SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT Maki100 - redukcja

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4888

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 687
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 34 lata
Waga : 100
Wzrost : 178
Staż treningowy: 0
Obwód pasa 106
Obwód klaty: 115
Obwód uda: 64
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): żaden, od półtorej tygodnia 3x w tygodniu basen, aeroby z handelkami 3 kg
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : w domu mam hantle, sztangę i obciążenie do ok. 60 kg
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) :
Stan zdrowia: dobry z wyjątkiem kręgosłupa- stosowane blokady kilka lat temu
Preferowane formy aktywności fizycznej: domowa siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak, teraz 2300 kcal 200B/150W/100T
Wrażliwość na stymulanty: nie wiem/nie stosowałem
Możliwości finansowe: wystarczą
Twoje pytanie -cel/problem/opis: redukcja

BF 35%, typ endomorfik.
Chciałbym zacząć ćwiczyć siłowo, ale głównym problemem jest kręgosłup. Kilka lat temu miałem blokady i od czasu do czasu się odzywa.
Ułożyłem plan treningowy, odrzucając martwy ciąg i przysiady ze względu na niego. Szczególnie mam problem z nogami. Mógłby ktoś bardziej doświadczony zerknąć i doradzić?


6 tygodni
1-2 tydzień -3 serie x 12
3-4 tydzień - 3 serie x 10
5-6 tydzień - 3 serie x 8

BARKI/BICEPS
1.Wyciskanie sztangielek siedząc – 3 serie x 12
2.Unoszenie sztangielek bokiem – 3 serie x 12
3.Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami – 3 serie x12
4. Uginanie ramion z hantlami – 3 serie x 12

NOGI
1.Przysiad bułgarski – 3 serie x12
2.Wysoki step ze sztangielkami – 3 serie x12
3.Wspięcie na palce -3 serie x12

KLATA/TRICEPS
1.Wyciskanie hantlami w poziomie – 3 serie x 12
2.Wyciskanie hantlami w skosie – 3 serie x 12
3.Rozpiętki – 3 serie x 12
4.Wyciskanie francuskie – 3 serie x 12

PLECY/ BRZUCH
1.Wiosłowanie w opadzie- 3 seriex12
2.Unoszenie nóg w zwisie na drążku 3 serie x 12
3.Podciąganie na drążku - max ilość
4. Pompki 3 serie x 12

Jeszcze przykładowe michy do sprawdzenia:











Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 130480
dość fajnie to rozpisałeś

wydaje mi się że na sam start troszkę zbyt przeładowany trening, jak do tej pory nie ćwiczyłeś to na początku reakcja organizmu będzie bardzo dobra, więc można trochę obciąć go

z miski staraj się wywalić szynki, pasztety i ryby z puszki i na start będzie OK

będę zaglądał, powodzenia

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 687
Pasztet robiony samodzielnie. Szynka dzisiaj zamarynowana, więc będzie swoja wędlina. Żona z działu Ladies korzysta, więc pomaga. Jedynie z treningiem problem. Dlatego na początku na razie te aeroby z 3 kg hantlami - codziennie 25 minut aby od czegoś zacząć.



Zmieniony przez - Maki100 w dniu 2015-11-04 22:06:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 130480
Maki100
Pasztet robiony samodzielnie. Szynka dzisiaj zamarynowana, więc będzie swoja wędlina. Żona z działu Ladies korzysta, więc pomaga. Jedynie z treningiem problem. Dlatego na początku na razie te aeroby z 3 kg hantlami - codziennie 25 minut aby od czegoś zacząć.




Zmieniony przez - Maki100 w dniu 2015-11-04 22:06:52


no tak, zbyt dobrze to rozpisane więc mogłem się domyśleć że ktoś pomógł

dawaj linka do jej dziennika jak prowadzi

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 687
Już dawno nie prowadzi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 394 Napisanych postów 3473 Wiek 44 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 106505
pacze :)
i powodzenia



Zmieniony przez - KEBUL74 w dniu 2015-11-04 23:49:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 687
No to zaczynamy prowadzenie DT.

Zacząłem 25.10.2015. Dieta 2300 200B/150W/100T.

Dzień 12 (05.11.2015)

Dieta:
Bez odstępstw, ale ostatnio mam problemy z dobiciem białka do 200. Węgli bym zjadł :)

Trening:
Rano: basen - 40 długości
Wieczór: Pierwszy, próbny trening siłowy. Żona z ciekawości chciała, abym sprawdził ile dam radę wycisnąć, więc jak zacząłem to już skończyłem. Musze dokupić ławeczkę do domu, bo żona jak ćwiczyła w domu to na piłce i nie byłem w stanie wykonać wyciskania w skosie. Na razie to takie dobieranie ciężarów, bo nie wiem za ile się zabrać.

KLATA/TRICEPS/BICEPS
1.Wyciskanie sztangi w poziomie – 12x22/12x32/12x40 (ostatnią serię już czułem dość dobrze)
2.Wyciskanie hantlami w skosie - nie wykonane
3.Rozpiętki – 12x5/12x5/12x6,5
4. Francuskie uginanie rąk hantlami - 12x4,5/12x5,5/12x5,5
5. Uginanie ramion z hantlami – (tu dorzuciłem ćwiczenie, w planie jest z barkami) 12x/5,5/12x6,5/12x7

Plus 25 minut aerobów.


W niedzielę ważenie i mierzenie po 2 tygodniach.




Zmieniony przez - Maki100 w dniu 2015-11-05 22:16:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 207 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13583
Podglądam :)


Zmieniony przez - emilys w dniu 2015-11-05 23:53:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3481 Napisanych postów 19239 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1044322
Jak się robi aeroby z 3kg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 48 Wiek 37 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 687
domyslalm sie że to mało, ale biorac pod uwage moj dotychczasowy tryb życia "sportowca" (wygrzewanie kanapy i bieg do lodówki) to narazie mi starczy, stoponiowo bede dokladał. To dopiero kilka dni :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3481 Napisanych postów 19239 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1044322
Nie chodziło mi o ciężar lecz sposób wykonania.
Aeroby kojarzą mi się np. z biegiem lub szybkim marszem.
Ikona kulturystyki Steve Reevers chodził z obciążnikami na rękach i nogach (prawdopodobnie ważyły niewiele więcej niż kilka kilogramów).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

cykl na rzeźbe ze wspomaganiem

Następny temat

Zabawa w pytania: kto bedzie nowym moderatorem od grudnia(za flexa ) ?