SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 447984

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3148 Napisanych postów 28035 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629648
Nikki
Ok dzięki Night
Rozumiem, że w przyszłości jeśli będzie jakieś ćwiczenie w miarę poprawnie robione przeze mnie to będzie z twojej strony milcząca zgoda



Zmieniony przez - Nikki w dniu 2018-06-17 10:08:46


No jak nie mam jakichś większych uwag a akurat jestem bardzo zajęty jakimiś swoimi sprawami - to po prostu nie napiszę nic. Jak coś będzie konieczne do poprawy to nawet jak mam mało czasu to napiszę.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 1393 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650560
rion10
Muszę nadrobić trochę zaległości bo widzę, że tu się dzieje sporo


Hej Rion - wszystko po staremu, dalej przysiady i martwy ciąg są tragiczne w moim wykonaniu

Na męskim wypadzie było całkiem spoko. Oprócz alkoholu i trochę niezdrowego jedzenia było też na sportowo: godzinka meczu piłki nożnej i (nie pamiętam dlaczego) mała rywalizacja w ilości pompek, na lekkiej bani o 1 w nocy na tarasie Zrobiłem 34 i pozamiatałem konkurencję

Co ciekawe był ten stary znajomy, który uprawiał sporty walki, ćwiczy siłowo (ale bardziej pod kątem funkcjonalnym niż sylwetkowym), mega mądry chłopak, w rekreacji osiągnął wszystko, a teraz robi na AWF trenera przygotowania motorycznego i idzie w sport. Szybko więc zbadał gdzie leży mój problem. Kilka testów i wyszło, że staw skokowy jest nawet ok, ale przykurcze w dwugłowym są masakryczne. Pokazał kilka ćwiczeń i powiedział, że jeśli będę regularnie je robił po treningu to za 4 tygodnie powinienem zobaczyć znaczną poprawę, a to przełoży się na dużo lepszą technikę w przysiadach, a co za tym idzie na większą ilość zaangażowanych mięśni, większy ciężar, itp.
Podobnie jak kiedyś Rion, a teraz Night powiedział, że wykonywanie przysiadów w obecnej formie nie ma sensu. Będę stał w miejscu z ciężarem i efekty będą mizerne. No i stwierdził, że powinienem obniżyć ciężar i wykonywać przysiady tylko w takim zakresie w jakim są one robione prawidłowo (wyszło, że prawidłowo robię nawet nie do kąta prostego), a w miarę poprawy mobilności pogłębiać ruch.
Tak też zrobię, tylko już sam nie wiem jak ten trening przemodelować...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3148 Napisanych postów 28035 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629648
No i dobrze że się zdecydowałeś na tą poprawę mobilności. A co do planu to daj przysiad i mc na mniejszych ciężarach ale w większym zakresie powtórzeń. Puszczą dwójki, poprawi się technika - to spróbujesz ciężary podbić.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 480 Napisanych postów 2077 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479625
Tygrysekk


Na męskim wypadzie było całkiem spoko. Oprócz alkoholu i trochę niezdrowego jedzenia było też na sportowo: godzinka meczu piłki nożnej i (nie pamiętam dlaczego) mała rywalizacja w ilości pompek, na lekkiej bani o 1 w nocy na tarasie Zrobiłem 34 i pozamiatałem konkurencję



O tym już mąż po wczorajszym powrocie nie wspomniał A jest się czym pochwalić nawet w stanie innym niż trzeźwości
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3386 Napisanych postów 51673 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 692612
Każdy powinien dążyć do techniki dla siebie optymalnej bo ona daje bezpeiczeństwo, można i 200kg w przysiadzie wziąć, ale jeśli są jakieś przykurcze to w końcu puści inne ogniwo, które będzie to kompensować.

A jakie ćwiczenia Ci zalecił kolega?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 1393 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650560
W sumie powiedział, żebym sobie na necie zobaczył bo jest tego dużo, ale pokazał mi jedno: leżenie na plecach, nogi wyprostowane, ręce też. Zakładam gumę na jedną stopę i trzymam rękoma. Unoszę wyprostowaną nogę tyle ile mogę sam, potem naciągam sobie dalej gumą, popuszczam gumę na chwilę, i znowu naciągam tylko że trochę dalej, i znowu odpuszczam. On mi to pokazał w ten sposób, że ja unosiłem nogę, potem miałem nacisnąć na jego bark a on za chwilę naciągał nogę wyżej. No ale to kiedy jest partner treningowy, a z gumą samemu można.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3386 Napisanych postów 51673 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 692612
Tak to fajne ćwiczenia i dobrze się sprawdzają

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 1393 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650560
Zmieniłem trening na FBW. Teraz taki okres, że może jakiś trening mi wypaść, więc przy FBW będą mniejsze straty bo za chwilę znowu wypadnie taki sam trening całego ciała.
Dziś trening zajął mi tylko godzinkę + 10 minut rozciągania dwugłowych i rolowania. Normalnie myślę, że trening zajmie 1h i 15 minut bo dziś ciężary zaniżone i mniej serii niż przewidziałem.
Co do przysiadów zacząłem je robić jak Pan Bóg przykazał, a więc:
- wyrzuciłem krążki spod pięt
- poszerzyłem lekko rozstaw stóp i próbuję robić ze stopami ustawionymi równolegle
- robiłem głęboki wdech, wciągnięcie pępka w stronę kręgosłupa, ruch w dół na tyle na ile pozwala mi mobilność (wychodziło do kąta prostego).
Ciężar mały, bo nie ukrywam, że w pierwszych 2 seriach było to dla mnie coś zupełnie nowego. Gibało mnie lekko do tyłu, bałem się, że mnie przeważy i polecę, ale po chwili wyczułem ruch. Bez podkładek pod pięty kolana nie leciały mi tak do przodu, ale i nie byłem w stanie wykonać przysiadu poniżej kąta prostego bo upadłbym do tyłu. Myślę, że to poprawi się wraz z lepszą mobilnością.
Plus jest taki, że czułem że ten przysiad wygląda o niebo lepiej. W środę nagram jak to wygląda

18.06.2018

1. Podciąganie na drążku
cc x8 / cc x7 / cc x6
2. Przysiady
40kg x10 / 50kg x8 / 60kg x8 / 60kg x8 / 60kg x8
3. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
15kg x10 / 20kg x8 / 25kg x6 / 30kg x8 / 30kg x8 / 30kg x8
4. Wiosłowanie sztangą w opadzie
50kg x8 / 60kg x8 / 60kg x8 / 60kg x8
5. Wyciskanie żołnierskie
20kg x10 / 25kg x8 / 30kg x8 / 35kg x8 / 35kg x8


A tu dwa posiłki z weekendu: pizza kibica i deser lodowy o nazwie "Oziębły Rycerz"





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3148 Napisanych postów 28035 Wiek 40 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629648
Z tym pępkiem do kręgosłupa to trochę nie tak. Mięśnie mają być cały czas napięte a tak wciągając brzuch pozbawiasz się tego napięcia i obciążasz kręgosłup. Nabierasz powietrza do oporu - ok, ale mięśnie trzymasz napięte żeby nawet wtedy nie przeciążać kręgosłupa.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 1393 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650560
Night może źle to ująłem, ale chodziło mi o to co widać również u Miss na filmiku z przysiadów
http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640-s332.html
A filmiki Miss oglądam zawsze dokładnie, bo jej technika jest bardzoo dobra
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dalej widzę siebie tak samo...