SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 198145

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17678 Napisanych postów 132068 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460233
Moje tabele też 3,8 pokazują, zależy pewnie też od piwa

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3674 Napisanych postów 31005 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 294221
J.W
węglowodany są z maltozy, i jest ich nie więcej niż 5 g na 100 ml
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 378 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 10889
dokładnie od piwa zależy, a raczej sposobu warzenia. Jako, że jestem piwowarem amatorem, bo mi zwykle piwo jasne nie podchodzi, to w skrócie - piwa "słodkie" mają więcej cukrów nierozkladalnych przez drożdże - maltodekstryny. Maltoza za to ślicznie przekształca się do alkoholu i w piwie nie powinno jej być, bo się to browarowi mało opłaca. Jedyna szansa, że tam by była jest orzy piwach, które miały duży ekstrakt, drożdże doszły do piwa (?) o mocy np 16% i zdechly z upojenia alkoholowego

Samemu, przy odpowiednim procesie warzenia można zrobić piwo o niskiej zawartości alkoholu i dużej maltodekstryn.

blat i ogień

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 786 Wiek 40 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14608
Czym zastapic 30g orzechow wloskich ? Najlepsza alternatywa ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 539 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17724
Najbardziej zbliżone składem raczej będą migdały albo orzechy laskowe.

Just can't stop!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista