SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 201284

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3444 Napisanych postów 61146 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670578
Zapraszam do nowego tematu.
1

Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 342 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3382
Witam
Pewna osoba proponowała mi.spożywanie ryżu.białego po.treningu.siłowym
Twierdząc.ze.pozbawiony jest.wartości.odżywczych ale.powoduje.ogromny.wyrzut insuliny
Jaka korzyść.płynie.z.tego.wyrzutu insuliny?
Jeśli moim.celem jest.redukcja.mogę.tak.jeść.po.siłowym czy.lepiej.jak.wrzucę.brązowy.ryż.kasze.lub makaron.razowy?

Drugie.pytanie
Rano.nacczo lecę.na.Cardio, wracam i.jem.omlet.jajko.plus.owsianka.owoc.masło.orzechowe migdałowe, celem jest.redukcja

No.i.owoc.spowoduje.wyrzut.insuliny, co Teoretycznie uniemożliwi.spalanie.tłuszczu

Wiec.taki.posiłek nie.jest.wskazany? Jeść.same białko.i.węgle?

Zmieniony przez - grecja217 w dniu 2015-04-21 18:59:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 583 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6088
Jedzenie ryżu, a ogromy wyrzut insuliny to moim zdaniem mit... Nie jesteś w stanie zjeść takiej ilości by spowodować wyrzut insuliny, który przyniósłby jakieś efekty dla twoich mięśni.
Ryż biały to węgle proste czyli szybko trawione, skoro jesteś na redukcji to nie lepiej bezpośrednio po treningu zjeść banana+odżywka białkowa a jakąś godzinkę po pełnowartościowy posiłek z ryżem brązowym który jest źródłem węgli złożonych?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 226 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3015
Jestem na diecie LC. W DT do 150g. WW w DNT 100g. WW. Zostało mi już tylko lilka tyg. Działa jak należy. Moim celem jest zejście do 8% BF i przejście na okres zdobywania czystej i jak najlepszej jakości masy. Moje pytanie tyczy się tempa podbijania kcal głównie z WW. Nie wiem ile kcal podbijać na starcie oraz mam problem z ilością odpowiednich proporcji. Białko dałbym 2,5 g ( jestem na podkładzie i będę na jeszcze większym ). Tłuszcze powiedzmy 1g. a resztę powoli podbijać z WW według obliczonej PPM ?
Ktoś ogarnięty na bombie pomoże ?
Obecna sucha waga 92 kg. Więc kcal będzie na masie lekko ponad 3K
Na redukcji moje PPM to 2750 kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 173 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1255
Ryż biały to nie węgle proste. Chemicznie to skrobia, a więc 'wungiel' złożony. Po prostu wolniej uwalnia energię niż np kasza gryczana, ryż brązowy.
"Jedzenie ryżu, a ogromy wyrzut insuliny to moim zdaniem mit... Nie jesteś w stanie zjeść takiej ilości by spowodować wyrzut insuliny, który przyniósłby jakieś efekty dla twoich mięśni. " - po częsci prawda, po częsci nie. Fakt, nie spowoduje to tak gwałtownego wyrzutu insuliny jak zjedzenie np banana albo słodyczy, ale mimo wszystko uwolnienie insuliny nastąpi. No ale i to zjawisko jest porządane w oknie anabolicznym po treningu, z faktu, dzięki niej mięsnie moga zostac spowrotem naladowane glikogenem i umożliwmy im prawidłowe odżywienie i uzupełnienie energii w organizmie. Co do kwestii ryżu białego po treningu na redukcji to jestem zwolennikiem mniej rygorystycznego podejscia i sądzę, że nawet na redukcji można sobie na niego pozwolić po treningu, a nawet jest to wskazane(chcemy szybko uzupełnić węgle, więc ryż się nada do tego bardzo dobrze)

Zmieniony przez - Wezuwiusz w dniu 2015-04-21 22:40:09

Zmieniony przez - Wezuwiusz w dniu 2015-04-21 22:43:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 964 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7500
grecja217
Witam
Pewna osoba proponowała mi.spożywanie ryżu.białego po.treningu.siłowym
Twierdząc.ze.pozbawiony jest.wartości.odżywczych ale.powoduje.ogromny.wyrzut insuliny
Jaka korzyść.płynie.z.tego.wyrzutu insuliny?
Jeśli moim.celem jest.redukcja.mogę.tak.jeść.po.siłowym czy.lepiej.jak.wrzucę.brązowy.ryż.kasze.lub makaron.razowy?

Drugie.pytanie
Rano.nacczo lecę.na.Cardio, wracam i.jem.omlet.jajko.plus.owsianka.owoc.masło.orzechowe migdałowe, celem jest.redukcja

No.i.owoc.spowoduje.wyrzut.insuliny, co Teoretycznie uniemożliwi.spalanie.tłuszczu

Wiec.taki.posiłek nie.jest.wskazany? Jeść.same białko.i.węgle?

Zmieniony przez - grecja217 w dniu 2015-04-21 18:59:11
biorąc to co napisales i podpowiedzi gosci ponizej polecam Ci raz na jakis czas zawrzec w diecie bialy ryż,ale czesciej pelnoziarnisty.Nie boj sie też owocow na redukcji o ile to nie jest ilosc w kilogramach. Owoce nie mają wysokiego indeksu glikemicznego wiec ich sie nie boj.Zjesz dwa-trzy owoce dziennie to bedzie okej, fruktozy w tej ilosci tez nie ma sie co obawiac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 964 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7500
WilczeSerce
Jestem na diecie LC. W DT do 150g. WW w DNT 100g. WW. Zostało mi już tylko lilka tyg. Działa jak należy. Moim celem jest zejście do 8% BF i przejście na okres zdobywania czystej i jak najlepszej jakości masy. Moje pytanie tyczy się tempa podbijania kcal głównie z WW. Nie wiem ile kcal podbijać na starcie oraz mam problem z ilością odpowiednich proporcji. Białko dałbym 2,5 g ( jestem na podkładzie i będę na jeszcze większym ). Tłuszcze powiedzmy 1g. a resztę powoli podbijać z WW według obliczonej PPM ?
Ktoś ogarnięty na bombie pomoże ?
Obecna sucha waga 92 kg. Więc kcal będzie na masie lekko ponad 3K
Na redukcji moje PPM to 2750 kcal.


nie latwiej bedzie Ci zalozyc temat w dziale doping ? ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 193 Napisanych postów 1334 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13530
Wezuwiusz
Ryż biały to nie węgle proste. Chemicznie to skrobia, a więc 'wungiel' złożony. Po prostu wolniej uwalnia energię niż np kasza gryczana, ryż brązowy.
"Jedzenie ryżu, a ogromy wyrzut insuliny to moim zdaniem mit... Nie jesteś w stanie zjeść takiej ilości by spowodować wyrzut insuliny, który przyniósłby jakieś efekty dla twoich mięśni. " - po częsci prawda, po częsci nie. Fakt, nie spowoduje to tak gwałtownego wyrzutu insuliny jak zjedzenie np banana albo słodyczy, ale mimo wszystko uwolnienie insuliny nastąpi. No ale i to zjawisko jest porządane w oknie anabolicznym po treningu, z faktu, dzięki niej mięsnie moga zostac spowrotem naladowane glikogenem i umożliwmy im prawidłowe odżywienie i uzupełnienie energii w organizmie. Co do kwestii ryżu białego po treningu na redukcji to jestem zwolennikiem mniej rygorystycznego podejscia i sądzę, że nawet na redukcji można sobie na niego pozwolić po treningu, a nawet jest to wskazane(chcemy szybko uzupełnić węgle, więc ryż się nada do tego bardzo dobrze)
]

Pomyliłeś się, szybciej uwalnia energię, niż np. ryż brązowy czy kasza.
Z tym ryżem białym i wyrzutem insuliny w oknie anabolicznym. To jak najbardziej tylko dodajesz sporą łyżkę dżemu do tego ryżu, najlepiej rozgotowanego i jest ok. Dobry jest też biały makaron z np dżemem jako pierwszy posiłek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 231 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3246
a co z nabiałem ? Gdzieś czytałem że on też podnosi insulinę, czy np. ryż z jogurtem naturalnym to dobry pomysł ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3444 Napisanych postów 61146 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670578
Dobry pomysł to pełnowartościowy posiłek. Np kasza gryczana biała z mięsem i warzywami.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 193 Napisanych postów 1334 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13530
Jako pierwszy posiłek po treningu? Chyba nie :)

Zmieniony przez - ryba266 w dniu 2015-04-22 21:25:36
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Cannibal Inferno Lean FX AD-3

Następny temat

Dieta do oceny . Pewien problem