SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 151515

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 276 Napisanych postów 4714 Wiek 54 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 69516
Też czuję się zawiedziony, że nie będzie kontynuacji szczegółowej. Liczyłem na kopalnię wiedzy i małą ściągawkę bo też jadę z masą.Powodzenia życzę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4932 Napisanych postów 15291 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1180542
Gwid
nie znam się na allaszkach
większe zaskoczenie to fakt, że w końcu twarz pokazałeś chodzi o ćwiczenie mimiki też?
przyznam kabo uczciwie i bez bicia ( tylko się nie gniewaj jak połowa forum dzisiaj) - nigdy bym nie obstawiał że akurat Ty będziesz w MP 2015
fajnie że masz profesjonalnych trenerów ale szkoda że nie chcesz prowadzić dziennika "na bogato" bo teraz to może będzie skarbnica wiedzy.

jak by nie patrzył powodzenia i tyraj dalej - przyznam że trochę głupio mi będzie jak wbijesz np. masę za rok na czyste 79/80 kg bo tyle to ja na redukcji ważyłem a ty będziesz wtedy kox przy takim wzroście


Gwidu - pokazałem się bo doszedłem do wniosku, ze Ojan ma rację znajoma z netu morda może też w czymś kiedyś pomóc , sesja zdjęciowa jest zawsze dla mnie wyzwaniem, nie przychodzi jeszcze naturalnie pospinanie wszystkiego co powinno być spięte w danej pozie, a na dodatek z uśmiechem na ustach (do tej pory mina nie była ważna bo zamazywana, teraz to się zmienia)
poza tym trzeba się pokazywać, zacząć przyzwyczajać do sławy bo już za rok będą wywiady, uściski dłoni, gratulacje wizyty w zakładach pracy ... ,
i powiem szczerze, że start to dla mnie też jest zaskoczeniem i przyszedł dość spontanicznie, widocznie potrzebuję potężnej dawki motywacji żeby działać na pełnej k***ie, lepszej motywacji do zbudowania sylwetki chyba nie będzie

ojan