SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 198148

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2391
@pekulski Te wszystkie ekstrakty mają jakiś tam wpływ na funkcje regulacyjne w organizmie, Trawienie, spanie, metabolizm itd ale ile w tym magii a ile prawdy to już farmaceute pytać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2242 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42187
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 276 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2020
domer
jaceeek
mam 33 lata, ćwiczę od 6 miesięcy, aktualnie split 4 razy w tygodniu, cały czas robię masę. zaczynałem od 84kg, do 88kg szło super (3 miesiące) potem coraz słabiej, więc zacząłem dokładać kalorii - więcej węgli złożonych. trochę ruszyło, aktualnie ważę 90,5kg, ale już rośnie mi dość mocno brzuch, a planowałem dobić do 95-97kg przed wycinką. biało mam na poziomie 2g/kg, tłuszcz 1g/kg, reszta węgle - teraz ponad 5g/kg. co mogę zmienić, żeby dobić jeszcze kilka kg masy, ale nie łapać już brzucha (98cm).


6 miesięcy budowania masy mięśniowej to bardzo długo. Szczególnie, że obwód w pasie jest spoty. Nie sugeruj się masą ciała a obwodami. Ja bym robił redukcję.


dzięki Domer. czy w takim razie na redukcję przejść na określony czas, czy też do póki nie zejdę z obwodem w pasie? to będzie moje pierwsza redukcja. co byś polecił?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
1. Czy spożywanie produktów nie pełnoziarnistych np. w postaci spodu pizzy, tortilli czy ciasta naleśnikowego będzie miało duży wpływ na efekty diety? (chodzi Ci o spożywanie 1-2 razy w tygodniu, pieczywo staram się jeść sojowe, pełnoziarniste lub żytnie)