SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3366494

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 604 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2468
andy nikomu nie chcialem dowalic !!!!1 nie jestem tak daleko jak ty i nie wiem czy jest latwo to wszystko zrobic bez kilkusekundowych przerw :D wydaje mi sie ze tak. ale przxekonam sie za kilkanascie dni . pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 250
wrest: nie chciałem urazić ;) Po prostu opis Twoich przypadłości pokrywa się z moimi problemami przy rozpoczynaniu szóstki - a ja jestem początkujący..
andy: No tak, tak, chodziło mi właśnie o dwusekundowe w miejsce trzysekundowych ;) btw: jak przeżyjesz te ostatnie 4 dni zarzucisz foty? Możnaby się trochę pocieszyć, mieć jakiś cel - dotychczas za dużo zdjęć się nie widywało..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 59 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 412
Bleh właśnie jestem po 2 dniu, bolą nogi, kark, kręgosłup no i brzuszek troche :) Ale damy rade:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 646 Wiek 35 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 15613
na początku bedzie bolało pewnie nie cwiczyłes za bardzo tych parti miesni co cie bolą i dlatego zycze miłego treningu

ch*j wie wszystko :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 515 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 9517
Ja jestem juz po 9 dniach i juz widac efekty tluszczyk sie troche spalil gorna czesc brzucha ladnie jzu wyglada tylko dolna nadal byle jak no ale mysle ze po skonczeniu szostki bedzie gies

Doradca i specjalista w dziale Motoryzacja...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący