SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 126054

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2391
@pekulski Te wszystkie ekstrakty mają jakiś tam wpływ na funkcje regulacyjne w organizmie, Trawienie, spanie, metabolizm itd ale ile w tym magii a ile prawdy to już farmaceute pytać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2241 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 42043
Panowie mam pytanie , czy to może być alergia pokarmowa? kiedy zjem migdały ew orzechy laskowe to mam zatwardzenie nie mogę się wysrać ? czym to może byc spowodowane?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 276 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2020
domer
jaceeek
mam 33 lata, ćwiczę od 6 miesięcy, aktualnie split 4 razy w tygodniu, cały czas robię masę. zaczynałem od 84kg, do 88kg szło super (3 miesiące) potem coraz słabiej, więc zacząłem dokładać kalorii - więcej węgli złożonych. trochę ruszyło, aktualnie ważę 90,5kg, ale już rośnie mi dość mocno brzuch, a planowałem dobić do 95-97kg przed wycinką. biało mam na poziomie 2g/kg, tłuszcz 1g/kg, reszta węgle - teraz ponad 5g/kg. co mogę zmienić, żeby dobić jeszcze kilka kg masy, ale nie łapać już brzucha (98cm).

6 miesięcy budowania masy mięśniowej to bardzo długo. Szczególnie, że obwód w pasie jest spoty. Nie sugeruj się masą ciała a obwodami. Ja bym robił redukcję.

dzięki Domer. czy w takim razie na redukcję przejść na określony czas, czy też do póki nie zejdę z obwodem w pasie? to będzie moje pierwsza redukcja. co byś polecił?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1102