SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Czawaj - Dare to Dream

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 459689

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1633 Napisanych postów 5176 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 210814
Dzięki, Panowie

---------------------------------------

Czawaj, Czawaj... opuszczasz się!


Istotnie, coś jest w powietrzu, ten zimowy okres nie pomaga mi w motywacji. Tyle dobrze, że plecy lepiej, treningi są oczywiście, ale jakoś nie ma parcia by pisać w dzienniku. A może nie ma się czym chwalić? Skrobnę coś, bo nareszcie mini cut zaczął dawać naoczne efekty- w końcu to już 5ty tydzień


MINI CUT
Tydzień 5
14.01.2019 - DT 1
15.01.2019 - DT 2
17.01.2019 - DT 3

Treningi po ustawce, więc na samym workoucie power był! Gorzej się zebrać Zdjęć żarcia nie robiłem, leci cały czas to samo, monotonnie- kalorii mało więc nie chce mi się kombinować z kilkoma gramami mąki Wspomnę jednak o pomiarach, cięciach w diecie i nieco o treningu.

Pomiary:
Stopniowo w dół, przy czym pierwsze 4 tygodnie po -0,5cm z pasa, a więcej z wagi. Z kolei w obecnym tygodniu zleciało całe -1cm z pasa, zaś waga stoi w miejscu, co dobrze wróży. Od początku mini cuta wygląda to tak:




Obecnie jest tak, pierwsze 2 tygodnie z DT wyleciało po 100g węgli, potem co tydzień po 70g i nieco fatu.
W DNT w pierwszych tygodniach poszły węgle i fat, potem już leciutko z fatu.

DT:

DNT:


Plan jest taki by wytrwać jeszcze tydzień lub dwa i zaczynamy masę.


Po staremu.


14.01.2019
CZWÓRKI
Trening o 6 rano przed pracą wszedł zaskakująco dobrze. Ciężarów nie dodawałem, za to w bułgarach zrobiłem wszystkie 3 serie na 15x (a nie 15 12 10).



Przysiady bez zmian, szło ciężej niż ostatnio, miałem problem z przybieraniem korzystnej pozycji bez butt winka, ale i tak OK.



Dalej hacki w stylu Platza- w końcu kolana nie były zmęczone po bułgarach i mogłem pocisnąć. Tzn skupiałem się przede wszystkim na trzymaniu core i spinaniu dupska po każdym powtórzeniu, swoją drogą świetne rehabilitujące dla mnie posunięcie.



Na koniec prostowanie. Czasu na łydki nie starczyło, jak zwykle Cardio też krótsze, ale nadrobiłem potem spacerami w pracy







15.01.2019
PLECY+DWÓJKI
Fajny trening, to samo co ostatnio, przy czym w dwójkach wyrzuciłem uginanie jednonóż w staniu, a dałem w leżeniu. W wiośle oraz high rowie +5kg.

17.01.2019
BARKI+ŁAPY
Bez werwy coś, nudzą mnie małe partie, serio... Barki zrobiłem w gigant serii i o dziwo nawet dołożyłem ciężaru! Potem niestety okazało się, że przy nich musiał oberwać triceps, bo ciężary musiały być 15% niższe niż zeszłym razem. Mimo wszystko OK.

------------------------------------------------

A teraz kończę kawę i lecę na nogi. Nie wiem jak regeneracja, bo były robione w poniedziałek (przesunięte z sb przez ustawkę, na której wolałem spompować klatkę ). Jedno jest pewne- są nogi, jest motywacja!



Zmieniony przez - Czawaj w dniu 2019-01-18 10:15:40

Zmieniony przez - Czawaj w dniu 2019-01-18 10:16:03

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 8 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 75
Tomku znamy się tyle czasu ale nie znam Cię z takiej strony jak blog . Rewelacyjnie wszystko opisujesz,jasno i czytelnie :) Będę czerpał inspirację od Ciebie :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3406 Napisanych postów 43258 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 331874
Czasem warto pominąć zasady dotyczące regeneracji czy ogólnie pojetego treningu i zrobić po prostu to na co sie ma ochotę ;)
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masa mięśni brzucha - ćwiczenia

Następny temat

Trening brzucha-- problem z ksztaltem

;