SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pojedyncze pytania Juniora vol. 7

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 190852

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17707 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
udzielaj się w dziale co roku są jakieś konkursy masa/redukcja gdzie możesz być czyimś podopiecznym.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 304533
elena_1994
Hej! Mam na imię Elena, jestem studentką z Bułgarii. Lubię podróżować, ale nie mam za dużo kasy, więc szukam kogoś, kto mi pomoże. Zwiedziłam już Kraków, teraz chciałabym pojechać do Warszawy, a potem do Łodzi, Poznania i Wrocławia. Trochę to nietypowe, ale szukam ‘tymczasowych chłopaków’, którzy mnie przenocują, zaproszą na obiad i oprowadzą po mieście. W zamian postaram się, by ten wspólnie spędzony czas bardzo im uprzyjemnić..
Oczywiście mam też swoje wymagania. Szukam chłopaków poniżej 30 lat, wyższych niż 1m75cm, mających gruby portfel i hojny gest.
Zobaczcie mój filmik





Tego pluszaka zabierasz ze sobą? Jeżeli tak, to do wymagań dodaj samochód dostawczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1813
Ile kcal dziennie spozywac jezeli robie 2 tygodnie przerwy od treningu ze wzgledow zdrowotnych? Do tej pory moj bilans wynosil 3800kcal/ dzien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 373 Napisanych postów 732 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16921