SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 447899

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1218 Napisanych postów 9222 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574162
Tygrysek a świadomie tak wysoko sztangę trzymasz na karku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 1393 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650557
Hmm, raczej świadomie
Robię highbara: spinam łopatki i robi mi się wtedy miejsce na sztangę w okolicy czworobocznego i tam ją usadawiam
ps. znowu widzę, że te nadgarstki masakra przez to że łokcie mocno w tył są skierowane, ehhh
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 1393 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650557
12.06.2018 Trening B

1. Rack pull
50kg x10 / 80kg x8 / 100kg x6 / 120kg x3 / 130kg x3+3+3 / 130kg x3+3+2 / 110kg x3+3+3
50kg x10 / 80kg x8 / 100kg x6 / 120kg x3 / 130kg x3+3+3 / 140kg x3+3+3 / 140kg x3+3+3
2. Podciąganie na drążku
cc x3+3+3 / cc x3+3+3 / cc x3+3+3
cc x3+3+3 / cc x3+3+3 / cc x3+3+3
3. Wiosłowanie sztangą w opadzie
40kg x10 / 60kg x8 / 70kg x6 / 75kg x6 / 75kg x6
40kg x10 / 50kg x8 / 60kg x6 / 65kg x3 / 70kg x3+3+3 / 70kg x3+3+3 / 70kg x3+3+3
4. Wyciskanie siedząc na Smithie zza karku
gryf x10 / gryf+10kg x8 / gryf+20kg x6/ gryf+30kg x3 / gryf+35kg x3+3+3 / gryf+35kg x3+3+3 / gryf+35kg x3+3+3 / gryf+20kg x16+7+5+2 (30 powt. rep goal)
gryf x10 / gryf+10kg x8 / gryf+20kg x6/ gryf+25kg x3 / gryf+30kg x3+3+3 / gryf+30kg x3+3+3 / gryf+30kg x3+3+3 / gryf+20kg x15+7+5+3 (30 powt. rep goal)
5. Unoszenie sztangi wzdłuż ciała
50kg x3+3+3 / 50kg x3+3+3 / 50kg x3+3+3
45kg x3+3+3 / 45kg x3+3+3 / 45kg x3+3+3
6. Uginanie ze sztangą stojąc
30kg x5+5+5 / 30kg x5+5+5 / 30kg x5+5+5
30kg x5+5+5 / 30kg x5+5+5 / 30kg x5+5+5


1. No i niestety w rack pull wyszło słabo. Zgodnie ze wskazówką Nighta obniżyłem sztangę o jeden poziom (lekko pod kolanem) i to było już jak inne ćwiczenie. Czułem, że ciągnąłem mocno prostownikami, zaokrąglały mi się plecy. Wynika z tego, że zmiana pozycji wymagająca wyciągnięcie sztangi spod kolana wymusiła już inną pozycję i nie byłem w stanie zrobić tego bezpiecznie. 140kg nawet nie testowałem, a wręcz przy 130 w drugiej serii nie zrobiłem 3 powtórzeń w ostatniej serii clustera bo czułem jakbym zaraz miał odnieść kontuzję. W ostatnim cluster set obniżyłem do 110kg.

2. Reszta ćwiczeń ok, choć zrezygnowałem z cluster set w wiośle, bo tam nie widzę jednak sensu w tym momencie stosowania tej techniki.

Wrzucam filmy z feralnego rack pulla oraz z wiosła 75kg (nie wiem czy to jeszcze jest akceptowalna technika czy już nie).







A w ogóle nie idzie mi ta redukcja w tym roku. Rok temu i 2 lata temu redukcję robiłem na wyższych tłuszczach z ładowaniem węgli co tydzień albo w dni treningowe. I to i to rozwiązanie się nieźle sprawdziło.
W tym roku postanowiłem zrobić redukcję na niskich tłuszczach (ok 60g przy 81kg masy ciała) i pomimo tego, że w tym roku w każdy DNT robię 30-40 min w domu na rowerku to leci bardzooo słabo. Pas 84-85cm gdzie rok temu na koniec redukcji miałem 80cm.
Jedno jest pewne, nie zacznę masy póki nie zjadę poniżej 80cm w pasie, najlepiej tak z 77-78. Muszę dociąć raz a porządnie to i masa może będzie szła lepsza, bo tak co roku pomimo, że masę robiłem na ok 3tys. kcal to szło mi sporo w pasie.
Póki co pociągnę na niskich tłuszczach, ponieważ przejście na wysokie tłuszcze i niskie węgle wymaga ok. 2 tygodniowej adaptacji, a nie mam teraz na to miejsca (za 2 tygodnie jedziemy a tygodniowy urlop, wracamy i po 3 tygodniach jedziemy na 10 dniowy urlop), więc jeśli redukcja będzie szła dalej jak po grudzie to na niskie węgle przejdę dopiero w okolicy połowy sierpnia.

Teraz wyjeżdżam na "męski weekend" więc najbliższy trening w poniedziałek


Zmieniony przez - Tygrysekk w dniu 2018-06-14 20:48:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Szacuny 1701 Napisanych postów 14086 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 268052
jak się ciągnie rack pulle lekko spod kolana to się mega trudne i ciężkie robi
przynajmniej dla mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1218 Napisanych postów 9222 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574162
Tygrysekk
Hmm, raczej świadomie
Robię highbara: spinam łopatki i robi mi się wtedy miejsce na sztangę w okolicy czworobocznego i tam ją usadawiam
ps. znowu widzę, że te nadgarstki masakra przez to że łokcie mocno w tył są skierowane, ehhh


Wolę zapytać :P Bo po samym siadzie się nie domyśliłam, że to high bar tylko po umiejscowieniu sztangi :P Ale jak świadomie to wszystko ok :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 28024 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629582
Patrząc na te filmy z Twoich ostatnich postów Tygrysek uważam, że te clustery jednak nie są dla Ciebie w tym momencie. Powinieneś pójść w objętość jak dla mnie. Na podstawie filmów i przez net ciężko skorygować technikę, bo na bieżąco nie ma interakcji. Wygląda na to że mocno brakuje mobilności i warto by było nad tym popracować. Poza tym ja bym np mc robił z zatrzymaniem w tym Twoim najsłabszym punkcie - żeby właśnie to poprawić, zaczynając od dużego deloadu. Co do siadów - musisz się nauczyć aktywować przywodziciele przed siadami i myślę że też szerzej stawać niż w tym momencie to robisz. No ale to trochę gdybanie bo z filmików na serio ciężko wyciągać kategoryczne wnioski.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 480 Napisanych postów 2077 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479624
Night zerkniesz w wolnej chwili na mój martwy ciąg na poprzedniej stronie, który robiłam z małego powdyższenia czy technika jest akceptowalna czy na coś jeszcze mam zwrócić uwagę?


Zmieniony przez - Nikki w dniu 2018-06-16 19:53:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3147 Napisanych postów 28024 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629582
Zerknąłem już wcześniej - jest całkiem ok - dlatego nie pisałem jakichś uwag.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 480 Napisanych postów 2077 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479624
Ok dzięki Night
Rozumiem, że w przyszłości jeśli będzie jakieś ćwiczenie w miarę poprawnie robione przeze mnie to będzie z twojej strony milcząca zgoda


Zmieniony przez - Nikki w dniu 2018-06-17 10:08:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3384 Napisanych postów 51640 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 692472
Muszę nadrobić trochę zaległości bo widzę, że tu się dzieje sporo

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dalej widzę siebie tak samo...