[BLOG] zdrowo i sportowo - Nene87

Ilość wyświetleń tematu: 756834

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6529 Napisanych postów 36038 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 679847
Zrozumiałe. Ja mam 5 minut samochodem na siłownię. Ale teraz dzikie tłumy się zrobiły. Większość osób z drugiej siłowni w mieście przyszło do nas i są godziny że w szatni ciasno jak w pudełku zapałek.

Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3416 Napisanych postów 6136 Wiek 36 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 264580
oj to współczuję nienawidzę jak są tłumy na siłowni.
Może gdyby moja siłownia była otwarta to bym chodziła... kto to wie.

Ekspert
Ale ja robię na tyle niestandardowy trening, że moje stanowiska do ćwiczeń zazwyczaj są wolne. Także nie narzekam za bardzo.

Ekspert
ja tam nie lubię jak jest ciasno; moja siłownia jest na tyle mała, że tłum powoduje zaduch i śmierdzi potem ciężko się ćwiczy jak brakuje tlenu.

Ekspert
W niedzielę udało się pojechać w góry.

Coś na zasadzie jak ostatnio. Dojechaliśmy do Nowej Rudy samochodami, wsiedliśmy w pociąg, dojechaliśmy do Ścinawki Średniej i weszliśmy na szlak. Po drodze dwie wieże widokowe i ognisko i wróciliśmy do Nowej Rudy.
Niestety ze śniegu zrobiło się okropne błoto mam jeszcze nadzieję, że w tych wyższych górach coś zostało i się uda tej zimy podreptać po śniegu

Dziś rano weszłam na wagę na koniec Grudnia było 57kg, dziś na 3 dni przed @ waga pokazała 58kg - także nie jest źle. Ten 1kg był mi potrzebny w sferze zdrowia. Niebawem pojadę jeszcze na TSH i mam nadzieję, że wyszłam na prostą

Ekspert
No ciekawe jak to TSH wyjdzie. Ale jak samopoczucie dobre i ogólnie regeneracja, sen, sylwetka - to i TSH nie powinno być złe.

bziubzius Moderator
Ekspert
Szacuny 4304 Napisanych postów 17985 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 282905
powinno TSH być lepsze, w końcu dobrze spędziłaś osttani czas
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12212 Napisanych postów 22070 Wiek 54 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 627793
Dzisiaj na plazy w Gdyni było mnóstwo morsic - ale niestety żadna taka zgrabna:) aż sobie pomyślałam o Tobie.
Same kobitki swoją droga....
Paatik
Same kobitki swoją droga....

ależ mi miło Paatik, że pomyślałaś o mnie W zeszłym tygodniu nie udało się morsować, @ skutecznie mi to uniemożliwił

W Lutym 380 513 kroków. Góry mnie ratują trochę, cieszę się, że mam je tak blisko.

W niedzielę pojechaliśmy w Karkonosze - start z Kowar, strome podejście do Skalnego Stołu, potem przez Czoło do Przełęczy Okraj i zejście do Kowar. To już ostatnie podrygi zimy w górach, jak nie spadnie śnieg to wszystko popłynie niebawem. Na szczytach tylko śniegu po pas, im niżej tym gorzej.
Królowa ( Śnieżka ) się jednak nie poddaje - oczywiście dalej cała na biało

Ekspert
Kurczę - ja mam tylko 246,779 na liczniku, a i tak u mnie jest to progres.
Czekaj, cieplej będzie, zacznie bieganie wpadać to Cię dogonię:)
Nowy temat Wyślij odpowiedź

PROTEINY Z ŻYWNOŚCI KONWENCJONALNEJ I SUPLEMENTÓW - ile potrzeba?

Nowy numer Drużyny Mistrzów - Bosski $ Activlab Team!