SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

prz1993 / droga do wyjścia na scene / podsumowanie redukcji s. 190

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 272381

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 21734 Napisanych postów 30936 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 872476
Witam.
Postanowiłem założyć dziennik, aby mieć jakąś motywacje, powiększać swoją wiedzę dzięki Waszym wskazówkom, radom, no i opisać drogę do swojego debiutu w kulturystyce (jeśli do niego dojdzie )

Wstęp
Niedawno skończyłem 18 lat, na poważnie ćwiczę już jakieś 3 lata, lecz myśl o wystąpieniu w zawodach przyszła dopiero w tym roku, kiedy po redukcji doszedłem do wniosku że jako taką sylwetkę posiadam, i może warto by było w przyszłości gdzieś wystartować Początkowo planowałem start na Mistrzostwach Szkół Ponadpodstawowych w Kłodzku w 2012, ale teraz myślę że to chyba za wcześnie, i w sumie dokładnego planu co do staru na razie nie mam.

Obecnie jestem w trakcie masowania. Niestety mam taki typ budowy że nie daje rady robić czystej masy, i zawsze dość mocno zalewam się tłuszczem. Zdjęcia które wstawię są z końca sierpnia, obecnie jest troche bardziej tłusto Narazie najbardziej zależy mi na poprawie nóg i ramion, bo te partie najbardziej odstają.

Wymiary i rekordy siłowe
Wzrost: 183 cm
Waga: 90 kg
Pas: 86 cm
Klatka: nie umiem mierzyć, jakoś mało wychodzi
Ramię: p-43, l-42,5
Udo: 62 cm
Łydka: 41 cm

Wyciskanie poziomo: 155 kg
Przysiad: 3x 150 kg
Martwy ciąg: 3x 180kg




wyciskanie 155kg

Dieta:

Nie mam wszystkiego wyliczonego co do grama, obecnie wygląda mniej więcej tak:

1. płatki owsiane 100g + rodzynki + 4 jajka + mleko 250ml + jabłko + WPC 20g
2. ryż 100g + szynka ze świniaka 200g
3. płatki owsiane 130g + WPC 30g + oliwa 5ml
4. makaron 120g + ryba 200g + oliwa 5 ml
5. makaron 120g + cyc z kurczaka 200g + oliwa 5ml
6. Twaróg chudy 250g + oliwa 13ml

W dzień treningowy dochodzi po treningu 120g rodzynek + 40g WPC + jabłko

Suplementy:
Obecnie bieda tylko WPC sfd econo i chela mag b6 olimpu.

Trening:
push/pull 4x/tydzień.

Poniedziałek - pull I

1. Wiosłowanie półsztangą oburącz RAMPA 4x6 -15%, -30%
2. Podciąganie do klaty 4x max
3. Uginanie leżąc 4x12
4. Unoszenie hantli bokiem 4x8-12
5. Podciąganie sztangi do brody 3x15
6. Uginanie hantlą w opadzie 4x12
+ przedramie, łydki

Wtorek - push I

1. Wyciskanie sztangi skos dół RAMPA 4x6 -15%, -30%
2. Wyciskanie sztangi skos góra 4x8
3. Przysiad przedni 3x10
4. Prostowanie siedząc 3x12
5. Pompki na poręczach 3x6-8
6. Francuz leżąc 3x8
7. Wyciskanie hantlami na barki 4x12
+ brzuch

Czwartek - pull II

1. MC na prostych nogach 4x8-12
2. Uginanie leżąc 3x10
3. Ściąganie wyciągu podchwytem 4x8-10
4. Wiosłowanie hantlą 3x12
5a. Face pull 4x12
5b. Szrugsy leżąc na ławce 45* 4x15
6. Uginanie sztangą 3x8-10
7. Uginanie hantlami młotkowo 3x10
+ przedramie, łydki

Piątek - push II

1. Przysiad tylni RAMPA 4x6 -15%, -30%
2. Przysiad bułgarski 4x8
3. Prostowanie siedząc to out 2x12
3. Wyciskanie hantli skos góra 4x10
4. Rozpiętki poziomo 3x12
5. Wyciskanie zza karku RAMPA 4x6 -15%, -30%
6. Unoszenie hantli przodem 3x10
7. Francuz hantlą 4x10
+ brzuch

Zdjęcia
Tak jak mówiłem fotki są z końca sierpnia, ewentualnie kilka wrzuce z początku wakacji na full rzeźbie






































I kilka z końca redukcji:


















To chyba tyle


Zmieniony przez - prz1993 w dniu 2011-10-12 23:53:31
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 8346 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 180203
Ładny trening, noga tez kozacko wygląda Tylko muza jakaś taka średnia Ja mam chyba z 6setów nowych i kozackich Bedzie na czym ponapierdzielać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 10674 Napisanych postów 30013 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 609984
Witam

bedę na pewno zagladał

wymiary i waga obecna czy to co było po redukcji(jest na zdj)
przed redukcją ile ważyłes?
forma b. dobra

powodzenia.

Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2011-10-13 14:14:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11150 Napisanych postów 51602 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dobra forma! Będę zaglądał Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 21734 Napisanych postów 30936 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 872476
Marian: Wymiary aktualne, na zdjęciach wszystko troche mniejsze Przed redukcją ważyłem 96kg, tutaj jest kilka fotek z tamtego okresu: https://www.sfd.pl/Przed_i_Po_Redukcjii-t494853-s9.html


Czwartek: pull II:

1. RDL 12x87, 10x96, 8x105, 8x105
2. Uginanie leżąc 10x27,5, 10x27,5, 10x27,5
3. Ściąganie wyciągu podchwytem 10x54, 10x54, 8x60, 8x60
4. Wiosłowanie hantlą 12x34, 12x34, 12x34, 12x34
5a. Face pull 12x26, 12x26, 12x26, 12x26
5b. Szrugsy hantlami leżąc na ławce 45* 15x19, 15x19, 15x19, 15x19
7. Uginanie sztangą 8x46, 8x46, 10x40
8. Uginanie hantlami młotkowo 10x18, 10x18, 9x18

Po treningu 25 min aero na rowerku.


MC na prostych nogach 8x105kg






Wiosłowanie hantlą 12x34kg



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 304533
Ale ta młodzież dzisiaj wyrośnięta

Garba łapiesz w mc a do wiosła dodaj kg - ja przy podobnej wadze wiosłowałem 92 x 5

powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 478 Napisanych postów 12579 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 288453
Chwali pięta Hubert.

Bede zagladał na pewn.

Zmieniony przez - cvfdbkz w dniu 2011-10-13 20:27:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 21734 Napisanych postów 30936 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 872476
Hubert: Właśnie wiem że lekki garb jest, będę starał się to skorygować. Co do wiosła, to mógł bym dorzucić więcej (no może nie 92 ), ale wtedy technika nie była by najlepsza. Będę dokładał pomału

Zmieniony przez - prz1993 w dniu 2011-10-13 20:38:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 478 Napisanych postów 12579 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 288453
Przy plecach nie jest wskazane az tak bardzo pedantyczne podejscie co do techniki.
Wiadomo ze trzeba jakies zasady zachowac zeby nie zrobic sobie krzywdy ale i ciezaru trzeba doyebac.

Poswieci odrobine jednego na koszt drugiego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 308 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20596
rok starszy ode mnie a jaki byq ;) na pewno będę sledził,
zdradzisz sekret jak się tak dobrze wycięłeś w te 11 tyg?
jaki rodzaj treningu, duży ciężar mało powt czy raczej odwrotnie robiłes? ile razy w tyg aero? i jaka była ich forma? no i jak z dieta? były wtedy jakieś suple?
na prawdę twoja redukcja była mega, wg. mnie mięsa nie popaliłeś, po redu wyglądałeś na wiekszego niz na masie ;)) takie jest moje zdanie.

"Ludzka siła wyrasta ze słabości"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Szacuny 21734 Napisanych postów 30936 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 872476
pzdrelkk: Dzięki Myślę że wyciąłem się tak głównie dzięki temu, że zrozumiałem że diety typu low carb, ckd nie są dla mnie. Ograniczyłem tłuszcze do minimum, a węgle trzymałem na dość wysokim poziomie. Aero kręciłem na rowerku stacjonarnym, zaczynałem od 3x w tygodniu po 25 min, po siłowni, i zwiększałem aż doszedłem do 4x w tygodniu po 2x dziennie (z rana i po siłce), i 2x w tygodniu w dni nietreningowe z rana po 45 min chyba.
Trening robiłem taki, że ćwiczenie główne i asysta były na dużych ciężarach, mało powtórzeń, a na koniec jakaś izolacja na ok. 15 powt.
Co do suplementów, to szło tylko białko, kreatyna i spalacz - amp'd. Nie brałem nawet bcaa, a mięśni raczej dużo i tak nie popaliłem

Okey, zaraz na siłke. Ale coś czuję że ciężko będzie bo jakoś spać mi się chce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 308 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 20596
heee, patrze że nie tylko ja mam taką fazę z nagłym spadkiem energii i sennością w ciągu dnia ;>

jeszcze co do tego redu, kążdą partię trenowałeś raz w tyg? czy raczej częściej?
1

"Ludzka siła wyrasta ze słabości"

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

kazda partia 2x w tygodniu

Następny temat

Ma ktoś konkretny plan FBW na rzeźbe?

WHEY premium