SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 812047

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6525 Napisanych postów 62329 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777963
deannz
Cześć.
Mam problem z przybraniem na wadze. Mam 18lat, 182cm wzrostu i ważę 69kg. Problem polega na tym, że 69kg ważę już około 2lat. Ćwiczę od jakichś 3lat ale nie systematycznie. Najdłuższy okres to chyba 2 pełne miesiące. Później przerwa i znowu jakiś chwilowy zapał na siłownię. Od 8 ostatnich miesięcy zacząłem ćwiczyć częściej, występują przerwy ale rzadko -tydzień (max 2). Ostatnie 3 miesiące spędziłem chyba najintensywniej. Zacząłem również jeść dużo mięsa, ryżu, makaronu, jajek, ryb itd. Wszystko w przyzwoitych porach. Nie jem smieciowego jedzenia typu MC czy Mac. Nigdy nie miałem tzw oponki, mam okolo 10% tkanki tłuszczowej, nie więcej.
Ogolnie rzecz biorąc-jem to co trzeba, ćwiczę a na wadze od 2 lat tyle samo. Moze to wszystko zależy od ćwiczeń które wykonuję?


Dużo jeść to pojęcie bardzo względne bo jak możesz to weź sobie i podstaw dzienny jadłospis do kalkulatora żeby wyliczył Ci ile rzeczywiście jesz. Bo często jest tak, że wydaje nam się, że jemy dużo a faktycznie nie dobijamy nawet do zapotrzebowania kalorycznego nie mówiąc już o nadwyżce.
2

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 419
Oglądnąłem jeden z filmów popularnego WK na yt i mam kilka pytań odnośnie tricepsa, ponieważ zetknąłem się ze sprzecznościami.

Ściąganie linki wyciągu w dół - drążek prosty
Uważa, że nachwyt, bądź podchwyt w tym ćwiczeniu nie ma znaczenia.



od 48 sekundy
Tutaj w obu przypadkach widać nieco różne zaangażowanie głów tricepsa.