[DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

Ilość wyświetleń tematu: 600616

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Szacuny 5995 Napisanych postów 10061 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 214367
Fajnie tak czasem poćwiczyć bez planu

Kurczę, akurat skończył mi się bób a tu takie fajne zastosowanie z makaronem! Bardzo smacznie wygląda.

Dobrego urlopu

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html

paula.cw Doradca
Ekspert
Szacuny 2451 Napisanych postów 12124 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 591096
Wrzućcie czasem jakąś rozpiskę, bo ciekawa jestem wrażeń po takiej przerwie. Ja mam przerwę od siłki już jakieś 8 miesięcy a wrócę najwcześniej za pół roku to będzie podobna przerwa.
Ekspert
Szacuny 544 Napisanych postów 1749 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 662830
paula - rozpiska z dziś i ostatniego treningu:

plecy i barki

3. prostowanie nóg na maszynie siedząc - 4 serie
4. wyciskanie sztangielek na skosie - 5 serii
5. rozpiętki na skosie - 3 serie

Jutro z rana wyjeżdżamy na urlop. Na wyjeździe ułożę jakiś plan to wrzucę do oceny.
bziubzius Moderator
Ekspert
Szacuny 4304 Napisanych postów 17985 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 282905
Ale ten czas leci.
Z wakacji wróciliśmy 7 sierpnia, z tydzień czasu zajęło mi aby dojść do siebie. Wyjazd był super i człowiek ciągle marzył, aby tam wrócić.
Pierwszy tydzień to świetna pogoda i Dzika Zagroda w rejonie Wdzydzkiego Parku Krajobrazowego. W ciągu tych 7 dni zrobiliśmy 3 wycieczki rowerowe (kilometry bez szału, bo łącznie wyszło niecałe 80 km, ale czasem trasy nie były proste a i dzieciaki co jakiś czas odpoczynek. Ogólnie schodziło nam po pół dnia bo jeszcze jakiś przystanek na jedzonko. Był też jeden spływ kajakami po rzece Zbrzyca. Ja bylem pierwszy raz, super sprawa (oczywiście to nie była górska wartka rzeka).
Zrobiliśmy też sobie całodniową wycieczkę do Malborka. Wieczory to jakiś grill, piwko, gry planszowe. Byliśmy z 2 parami znajomych z dziećmi.

Drugi tydzień spędziliśmy już z jedną parą znajomych z dziećmi w domku w Łebie. Również było bardzo fajnie. Pogoda nieco gorsza, więc plażowania wyszło 1,5 dnia tylko. Rower też już tylko raz bo dzieciaki już marudziły (wybraliśmy się rowerami na ruchome wydmy). Zrobiliśmy tez całodniową wycieczkę do Gdańska do Muzeum II Wojny Światowej (szczerze polecam, tym bardziej dla osób zainteresowanych tym tematem). Brakło może lepszej pogody i jeszcze z 2 dni plażowania, ale ogólnie nie ma co narzekać, było super

Ograniczeń w jedzeniu nie było. Ja tylko wyszukiwałem fajnych restauracyjek czy kawiarenek po opiniach na google, a potem delektowanie się dobrym jedzonkiem Ogólnie jedzenie bardzo na plus, kilkanaście lat temu nad morzem były głownie sezonowe knajpki z niepewnym jedzeniem. Teraz można zjeść bardzo smacznie, w super restauracji, która widać ze funkcjonuje od wielu lat i trzyma naprawdę wysoki poziom. Ja przywiozłem +4 kg

Teraz już szara rzeczywistość i już planowanie Sylwestra ze znajomymi (planowanie, wyszukiwanie miejscówki, itp. w pewien sposób pozytywnie nastawia, bo człowiek ma jakiś fajny cel przed sobą). Ja jeszcze w przyszłym tygodniu mam coroczny męski 3-dniowy wyjazd z 4 kolegami, tym razem do Szczawnicy.

Wróciliśmy do treningów na siłowni, narazie bez rozpisanego planu. Mniej więcej wiemy co mamy robić, ciężary z głowy, w zależności od nastawienia i formy w danym dniu. Bezstresowo. Do rozpisania jakiegoś planu się zabieram, bo jednak wtedy efekty pojawią się szybciej.

Wrzucam jakieś zdjęcia z wakacji:

Zmieniony przez - Tygrysekk w dniu 2021-08-31 08:31:46
paula.cw Doradca
To ładna masa wyszła :P
Wraca potem waga sama do normy czy trzeba przycisnąć?
Ekspert
2-2,5kg zeszło po tygodniu, obciąłem mocno wegle i jadłem głównie bialko i warzywa. Więc to było nagromadzenie wody w związku z wysokim spozyciem węglowodanów na urlopie. Reszta już tak łatwo nie spadła :)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6529 Napisanych postów 36038 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 679847
Fajne zdjęcia. Też mam w planach to muzeum II wojny. Po powrocie na siłownię spontaniczne plany to w sumie niezła opcja żeby się nie zakatować.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Ekspert
Szacuny 115 Napisanych postów 357 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10378
Też byłam i polecam. W Gdańsku świetne jest też muzeum solidarności, warto zwiedzić.
Nowy temat Wyślij odpowiedź

Dalej widzę siebie tak samo...

Opona na brzuchu- wieczny problem