Szacuny
4
Napisanych postów
2996
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
34857
Co myślicie nad takim czymś Trening-Aero-Trening-Aero-Trening-Wolne-Wolne? I jakiś plan na brzuch bym prosił A i B jak ktoś się zna na tym bo ja jestem zielony
Zmieniony przez - Avasso w dniu 2009-09-01 22:13:36
Szacuny
4
Napisanych postów
612
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
42050
ja teraz tak robie, niby najlepiej po siłowym spykac a pozostałem dni miec na typowa egeneracje,
tylko trzeba by sie wtedy niezle uzbroic w bcaa/glute a troche szkoda kasy, jak mozna aero zrobic miedzy siłowym to po co przepłacac
Szacuny
189
Napisanych postów
65575
Na forum
18 lat
Przeczytanych tematów
188925
na brzuch masz spokojnie pieken cwiczenia do podzialu
-wznosy nog w zwisie
- allahy z obciazenie
- podnoszenie nog w gore na lawce skosnej (wlasciwie zwie sie to flag)
- russian twist na skosnej - oczywiscie z obciazeniem
rob w superseriach po ok 4-5 serii mocniejsza wersje i slabsza na dobicie. np. allahy 10-12 powtorzen+ brzuszki na maxa....
I badz spokojny o trening w zaawansowanych jodelko jest dobrze wyszkolony przez Pume
Szacuny
4
Napisanych postów
1734
Na forum
16 lat
Przeczytanych tematów
6554
Ketonal pomoże na chwilę.
Musisz wyleczyć przyczynę, nie objawę.
Z wynikami które zalecił Knife wybierz się do Fizjoterapeuty, który zaleci odpowiednie Treningi Manualne, a powinno przejść.
I żeby sprawdzić stan kolana, można nałożyć na nie liść kapusty i owinąć bandażem elastycznym na noc. Rano czym liść będzie ciemniejszy, to będzie znaczyć że wyciągał chorobę.
Wiem, że czary mary, ale to z pokolenia na pokolenie jest wypijane z mlekiem matki. Zdr..
Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.
Szacuny
9
Napisanych postów
4097
Na forum
17 lat
Przeczytanych tematów
28862