartamentu spisywał nas z dowodów itd i robiło się trochę nerwowo, więc zimny prysznic i kolejne 500 km jazdy, łącznie z postojami w tamtą stronę trasa zajęła nam 21 h Jednak udało się ogarnąć nocleg wcześniej w miejscu , gdzie i tak mieliśmy spać tydzień , więc już następnego dnia od rana cieszyliśmy się takimi widokami:

Brela

WODA 26-27 stopni, prawie jak Bałtyk (czystość podobna )

Trochę widoczków, Brela jest mega! Wyspa Vir zupełnie mnie nie urzekła ;) poza może czerwonymi klifami

VIR

Ziomek w toalecie

Oczywiście nie trenowałem, jadłem nawet całkiem solidnie, bez przesadyzmu. Bo mieliśmy w apartamentach kwatery, więc większość jedzenia była robiona samemu, oczywiście 1-2 dziennie wpadło coś na 'mieście' fast food, jakieś lody, kawałek lub więcej pizzy itd.

Firmowo było też

i jakieś tam

Najwięcej oczywiście stanowiło NAWODNIENIE - jakże istotna kwestia w takich warunkach Wrzucę tylko kilka fotek z codziennego rytuału, bo kogo by tam interesowały 5 litrowe bańki bimbru...

Co do mojej formy, nie było raczej tragedii na plaży

Zapasy przywiezione do domu, tradycyjne wino i oliwa z oliwek (mega!)

Ekspert
Teraz dużo na głowie w pracy.

Przede wszystkim mocny powrót, na rewelacyjne w sklepie dni, a do tego jeszcze nie odkopałem się z zaległości urlopowych ale powoli idę do przodu, niebawem poszukiwania drugiego pracownika i szykowanie SFD ŁÓDŹ 2 !

Tak więc będzie się działo, miałem odpuścić trochę siłownię itd. ale że wielkiego nadbagażu po wakacjach nie przywiozłem (jakieś +3 kg i 4-5 cm w pasie), postaram się szybko wkręcić w treningi , przypilnować jedzenia, no i najważniejsze wyłączyłem już tryb 'lata' i co weekendowych spotkań towarzyskich, na razie od %% robię sobie przerwę ;)

Mam już wstępną rozpiskę od Przemka, micha, trening (dzisiaj zrobiłem pierwszy dzień z nowego planu - nogi i weszły pięknie) oraz inne wytyczne, na dniach wszystkie je tutaj wrzucę i postaram się regularnie prowadzić bloga
BzykuDG Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 10621 Napisanych postów 16182 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 272461
Dobra, oglądnąłem zdjęcia i idę na kolacje . I oczywiście nie mam na myśli tu żyłek
Co do samej formy, to jest git. Tylko brzuch zamgliło, ale to pewnie w moment Ci zejdzie.
Czekam na info odnośnie otwarcia drugiego sklepu i ustawki i na bank wpadam z Grażyną!

Kolarsko-gastronomiczny blog z elementami kulturystyki powered by SFD - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html

TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 12077 Napisanych postów 160535 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234798
faktycznie od fot zrobilo sie tak pusto na zoladku cos%)

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

Nowy temat Wyślij odpowiedź

Split 4 dni staż okolo 2 lata bf 15 93 kg

Wybór planu na siłę-masę.