SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 447603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 1390 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650465
nightingal

a co do mc Tgrysekk - robiłeś kiedyś rack pulla?? a jeśli tak to kiedy (mam na myśli na początek takiego z wysokości kolan mniej więcej)??


Październik 2017
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Tygrysekk_/_Dziennik__The_best_what,_can_do/str._19/27/36/54/64-t1024605-s90.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3132 Napisanych postów 27984 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629382
To ja bym teraz do nich wrócił. Bo musisz sobie wyrobić inne nawyki niż masz teraz. A trzeba małymi krokami dojść do pozycji w jakiej powinieneś startować. Teraz barkami zdaje się wyprzedzasz sztangę - przynajmniej z tej perspektywy tak wygląda. Musisz inaczej ustawiać tułów - a żeby to zrobić to inaczej na starcie muszą być ustawione łopatki i klatka tym samym. Powinno to też pomóc w dalszej perspektywie i w przysiadzie.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 1390 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650465
Ok, czyli zmienić mc klasyczny na rack pull? Ustawienia wysokości z tego co pamiętam mam takie, że albo mam sztangę tuż nad kolanem, albo tuż pod. Z której pozycji startować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3132 Napisanych postów 27984 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629382
Na początek nad kolanem.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 1390 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650465
Dobra, tak zrobię. Akurat jutro wypada ten trening więc nagram jak to wygląda. Dzięki


Zmieniony przez - Tygrysekk w dniu 2018-06-07 09:14:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3132 Napisanych postów 27984 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629382
Jak będziesz się ustawiał to mocno wypnij klatkę do przodu ściągnij łopatki w tył i w dół (najłatwiej to zrobić próbując jakby złamać sztangę przy chwytaniu nachwytem). Wyciągnij luz ze sztangi, napnij się i ma ruszyć sztanga wtedy dopiero w górę. Zanim zaczniesz robić mc zrób sobie serię planka przodem oraz serię wznosów tułowia na ławce rzymskiej na pośladki - czyli poduchy niżej na uda i podnosisz tułów ciągnąc pośladkami do momentu aż się zepną. Po tych dwóch wprawkach robisz dopiero mc. Na kolejnym treningu to samo ale sztanga idzie już piętro niżej - pod kolano..
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 196 Napisanych postów 1390 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 650465
Tak jest!

A skoro już mowa o ławce rzymskiej: mamy możliwość ustawienia kąta nachylenia od chyba 35 do 50 stopni. Który najlepszy dla pracy pośladków?


Zmieniony przez - Tygrysekk w dniu 2018-06-07 09:33:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3132 Napisanych postów 27984 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 629382
W sumie ciężko powiedzieć - ja bym na początek ustawił tak po środku i zobaczył jak to wejdzie.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 479 Napisanych postów 2070 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479587
Ja właśnie miałam ostatnio we wtorek ustawioną ławeczkę rzymską na 45 stopniach i na 1 poziomie czyli najniżej jak się dało (stopy skierowane na zewnątrz) i świetnie czułam pracę pośladków podnosząc się w górę czułam jak się same spinają


Zmieniony przez - Nikki w dniu 2018-06-07 10:57:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 479 Napisanych postów 2070 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479587
07/06/2018

Dzisiaj bez narzekania. Trening zmęczył nieźle, może nie aż tak jak ten pierwszy, po którym zakwasy w tyłku były wczoraj cały dzień ale i tak dał popalić
Nie zdążyłam zrobić wszystkich 3 serii bicepsa i ostatniego unoszenia nóg, bo spieszyłam się na kolejny dermomasaż

Trening B
1. Martwy ciąg
40kg x10 / 50kg x7 / 60kg x5 / 70kg x3 / 80kg x3+3+3 / 80kg x3+3+3 / 80kg x3+3+3
2. Podciąganie na drążku podchwytem
cc x3+3+3 / cc x3+3+3 / cc x3+2,5+1
3. Wiosłowanie sztangą w opadzie
40kg x5+5+5 / 40kg x5+5+5 / 40kg x5+5+5 / 30kg x30 (18+12)
4. Wyciskanie żołnierskie stojąc
10kg x10 / 15kg x7 / 17,5kg x5 / 20kg x3+3+3 / 20kg x3+3+3 / 20kg x3+3+3 / 10kg x 30 (15+8+7)
5. Uginanie sztangi stojąc
15kg x5+5+5 / 15kg x5+5+5 / 15kg x--------
6. Unoszenie nóg i bioder leżąc
cc x----- / cc x----- / cc x-----


Filmiki:














Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dalej widzę siebie tak samo...