SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 301013

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 68
Ćwiczę od 3 miesięcy, trening 3 razy w tygodniu, przez pierwszy miesiąc FBW teraz split (klata + triceps, plecy + biceps, nogi + barki) - zgapiłem od kogoś z forum. Trenuję głównie na wolnych ciężarach (hantle, sztanga) staram się nie korzystać z maszyn. Po każdym treningu trochę rowerka, jakiś ćwiczeń na brzuch itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 478 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3678
Siemanko. Od tygodnia stosuje diete wysokotłuszczową na mase miesniową , trenuje mnie personalny trener . Czuje sie bardzo dobrze na tej diecie, lecz jedna rzecz mnie nie pokoi . Codzinnie mam 6 jajek na sniadanie lub popludniu, jak to jest z cholesterolem w tym przypadku ? Wychodzi jakies 40 jajek tygodniowo . Przez moj 2 letni staż nigdy nie spozywalem tylu jajek w ciagu tygodnia, najwiecej mozna powiedziec do 16-18 i było wporzadku.

Rafis

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3674 Napisanych postów 31005 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 294222
Nic Ci nie będzie, cholesterol egzogenny nie ma wpływ na endogenny we krwi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6274 Napisanych postów 76052 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754952
W niczym to nie szkodzi. Pamiętaj jednak, że masz spory wybór. Wiele różnych mięs, ryb.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 258
100g płatków owsianych + 15g Ostrovit WPC 80 + banan czy 100g PVL Mutant Mass?


Zmieniony przez - zden4 w dniu 2015-09-27 22:18:01
...
Napisał(a)