SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 114587

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 25
Krótko. Mam 20 lat, rozpoczynam treningi akrobatyki powietrznej więc potrzebuję nabrać nieco siły. Od 12 lat jestem tancerką więc jakiś tam sportowy staż mam. Dodatkowy cel :
- zrzucić kilogramy: brzuch, boczki, uda
- rzeźba: brzuch – szczególnie dolna część i boczki, uda
Poniedziałek nadgarstki + przedramiona + brzuch
Wtorek rowerek / basen / bieg , rozciąganie ( 20 – 60 min )
Środa grzbiet + brzuch
Czwartek rowerek / basen /bieg , rozciąganie (20 – 60 min )
Piątek uda, łydki + brzuch
Sobota rowerek / basen / bieg , rozciąganie ( 20 – 60 min )
Niedziela wolne
moze byc taki plan ?


Zmieniony przez - dariadarka w dniu 2013-05-25 16:07:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4794
PYTANIE odnośnie techniki w wyciskaniu sztangi na barki siedzac. jak szeroki powinien byc chwyt ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 815 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 55127
Trening bicepsa dzień po plecach- może być czy zmienić rozkład?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2730 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78110
Pandarek
Dyslokacja barków- mobilność i wzmocnienie mniejszych mięśni obręczy barkowej.


to też warto włączyć po kontuzji barku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 20118 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184230
To ty tak męczyłeś Huberta w dzienniku o ten bark? Nie mam pojęcia co warto dołączyć, zadawanie tego samego pytania w każdym dziale na forum nie da Ci dużo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 629
Kiedyś już pytałem o sprawę podobną, ale nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Otóż jestem ekto, waga 63kg przy wzroście 175cm. Ćwiczę ok. 6 miesięcy, no i nie powiem, sylwetka uległa poprawie. Ale moim mankamentem wciąż jest brzuch. Pomimo, że jestem piłkarzem, to nie mam płaskiego brzucha. Wiem, że żeby mieć 6pak trzeba najpierw zrobić masę mięśniową, i nawet do tego nie dążę. Chcę mieć po prostu ładny, płaski brzuch chociaż z zarysami mięśni ( a takowe mam, oczywiście jak napnę ). Poradzi ktoś co w takim przypadku zrobić? Jaki trening?

Padłem. Nikt nie poda ręki. Sam wstanę. Silniejszy.

Co należy zrobić po upadku? To, co robią dzieci - podnieść się.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
baaasti42
PYTANIE odnośnie techniki w wyciskaniu sztangi na barki siedzac. jak szeroki powinien byc chwyt ?


Szerszej niż barki,tak aby przedramiona były prostopadłe do podłogi(może być szerokość z wyciskania na skosie/flacie).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
rolkoks
Trening bicepsa dzień po plecach- może być czy zmienić rozkład?


Ujdzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
OrangE
Kiedyś już pytałem o sprawę podobną, ale nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi.
Otóż jestem ekto, waga 63kg przy wzroście 175cm. Ćwiczę ok. 6 miesięcy, no i nie powiem, sylwetka uległa poprawie. Ale moim mankamentem wciąż jest brzuch. Pomimo, że jestem piłkarzem, to nie mam płaskiego brzucha. Wiem, że żeby mieć 6pak trzeba najpierw zrobić masę mięśniową, i nawet do tego nie dążę. Chcę mieć po prostu ładny, płaski brzuch chociaż z zarysami mięśni ( a takowe mam, oczywiście jak napnę ). Poradzi ktoś co w takim przypadku zrobić? Jaki trening?


Trenuj i dobrze się odżywiaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 815 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 55127
ronie220
mam takie opcje:
wtorek- plecy
sroda-klata+ biceps

lub poniedziałek- plecy
środa-klata+ biceps
Tylko, że nogi robię w piątek, a 2 dni na regeneracje nóg to trochę mało, i ciężko będzie zrobić konkretne ciągi, która opcja lepsza??
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Alternatywy dla ćwiczeń

Następny temat

Zmiana / Zamiana Cwiczen

NutLove