SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna - Problem ?! Pytaj !!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 258044

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 117 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4706
?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 43 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33
Witam i mam pytanie. I proszę o radę gdyż jestem początkująca w zakresie suplementów :) Jestem bardzo aktywną osobą, ćwiczę codziennie, teraz kończę pierwszą fazę P90X. Myślałam o zakupie białka, kreatyny i bcaa ale boję się, że będę wyglądała jak kulturystka :) Chciałabym wyrzeźbić mięśnie ale bez przesady. Nie bardzo się znam na suplementach i boję się przesadzić. Doradźcie mi proszę :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 35
Cześć,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 35
Omg, nie doczytałem że enter wklepie mi od razu post - sorki.

Zrobiłem zakupy i planuję zastosować No-shotgun'a oraz Muscletech cell tech.
https://sklep.sfd.pl/Vpx_NO_Shotgun_MHF-1-opis25629.html
http://www.muscleandstrength.com/store/muscletech-cell-tech-hardcore.html

NO-shotgun przed treningiem oraz cell tech po treningu. Trening 3x w tyg.

Macie jakieś opinie odnośnie takiego połączenia?
Jakieś sugestie co do dawkowania?

Planuję w dnt rano zapodawać cell jedną miarkę. W dt przed treningiem 1miarka Shotguna oraz 2miarki cell po treningu.
Nie mam pewności co do dawek cella po treningu oraz w dnt - nie wiem czy na początku zrobić ładowanie jakieś. Na opakowaniu proponują zrobić przez tydzień ładowanie a później w dnt 2miarki rano oraz 2miarki po treningu ale w sumie nie uwzględniają przedtreningowego supportu (w tym wypadku shotguna).

Z góry dzięki za sugestie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący